Hostel L'Aubergade **

L'Aubergade

1 review over Hostel L'Aubergade in het Nederlands

Leuke week beleefd!

familie Dejonckere-Deman, 5-8-2011

Op andere sites lees je nogal wat negatief over dit hotel, wij hebben echter héél weinig op te merken. Héél vriendelijk onthaal, de gastvrouw maakt echt tijd om een praatje te slaan, te helpen zoeken naar leuke uittips en super met kleine kinderen (wij gingen met eentje van 4 en 2 jaar). De kamers zijn inderdaad wel wat verouderd maar passen perfect in een charmehotelletje zoals dit. Enige puntje wat iets minder was, vonden wij het ontbijt: elke morgen hetzelfde: glas fruitsap, koffie/thee/warme chocomelk, 1 croissant en piccolo's met confituur of boter. Het had gerust wat uitgebreider gemogen. Het avondmaal daarentegen was telkens een voltreffer van voorgerecht tot kaasschotel met telkens de keuze tussen vlees of vis. Ook onze vegetarische medereizigers kregen de kans om duidelijk te maken wat ze wel of niet lustten. Een echte aanrader dus!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel L'Aubergade in Canapville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel L'Aubergade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel L'Aubergade scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.