Camping Municipal Les Dunes **

Camping Municipal Les Dunes
Municipal Les Dunes
5,6

5 reviews over Camping Municipal Les Dunes

Camping super sympathique, belle vue !

Villet, 14-7-2016

Belle vue, emplacement suffisamment grand, camping familial comme on les aime ! calme, repos assuré ! l'océan a proximité ! nous reviendrons.
Gereisd met partner in juli 2016

Will not return.

John WHITE, 27-7-2015

The reception we got was hostile and unfriendly. The toilets and showers were disgracefully maintained and the pitches we were given were unsuitable for camping cars.

My advice don't go there find another site.

Gereisd met partner in juni 2015

chaque année!!!

Léloups, 23-9-2011

pas de vacances possibles sans un passage aux dunes! pas cher, sympathique, propre (plus qu'en 2010 !!!) et surtout un chef de camp hyper célèbre : notre Jean-Claude qui ferme ses barrières "à 22H30..."
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Fantastique !

Pailloux, 28-6-2010

J'y vais depuis ma tendre enfance , et je ressent toujours la méme exitation en y allant . Certe , il n'y a pas plein de magasin , ni de piscine creusé , mais le lieu en lui meme est magique
Gereisd met oudere kinderen in januari 1992

lassen sie es.

entäuschter camper, 23-5-2010

wenn sie verschutzte toiletten, ekelhafte duschen, und sardienenartiges camping wünschen sind sie hier richtig.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Dunes in Coudeville-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Dunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Les Dunes scoort een 5.64 uit 10 op basis van 5 reviews.