Camping La Source

La Source
7,2

15 reviews over Camping La Source in het Nederlands

Prima camping voor een paar dagen

kim, 22-8-2017

2 nachten hier gestaan. Zeer vriendelijk ontvangen, wat een gemoedelijke sfeer heerst er op de camping. Wij waren met 4 kinderen, die konden heerlijk zwemmen in het zwembad, ongelofelijk veel te zien in de omgeving. Geen animatie, in de avond kun je een drankje doen in de bar. Het sanitair is niet bijzonder, wel altijd warm water. Geen camping om een week op te staan, maar wij hebben ons prima vermaakt...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk verblijf

W&K, 1-10-2015

Ja, niets van al die negatieve zaken bevonden.

Eigenaar en zijn echtgenote gaven een warm welkom en elke dag was er een positieve benadering.

De weg er naar toe, die 300 meter die niet overzichtelijk zijn, is waar, los je op door even je reispartner naar voren te sturen om dat sporadische verkeer eventueel tegen te houden.

Door de vele regen was de weg erbarmelijk slecht (diepe putten), echter tijdens het verblijf is een en ander hersteld.

Camping was prima, al stonden er op diverse plaatsen flinke plassen na hevige regenval.

(Welke camping heeft dat niet? )

Dit was in het verleden onderkend en de meeste plaatsen had men betonplaten voor zowel de caravan als auto neergelegd.

Sanitair ietwat gedateerd, echter schoon, en dat is het belangrijkste.

Omgeving is prima om te wandelen, drie kwartier van de zee, over een fiets cq voetpad.

Al met al een aan te raden camping, waar het heerlijk toeven is, ook voor langere tijd.

Gereisd met partner in september 2015

Nog nooit meegemaakt

J.J. Dekker, 21-7-2014

Na zeer smalle toegangsweg (als je elkaar daar (zelfs zonder caravan) tegenkomt heb je beiden een probleem) zeer onvriendelijk ontvangen (er werd uitsluitend frans gesproken). Toen we vervolgens met vrienden overlegden of we er zouden gaan staan, werden we zelfs weggestuurd en gesommeerd buiten het campingterrein verder te overleggen. De campingbaas stak daarbij zelfs zijn middelvinger op. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt.
      Gereisd met vrienden in juli 2014

Wel aardig.

jimpiederk, 5-7-2014

De toegangsweg is een ongeveer 300 meter zeer onoverzichtelijk smal weggetje met bruggetje. Het eerst aanzicht viel tegen in het midden staan zeer onverzorgde vaste plaatsen. Wel aardige plekken met een stoepje voor de auto en een voor de caravan. De campers staan langs een snel stromend riviertje Vlak langs de camping rijdt de trein van Dieppe naar Rouen. Voor de Wifi moest je een kaartje met paswoord kopen, maar de wifi had zeer weinig tot helemaal geen bereik. Dieppe en omgeving is best een aardige plek om een of twee dagen rond te kijken. Genoeg grote winkels in de buurt .
      Gereisd met partner in juni 2014

Mooie plaatsen,zeer rustige camping

henk, 12-7-2013

Beheerder was zeer behulpzaam omdat ik problemen had met de auto. Wij hadden een benzine lekkage onder de motorkap en de beheerder heeft ons met alle mogelijke middelen geholpen. Hij heeft mij naar het station gebracht en alle medewerking verleend. Mijn compliomenten naar de beheerder.
      Gereisd met partner in juli 2013

Aanrader

Greet H, 29-7-2012

Prijs kwaliteit was dit een heuse meevaller: ruime plekken, heel verzorgde camping. Enig nadeel is dat het provincieweggetje door het dal loopt, en je hoort het geluid dus wat weerkaatsen. Heel kindvriendelijk, er is aan veel gedacht. Rustige camping ook, mooi zwembad. Zeer veel groen. Uitbaters zijn vriendelijk en behulpzaam en waken echt over hun camping.
      Gereisd met partner in juli 2012

Super camping voor een paar dagen

Fam. Scholten, 14-8-2011

Camping ligt in Petite Appeville, net buiten Dieppe

Je merkt niet dat je zo dicht bij de grote stad bent : enorm rustig !

Omgeving doet beetje denken aan de voor-Alpen

Strand per auto binnen 5 minuten te bereiken

Hyper Marché in Dieppe eveneens binnen 5 minuten

Brood op de camping, of bij de bakker in het dorp, paar minuten lopen

Plate du jour € 7,= naast de bakker

Kleine staplaatsen naast de rivier de Scie, grotere plaatsen (de mooiste) achterop het terrein, maar dan wel een stukje lopen naar het sanitair

Sanitair wordt PERFECT schoongehouden, evenals het zwembad

's Avonds helemaal stil op de camping.

Trein komt overdag een paar keer langs, maar hoor je bijna niet.

Honfleur en Etratat goed te doen vanaf de camping, kustweg prachtig !!!

GEEN animatie voor de jeugd, wel sportvelden en speelhal.

Woensdag Patatdag, zondag Pizzadag

Kleine kantiene / bar

In de Scie kun je vliegvissen, op de camping geen vergunning nodig

Zonder vliegviservaring geen kans om wat te vangen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Een aanrader voor de Dieppe kust!

Peter & Ira, 8-8-2010

Vriendelijke ontvangst op een uiterst schone en overzichtelijke camping. Prachtige standplaatsen op gras met betonstoken voor de caravan & auto. Geen restaurant, maar vis eten doe je ook in Dieppe! Mooi zwembad, helder schoon riviertje en heerlijk ruim, schoon sanitair. Wifi internet aanwezig!
      Gereisd met partner in juli 2010

Wij komen terug

Jokke Nicasie, 30-6-2009

Zeer vriendelijke ontvangst op deze nette, propere camping.

Het sanitair is pico-bello. Klein mooi zwembad.

Ruime plaatsen met speciaal aangelegde betonstroken voor caravan en auto, zodat waterpas zetten absoluut geen probleem is.

Waterkraantjes en water-afvoer kan niet op de plaats aangesloten worden zodat er met watertanks moet gesleurd worden

Spijtig dat er geen internet voor handen is.

Ideaal voor uitstappen in de omgeving

Gereisd met partner in juni 2009

Eenvoudige camping, rustige ligging

Anneke, 16-6-2009

Aantal dagen op deze camping in meivakantie 2007 verbleven. Zwembad was net open maar te koud om te zwemmen. Camping zelf heeft niet zoveel faciliteiten maar bakkertje in dorp maakt met vers brood en gebak veel goed! Klein speeltuintje voor kinderen. Sanitair eenvoudig maar schoon (en daar werd ook streng op toegezien). Prima om een paar dagen te verblijven en de omgeving te verkennen maar verwacht niet veel meer dan dat.
      Gereisd met jonge kinderen in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Source in Dieppe (Seine Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Source scoort een 7.23 uit 10 op basis van 16 reviews.