Bed and Breakfast Chateau Le Val ****

Brix
Bed and Breakfast Chateau Le Val
Chateau Le Val
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Chateau Le Val bij:

19 tips over Chateau Le Val

Ruben, 20-5-2015
Het kasteel is een perfecte uitvalsbasis voor bezoeken aan alle bezienswaardigheden die Normandië te bieden heeft. Denk aan de D-day stranden, de verschillende groots opgezette en goed onderhouden begraafplaatsen, diverse 2e wereldoorlog-gedenkplekken, zelfs Mont St. Michel ligt binnen bereik.
Niels, 13-10-2014
Cherbourg, Saint Vaast la Hague
ed siebeling, 4-10-2014
veel musea en natuur heerlijke omgeving

Margreet Hettema, 28-9-2014
    De kasteeltuin heeft de mogelijkheid om te Bqq-en en met al het lekkers wat Normandië te bieden heeft is dat zeker een aanrader.
    annelyn, 20-8-2014
    tip voor mensen die van grappige winkeltjes houden. ik ben bij La Maison Du Biscuit (www.maisondubiscuit.com) geweest. ze verkopen daar leuke dingen zoals koekjes, jam, wijn, vis, chocolade,brood,bakmixen,speelgoed en nog veel meer.. het zit allemaal in een leuke verpakking. en het is egt een aanrader om naar toe te gaan!!
    Fam. R van Ommeren, 19-8-2014
    Kies hier vooral voor als je van makkelijk en ongedwongen houdt in landelijke sfeer, prima uitvalsbasis voor het ontdekken van dit deel van Normandie waar je 's avonds weer 'thuis' komt.

Tessa, 18-8-2014

Omgeving is erg mooi maar voor deze prijs kun je een betere locatie krijgen.

De website, promofilm en lovende recencies gaven ons een verkeerd beeld van de werkelijkheid. Voor ons zeker geen aanrader!

Christiaan, 17-2-2014

- Normandië D-Day stranden

- een prachtig natuurgebied ligt vlakbij (La Haque)

- prachtige oorlogsmusea, met name die bij Utah beach.

- Sint Michel

ilona, 19-10-2013

- D-Day stranden.

- Batterij van Crisbecq, erg indrukwekkend en zonder het enorme toerisme van de invasiestranden. Alles is dichtbij en tastbaar.

- Afrader: Cite de la mer (Cherbourg). Echt niets te doen, zonde van het geld. Gedeelte Titanic waardeloos, we mochten de onderzeeer niet in en een aantal vissen die we thuis ook in ons aquarium kunnen vinden.

- Van te voren of erna de film/documentaires kijken over D-Day.

Erik Vriend, 25-8-2013
    Cite de la Mere in Cherbourg is een echte aanrader. Het museum bevindt zich op 15 min. rijden van Chateau le Val en bevat prachtige aquaria, een spannende tentoonstelling over diepzee onderzoek, een interactieve familieshow en als klap op de vuurpijl: een echte grote onderzeëer waar je met Nederlands commentaar zelfstandig in mag rondlopen.