Camping Reine Mathilde ***

Camping Reine Mathilde
Reine Mathilde
7,9

49 reviews over Camping Reine Mathilde in het Nederlands

Goede cp. om De invasiestranden etc te bezoeken

gerard en truus, 15-9-2017

Goede camping om De invasiestranden etc te bezoeken

Vriendelijk ontvangst, wordt engels gesproken.

Goede grote plekken met hoge hagen, met en zonder schaduw.

Bar en restaurant en brood op bestelling.

Verarmd buitenbad en gratis Wifi bij de receptie.

Sanitair is verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Veel bloemen en beplanting.

Rustig gelegen aan de rand van het dorp Russy.

Super U in Port en Bessin, op ca 7km.

Vlakbij alle WO 2 bezienswaardigheden (zie boven) en Bayeux.

Gereisd met partner in september 2017

Nomadische heerlijkheid!

Charlotte, 19-8-2017

Ik kan werkelijk niets negatiefs bedenken over deze camping. Wat een vriendelijk en warm onthaal na een vlucht van een andere camping. Na 1.5 week ook eindelijk weer eens echt warme douches in een weliswaar wat ouder gebouw, maar spik en span en daar gaat het om wat mij betreft. Het zwembad is eenvoudig maar de jongens (13 & 11) hebben er uren in gelegen en waren in de gloria omdat je er kon duiken (2.20 diep, waar tref je dat nog. We hebbn er heerlijk gegeten, simpel maar goed. De camping is rustig (gelukkig) maar op het centrale pleintje hadden de jongeren het 's avonds prima naar hun zin. Heerlijke plek om alles wat Normandië te bieden heeft te ontdekken. Wij komen er graag nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Sublime/Fantastisch

Handicampoutdoor, 11-6-2017

We waren op D-day reis met een grote camper voor mensen met een beperking in een rolstoel, toen we aankwamen zei de aardige eigenaar gelijk: "geen probleem zet hem daar maar neer bij de ingang!" Een hele mooie plek vlak bij het sanitair waar onze reisgasten zo naar toe konden rollen, speciaal rolstoel aangepaste wc en douches met warm water en elke dag werd er schoongemaakt. Gezellige bar waar je een heerlijke kirr kan drinken en het eten was voortreffelijk! Zwembad zag er prima uit en voor het gebouw kan je leuk jeux-des-boules spelen. Echt een top camping met aardige eigenaren die je overal mee willen helpen!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Ideale ligging voor dagtrips

Henk, 19-10-2016

Om de camping te bereiken moet je eerst door een paar smalle weggetjes, maar het is goed te doen. Hetzelfde geldt voor uitstapjes. Deze omgeving kent weinig bredere wegen. Camping oogt wat rommelig, maar is verder netjes. Zwembadje is prima en ligt achter de receptie.Beheerders/eigenaren zijn (over)enthousiast.Toiletten en douches zijn wat verouderd maar schoon. Plaatsen zijn vrij groot.Wifi is alleen bij de receptie te gebruiken, maar is dan wel gratis.

Camping ligt centraal tussen de invasiestranden en Bayeux, dus is ideaal voor dagtrips.

Brood een dag van tevoren bestellen bij de receptie. Camping heeft een aardig restaurantje met een bescheiden kaart, maar met redelijke prijzen.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke camping in indrukwekkende omgeving !

Theo Snoeks, 11-9-2016

Prima ontvangst. Grote plekken. Fijn zwembad. Prima gratis WiFi bij receptie. Sanitair beetje gedateerd maar schoon.

Rustig.

Gereisd met partner in september 2016

Mooie camping

Hetty, 22-7-2016

Mooie grote plaatsen, vriendelijke mensen bij de receptie, leuk zwembad maar sanitair niet van deze tijd en toiletten zonder toiletbril. Voor ons dus maar 1 nachtje geworden.
Gereisd met partner in juli 2016

Mooie, rustige, centraal gelegen camping

Tino, 13-6-2016

Mooie, landschappelijke camping. Verzorgde plaatsen. Op platteland in regio Bessin. Centraal tussen Bayeux en Standen van de Landing. Sanitair basic, maar schoon. Eigenaren heel vriendelijk, spreken beetje Engels.
Gereisd met partner in mei 2016

Gezellig en gadtvrij

Vellibga, 18-8-2015

Op de bonnefooi naar Reine Mathilde en bij aankomst was de camping helaas volgeboekt. De enthousiaste eigenaresse was erg behulpzaam en heeft ons toch prachtig plekje ( nr 0) kunnen aanbieden. Het probleem met de stroomkabel werd vlot opgelost en we hebben een prachtig weekje gehad. Als er in de toekomst dan ook nog warm water uit de douche komt, verdienen ze zeker een 9.
Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke camping voor enkele overnachtingen

Kenny, 11-8-2015

Kleine maar rustige camping in de buurt van Bayeux. Camping was schoon en de eigenaar was zeer vriendelijk. Bij aankomst kregen we een plaats aangewezen wat al bezet was. Eigenaar heeft dit super opgelost door ons een andere plaats te geven zonder elektriciteit. Hij heeft daarna ons nog geholpen om met verlengkabels van een andere plaats stroom naar ons punt te krijgen. Super oplossing. Sanitair was schoon maar de douches hadden lauw tot koud water, er hingen briefjes bij dat dit bekend was en dat ze bezig waren met het te maken. Om de invasiestranden te bezichtigen ligt de camping ideaal. Het ligt precies in het midden van alle invasiestranden. Wij hebben ervoor gekozen om één dag de linkerkant van de stranden te pakken en één andere dag de rechterkant. Ideale camping voor door te reizen! Van het restaurant en zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt.
Gereisd anders in augustus 2015

Fijne plek!

Lidewey, 27-7-2015

Fijne, rustige familie camping, mooie ruime kampeerplaatsen met veel privacy. Vriendelijke eigenaren die direct een NL talig boekje klaar hadden liggen van alle hoogtepunten in de omgeving. Goede Wifi bij de receptie en voldoende ruimte om daar comfortabel te zitten. Er is veel te zien/ doen in de omgeving. Het sanitair kan verbeterd worden. Niet altijd schoon en soms was er geen warm water. Al met al een fijne camping die we zo weer aan zouden doen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reine Mathilde in Etréham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reine Mathilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Reine Mathilde scoort een 7.91 uit 10 op basis van 54 reviews.