Bed and Breakfast Chateau Le Val ****

Brix
Bed and Breakfast Chateau Le Val
Chateau Le Val
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Chateau Le Val bij:

117 reviews over Bed and Breakfast Chateau Le Val in het Nederlands

Fantastisch verblijf!

J. de Clercq, 22-8-2016

Wij verbleven in "Les deux lions".

Sfeervol appartement in een oud kasteel maar toch van alle moderne gemakken voorzien. Ruime keuken en mooie badkamer met ligbad. Zeer uitgebreide inventaris in het gehele appartement. Van zoutvaatje tot badspons.

Gastvrouw Karin is een aardige, spontane vrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk

Christianne, 22-8-2016

We hebben met onze kinderen (vier en anderhalf) twee weekjes gelogeerd in de salon met buitenkeuken. Heerlijk ruime kamer op de begane grond, kinderen hadden een aparte slaapkamer. Fijne buitenkeuken.

De kinderen konden lekker rennen op het grote grasveld. Ideale uitvalsbasis voor kortere en iets langere uitstapjes in de omgeving.

En tenslotte: zeer vriendelijke eigenaren, altijd behulpzaam en met goede tips!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch, sfeervol verblijf!

Familie Posthuma, 3-12-2015

Met familie (3 generaties, van 9 tot 75 jaar) een geweldig verblijf gehad. Midweek in de herfstvakantie. Opa en oma in app. I en kinderen en kleinkinderen in app. IV.

Kasteel is sfeervol, van alle gemakken voorzien, ruim, schoon, gezellig. Kinderen hebben kastanjes gezocht, mochten meehelpen met paarden verzorgen. Karin was een geweldige gastvrouw, hartelijk, behulpzaam, tips over omgeving gekregen.

We konden eten bereiden in de kasteelkeuken (app I) en mochten in de naastgelegen eetzaal ("ridderzaal") tafelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Heerlijk!

Marianne, 28-8-2015

We hadden een heerlijke tijd deze zomer op Chateau le Val. Niet alleen deden Frans en Anna alles om het ons naar de zin te maken (zo kregen onze zonen bijv. les in pijl en boog schieten), het kasteel is robuust, stijlvol en artistiek ingericht waardoor je echt het kasteel gevoel krijgt. We verbleven in de salon, waar we in de achtertuin heerlijk in de nazon konden eten, of toen het regende temidden van kaarslicht binnen. Er is een schattig barretje dat vroeger de duiventil was, en een grote tuin en bos waar de kinderen super konden spelen. De oesters, verse garnalen en calvados maken dit stuk van Frankrijk ook altijd weer om naar uit te kijken.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fijne rustgevende tijd in fantastische omgeving

Gerrit en Lies, 26-7-2015

Samen met vrienden hebben we enkele dagen vertoefd in dit mooie kasteel; je krijgt zo een aardig beeld hoe mensen vroeger leefden. In een fantastische omgeving en met allerlei goede tips van de vriendelijke beheerder hebben we een heerlijke tijd gehad. Dit in mooie kamers, een goed ontbijt en lekkere Calvados!
    Gereisd met vrienden in mei 2015

Heerlijk genieten in een stijlvol chateur

Robin van der Hijden, 19-7-2015

Het prachtige authentieke Chateau le Val ligt stijlvol in het glooiende Normandië. De appartementen zijn sfeervol ingericht en hebben alles wat je nodig hebt. Niet alleen de inrichting, maar ook de ruimte is subliem. Eigenaresse Karin is een perfecte gastvrouw die je het gevoel geeft dat je de kasteelheer zelf bent. We hebben met 3 generaties volop genoten van dit verblijf en de omgeving. Absolute aanrader!
    Gereisd met vrienden in juli 2015

Schitterende vakantie!

Nick, 26-6-2015

Met twee honden en een peuter van 15 maanden 10 dagen in het kasteel verbleven, in de salon met tuinkamer.

Het kasteel ligt op een fantastische plek, heerlijk rustig en toch binnen 15 minuten winkels te vinden die je in alles kunnen voorzien.

Het ontvangst van Frans was hartelijk, niets is hem te veel. Goede tips om in de omgeving te kunnen gaan doen.

De salon zag er schitterend uit, tevens mooi schoon, de tuinkeuken was praktisch en van alle gemakken voorzien, we hebben er dagelijks dankbaar gebruik van gemaakt.

Voor onze dochter was er genoeg te doen, ook daar had Frans genoeg aandacht aan geschonken.

Onze honden hebben ook de tijd van hun leven gehad, zowel in de omgeving (strandwandelingen van uren zonder iemand tegen te komen) als in het kasteel.

Alles is goed onderhouden en ziet er verzorgd uit.

Wij gaan er in de toekomst zeker nog `meerdere`malen naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Rust

Evelien, 1-6-2015

Heerlijke dagen gehad met vrienden en genoten van de rust. Ontbijt was super verzorgd door Frans, een echte gastheer. Hij zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ook kan je bij hem terecht voor advies om mooie trips te maken en goede eetgelegenheden. Een pracht stek om het mooie Normandië te bezoeken. Je waant je op chateau "Le Val" echt weer terug in de tijd. Evelien
    Gereisd met vrienden in mei 2015

Fantastische plek

Marc Jansen, 22-5-2015

Voor de derde keer bij Kasteelheer Frans op vakantie geweest met vrouw en twee kinderen. Opnieuw kunnen wij zeggen, wat een mooie plek en een prachtig kasteel waarin onze meiden zich als prinses wanen. Grote tuin met veel ruimte en speelplekken voor de kinderen. Ook op diverse plekken in de tuin een BBQ aanwezig. Rust en ruimte !

Gastheer Frans heeft ons opnieuw zijn gastvrijheid getoond.

Fam. Marc, Martina, Elena & Isabella

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Prachtig kasteel, locatie en service

Ruben, 20-5-2015

Na 5 jaar zijn wij afgelopen meivakantie teruggekeerd naar deze locatie, ditmaal met kinderen (3 & 5) Ons vorige bezoek was zo goed bevallen dat wij al wisten ooit terug te keren.

In dit kasteel waan je je even in een andere wereld. Het bevindt zich op een afgelegen locatie, en toch op 15 min rijden van een grote supermarkt, benzinestation etc. Er is veel ruimte tot vermaak op het terrein rond het kasteel. De vertrekken zijn ruim en voorzien van basis functionaliteiten zoals tv, koelkast, oven en gaspitten.

Naast de locatie en het onderkomen zelf zijn wij erg gecharmeerd van de goede zorgen door beheerders Frans en Karin; "Niets moet, maar alles mag hier" is het devies, en dat past goed bij een vakantiebestemming!

Wij doen het kasteel in de toekomst zeker nog eens aan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau Le Val in Brix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau Le Val zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chateau Le Val scoort een 8.77 uit 10 op basis van 124 reviews.