Caen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Appart City Caen bij :

2 reviews over Hotel Appart City Caen in het Nederlands

Ranzig

Don Friederichs, 17-7-2015

Dode insecten in de lampen, gaten in de gordijnen, dure wifi die je om de haverklap eruit dondert, keuken in de studio zelf schoonmaken (lijkt mij bij schoonmaak van de kamer te horen), afval zelf naar de afvalcontainer brengen, schimmel in de badkamer, je kont niet kunnen keren in de douche, rare vlekken in de vloerbedekking/fleece dekens, slotmechanisme wat 2 dagen duurde om onder de knie te krijgen en bovenop dit alles meurt alles een uur in de wind. Kortom: boek niet hier!
Gereisd met partner in juli 2015

klein, maar zeer goed te vertoeven

kerim, 19-8-2009

we schrokken wel een beetje toen we binnen kwamen omdat het zo klein is. we hadden de 2 persoonsstudio. eigenlijk is het een hotelkamertje met een ini-mini-keukentje. ondanks dit is het wel goed schoon.

je moet hier geen service verwachten want die is er niet. de receptie is maar enkele uren per dag open, wederom je hebt alles in je kamertje ook al is het klein.

we waren van plan om in 5 dagen le mont saint michel, invasiestranden, bayeux en nog vele andere musea te bekijken maar door de vakantiedrukte kwamen we in tijdsnood. we zullen nog een keer terug moeten komen en dan zijn we weer te vinden in appartcity caen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Appart City Caen in Caen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Appart City Caen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Appart City Caen scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.