Hotel Royal Barriere *****

Hotel Royal Barriere
Royal Barriere

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Barriere bij:

1 review over Hotel Royal Barriere in het Nederlands

"Royaal" hotel !!!!

Fam Rombaut, 26-9-2010

Royal Barriere is gewoon het hotel voor een weekendje uit, waarbij je je royaal wil doen verwennen. Alles straalt luxe uit, en de service is perfect. Men voelt zich echt een klant, en je wordt voor je weet dat je iets nodig hebt, bedient. De voituriers (diegenen die je auto wegbrengen/terughalen) zijn eveneens buitengewoon. Ze halen je auto, zonder je te kennen of te weten welke je auto je hebt of je kamer is. Verbluffend noem ik dat. Kinderen heb ik niet veel gezien/gehoord. Pas op, als je hier naar toe gaat, niet op je geld letten, alles straalt geld uit, dus alles kost redelijk veel. Maar dat moet je er voor over hebben, vind ik dan. Mijn vrouw en ik hebben dit hotel gekozen, voor een weekendje romatiek, en dat is perfect gelukt. We hebben trouwens gekozen voor de Escale Royale, waarbij men s'avonds quasi voor niets eet, in de 1 Michelin ster restaurant, l'Etrier.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Barriere in Deauville (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Barriere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Barriere scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.