Vakantiehuis Willempje **

Willempje

2 reviews over Vakantiehuis Willempje in het Nederlands

Geweldige ligging

MB, 28-7-2009

Willempje is een groot en mooi huis. Zeker geschikt voor een groep van 8 en met kinderen. Wij waren met 6 kinderen en hebben daar een week vertoefd. Het is typisch Frans. Mooie ligging mooie tuin. Centrum op loopafstand en strand idem. Hou rekening met een stijl weggetje naar het centrum en strand. Electriciteit in het huisje doet het (soms......) Wasmachine, droger en afwasmachine is aanwezig. Leuke grote tuin.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Ororo, 27-6-2008

Helaas absoluut géén aanrader! Het huis is niet schoon en de badkamer staat al blank zodra er iemand een paar minuten gedoucht heeft. Het gedrag van de beheerder wordt heel vervelend als er iets van gezegd wordt. Erg jammer dat we dankzij de accommodatie en de beheerder hiervan een nare bijsmaak hebben overgehouden aan onze vakantie.
Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Willempje in Etretat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Willempje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Willempje scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.