1 review over BedAndBreakfast Les Trois Clos in het Nederlands

mooie plek

C&V, 7-8-2014

Wij hebben hier 1 nacht overnacht. Je waant je even heel rijk in zo'n mooi pand. Wij hadden eèn familiekamer, dit zijn 2 slaapkamers, met in het midden een ruime badkamer. 1 nadeel: het toilet is gezamenlijk en geplaatst op de 2e verdieping. Wij betaalden 160 euro voor 4 personen incl ontbijt, voor dat geld zou een toilet op de kamer niet misstaan. Kamers zijn op de 1e verdieping, wer is geen lift. Ontbijt was prima, met streekproducten. 'S avonds hebben we hèerlijk gegeten in criel sur mer, een vriendelijk, echt frans badplaatsje, weinig buitenlandse toeristen. Al met al een aanrader!
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Les Trois Clos in Criel-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Les Trois Clos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Les Trois Clos scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.