Hotel Crocus Caen Parc Expo **

Matig

10 reviews over Hotel Crocus Caen Parc Expo in het Nederlands

nooit meer

Koning, 19-8-2016

hotel is niet meer van deze tijd ,oud ,aftands , niet echt schoon.kleine smalle en korte bedden. Maaltijd gewoon slecht zowel ontbijt als diner.

Wijnen komen uit een kartonnen pak en je betaald evengoed 4 euro per glas dit bedrag geldt overigens ook voor een biertje. Ook het personeel en zeker de eigenaar hebben niet echt plezier in hun werk.

Gereisd met partner in augustus 2016

Achterhaald hotel.

Josee, 20-8-2015

Het personeel was zeer vriendelijk, kamers te klein, geen stoel op de kamer, bed tekort voor onze vrienden, badkamer te klein en in het bad kun je niet douchen, alles te laag, diverse lekkages in hal, restaurant en op de kamer, als er een groot gezelschap komt eten, moet je als gewone gast daar niet eten, 1 kok die dan geen aandacht aan jouw eten kan schenken. Hotel ligt niet in, maar buiten het centrum en is een 2 sterren hotel.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

goed hotel

Kees, 14-6-2011

Heet tegenwoordig Hotel Crocus Caen parc Expo. Kleine kamer en badkamer, maar zeker voldoende. Maaltijden goed, zeker buffet vorm voor- en nagerecht, vriendelijk personeel. In het hotel zelf is verder niet echt wat te doen, weinig ruimte om te zitten om te praten of wat te drinken.
Gereisd met vrienden in juni 2011

Heel slecht hotel

janwillem, 9-2-2010

Kleine kamer, ruikt niet fris, stoffig, heeel klein badkamertje en eten kun je beter elders. Nee, dit doen we niet meer.
Gereisd met partner in februari 2010

nooit meer

J. Breugelmans, 31-8-2009

We boekten dit hotel via een touroperator. Het hotel was matig, wel schoon, kamers waren klein en het eten redelijk, maar wel eenvoudig.

Het grote minpunt is de veiligheid bij dit hotel. We hadden onze auto op het parkeerterrein gezet pal voor en in het zicht van de receptie. Toen we 's morgens buiten kwamen bleken er 2 ruiten ingeslagen te zijn en spullen uit de auto te zijn gestolen. De man achter de receptie sprak plotseling erg slecht engels en was allesbehalve hulpvaardig en nam geen enkele verantwoordelijkheid voor het hele gebeuren wat natuurlijk voor ons uitermate vervelend was!

Dus nooit meer naar dit hotel!!

Gereisd met partner in juli 2008

goede prijs -kwaliteit verhouding

lydiavveen, 4-6-2009

Centrale ligging om vanuit CAEN de omgeving te verkennen, de invasie stranden en de vele musea die met de tweede oorlog te maken hebben etc etc.

Kamer voldoet , alleen het bed "een twijfelaartje"met flinke ligkuil in het midden is aan vervanging toe. Het eten is zeker voldoende te noemen Ik heb tenminste er goed van gegeten. wat wij erg fijn vonden was de WIFI, met een nootbook om tien uur sávonds op uitzending gemist het NOS nieuws van 8 uur kijken...Het personeel is erg vriendlijk. Het is op loopafstand van het Memorial, De Botanische tuin en het centrum, als je een half uurtje lopen niet te veel vindt.

Gereisd met vrienden in mei 2009

"Dit nooit meer"

Hans en Grietje, 24-5-2009

het was een heel eenvoudig hotel.

het eten was wel goed ,maar heel beperkt,weinig keus en we hebben geen een dag warme groente gekregen.

de kamer die wij hadden ,was heeeeel klein.

wel schoon.

voor een weekje, kon het er mee door ,maar ik zal ,hier niet meer naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Prima hotel voor een klein prijsje!

Tineke Witteveen, 8-5-2009

Ligt mooi centraal t.o.v. de vele bezienswaardigheden over D-Day. Is helaas maar voor maximaal 4 nachten te boeken bij de autoreizen van onze touroperator.

Het ontbijt is voor Franse begrippen goed, voor het diner kan je beter naar één van de vele restaurants in het centrum gaan.

Gereisd met vrienden in april 2009

goede ligging voor nomandie-reis

richard, 16-3-2009

heel normandie is te bereizen vanaf hier, gunstig gelegen tov de snelweg, zeer vriendelijk personeel, een goede prijs-kwaliteitverhouding. Naar centrum lopen is 20 minuten, met de auto 5 minuten.ontbijt prima gezien de prijs."memorial-museum" in caen is een must, invasiestranden en mont st. michel ook.aanrader voor een goedkoop midweekje weg.
Gereisd met partner in maart 2009

een topper

scherders, 17-10-2008

prijs/kwaliteit verhouding geweldig

het uitgangspunt om de ,,invasiestranden " e.d. te verkennen

Gereisd met vrienden in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Crocus Caen Parc Expo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crocus Caen Parc Expo in Caen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crocus Caen Parc Expo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crocus Caen Parc Expo scoort een 5.21 uit 10 op basis van 10 reviews.