Beoordelingen Camping Municipal

Municipal
22 beoordelingen
Beoordelingen Camping Municipal
69 Rue Guy de Maupassant, 76790, Etretat

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal in Etretat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Municipal scoort een 8,5 uit 10, op basis van 22 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal in Etretat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Municipal de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Camping Municipal vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Normandië. Vergelijk Camping Municipal met andere accommodaties in Etretat.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

18 beoordelingen over Municipal

22 beoordelingen
8,8
8,3
7,9
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping met prachtig centrale ligging"vertalen
Fam.Smit
6,0

10-09-2013 Het is een drukke camping. 's Morgens vroeg gaan de eerste kampeerders weer weg en rond 10.30 komen de eerste nieuwe kampeerders weer aan. 's Middags rond 14.00 is de camping weer "complet".

Het sanitair is gedateerd, maar wordt wel goed schoongehouden. Er is een wasmachine en een droger.

Er zijn grotere en kleinere kampeerplekken. Als je voor je rust komt, dan moet je niet naar deze camping gaan. De ligging is prachtig aan de rand van het stadjes Etretat.

Iedere morgen - 7 dagen in de week - komt de bakker met vers brood langs op de camping. Nadeel is dat ze dan toeterend de camping op komt rijden.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke doorreiscamping"vertalen
familie de Mik
8,0

02-08-2013 Mooie camping om een paar dagen te verblijven en de omgeving te bekijken. Ruime plekken. In het hoogseizoen is het belangrijk om vroeg in de middag aan te komen ( ruim voor 15:00 uur), anders is het vol. Vriendelijke beheerder/personeel.

Met partner, Mei 2013
"Prima weer."vertalen
10,0

12-05-2013 We hadden onze standaard plek reserveerd. De camping was vol, weekend hemelvaart. Erg druk door Fransen zelf in het dorp.
Sanitair weer keurig.

Met partner, Juli 2011
"Startcamping voor onze vakantie!"vertalen
9,0

30-07-2011 Weer een goed verblijf gehad op de camping. Toilet dichtbij. Schone plekken en een superschoon sanitair. De bakker kwam om half 9 weer langs. De kosten voor 2 personen, 1 tent en 1 auto zijn 13,50 euro per nacht.

Met partner, Mei 2011
"Heerlijk genoten van de rust en mooie kampeerplek"vertalen
adjvdw
9,0

13-06-2011 Wij, 2 echtparen, verbleven ieder met hun eigen caravan 8 nachten (rondom Hemelvaartdag) op deze camping. Bij aankomst waren er nog niet zoveel campinggasten aanwezig en mochten we een keus maken uit de door beheerster aangegeven nog vrije plaatsen. Alleen in het lange "Hemelvaartweekend" (waarbij de camping geheel vol liep) kwam de bakker op de camping. De overige dagen is het bakkerswinkeltje in Etretat al vroeg geopend; deze winkel ligt op ong. 10 min. wandelen van de camping (of 5 min. rijden met een meegebrachte fiets). Het sanitair is uitstekend en op het terrein staan her en der kleine schone toilethoekjes. Op de camping is een aparte hoek voor tentkampeerders.

Met partner, Apr. 2011
"Een geweldig paasweekend gehad"vertalen
Ingrid Jansen
9,0

02-05-2011 De prijs van 10,50 euro voor 2 personen en 1 tent is nog steeds heel erg goedkoop voor wat de camping en de omgeving te bieden heeft. De bakker kwam om 8 uur kwart over 8 weer langs met vers brood, croissants en chocolade broodjes.
Op 10 min loopafstand het geweldige strand en mooi dorp.
Nadeel was dit keer een paar loslopende honden van mede kampeerders die wild poepten op het gras. Echt belachelijk!

Met partner, Okt. 2010
"Het was weer gewoon goed"vertalen
10,0

11-10-2010 We waren er weer voor een lang weekend. Keurig was het sanitair bij onze tent. de veldjes zijn inderdaad open maar er is genoeg privacy. Mensen zetten hun tent en auto zo neer dat je een eigen stukje privacy bouwt.
Nu was het afwas sanitair ook vies maar er had net iemand pasta geloosd. De dag erna was het weer weg. Douches zijn klein maar het kan viezer en kleiner in de reiswereld. En het water is lekker WARM Wij komen graag volgend jaar als het zonnetje weer goed schijnt terug.

Met partner, Sept. 2010
"Vies sanitair"vertalen
Stephanie1987
5,0
6,0
3,0
2,0

12-09-2010 Als ik zo de positieve recensies lees vraag ik me af waar dat vandaan komt... De omgeving was inderdaad prachtig, Etretat. Ik had er nooit van gehoord, maar was aangenaam verrast.
Maar de camping... negatief. Dat komt voornamelijk door het sanitair, dat stonk echt een uur in de wind, natte wc-brillen, remsporen, niet echt iets om vrolijk van te worden (ging maar in restaurantjes naar de wc). Ook de douche was superklein, je kon je er nauwelijks draaien, laat staan omkleden (en ik heb gewoon maatje 36, dus ben geen enorm gevaarte qua omvang). Bij de mannen was het nog veel erger, dus mijn vriend ging maar naar het damessanitair.
Ook geen privacy. Op elke plaats kijk je zo in de tent/camper van de buurman. Nee, van de 4 Franse campings die wij die week bezochten de minste.

Met partner, Aug. 2010
"Weer een top verblijf"vertalen
10,0

23-08-2010 Het blijft een favoriet. We stonden voor het eerst in augustus. De bakker die s'ochtends de camping opreed was nieuw, maar ideaal

Met partner, Juli 2010
"Prima camping!"vertalen
C. Driesprong
8,0

29-07-2010 Wij hebben 14 nachten op deze camping gestaan. De camping is een goede uitvalsbasis om Etretat en omgeving te verkennen. Nadeel is dat een supermarkt pas op 7 km afstand ligt. Camping is een doortrekcamping, loopt elke ochtend 'leeg' en tot een uur of 2 heb je een goede kans dat er plaats is, ook in het hoogseizoen. Sanitair is schoon, alles werkt zonder muntjes. Pluspunt: op de receptie wordt vrij goed Engels gesproken. Aanrader!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?