Hotel Almoria ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Almoria bij:

3 reviews over Hotel Almoria in het Nederlands

verzorgd hotel

Sandra en Geert, 25-8-2010

Hotel geboekt via internet. Vriendelijk personeel, makkelijk met de wagen bereikbaar en op wandelafstand van het centrum en het strand. Je kan je wagen makkelijk (en gratis) parkeren in de zijstraatjes vlakbij het hotel. We hadden een ruime patio kamer. Wel bizar, wij hadden geen enkel stopcontact in de badkamer. Ontbijt was lekker en verzorgd maar wel prijzig. Supermarkt op 50m.
Gereisd met partner in augustus 2010

leuk hotel in leuke plaats

Theo & Yvonne, 28-7-2010

Hotel rechtstreeks boeken is goedkoper dan via organisatie. Leuk ingericht, kamer niet te groot maar netjes. We sliepen op derde verdieping. Geen lawaai-overlast. Nette badkamer. Op TV slechts twee engelstalige zenders. Ontbijt zit niet bij de prijs in en kost 13,00 pp. Goede ligging t.o.v. centrum en strand en plaatsje Trouville. Parkeren in garage kost 13,00 euro p/n maar in straatje ernaast gratis. Hotel is prima maar aan de prijzige kant.
Gereisd met partner in juli 2010

niet voor herhaling vatbaar

De Wit, 17-5-2010

Pluspunten : ideale ligging in het centrum van Deauville, geen geluidshinder op de kamer 's nachts en mogelijkheid tot gratis parkeren in enkele omliggende straten.

Minpunten : kamer erg klein : je krijgt er snel een opgesloten en claustrofobisch gevoel. TV werkte niet goed, alleen enkele franstalige zenders of het constante BBC news. Bedlinnen werd niet verschoond en cleaning personeel maakt even snel en met de losse hand schoon. Tuinkamer moet je met een grote korrel zout nemen : er is geen tuin! Onbijt zeer ondermaats en absoluut geen variatie! Ongezellige ontbijtruimte en bar waar nooit iemand zat.

Wij hadden onze kamer niet rechtstreeks via het hotel geboekt en hadden zo een goedkoper tarief. We zouden nooit de prijzen betalen die het hotel aanbiedt!

Gereisd met partner in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Almoria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almoria in Deauville (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Almoria scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.