Vakantiepark P&V Normandy Garden ****

Super vakantie

Gilleke00, 27-10-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

We verbleven hier een week in juli 2016. Er waren veel negatieve reviews te lezen, maar niks van dit alles klopt. Wij hadden een huisje voor 4. Wel klein en met een klein balkon, maar uiteindelijk ben je daar toch niet veel. Huisje was wel netjes en proper. Ook de badkamer en de toiletten waren proper. Grote koelkast en veel bergruimte. We hebben heel veel uitstappen gedaan in de streek (Mont St Michel, Musea,...). Er is een zwembad binnen en 2 buiten. Er zijn geen glijbanen ofzo, maar we vonden dit niet erg. Er was nooit heel veel volk waardoor we ons prima konden amuseren met een bv een bal gooien. Ook de afhaalmaaltijden van het restaurant waren ok. De pizza en de kip met frietjes waren lekkerder dan verwacht.

Het is een klein park en dus konden we onze kinderen alleen naar het voetbalveld laten gaan waar ze al snel vrienden hadden gemaakt. Ze spraken wel niet dezelfde taal, maar dit maakt blijkbaar niks uit. Ze vonden het super.

Voor ons een echte aanrader als je de streek wil verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Nooit meer

Patricia, 6-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Ontzettend smerig huisje, heel klein en klein balkon , erg onderkomen allemaal.

Zijn veel weggeweest om zo min mogelijk op park te zijn.

Villers sur mer erg leuk, invasie stranden , cabourg leuk stadje ( badplaats)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooi park, prima eten maar hygiene is slecht

Ingrid W., 6-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Omgeving is prachtig, veel te zien en te doen. Deauville en Honfleur zijn aanraders, net als (wel even een stukje rijden) Mont Saint Michel: prachtig!!!

Op het park zelf is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Bij receptie ook genoeg personeel zodat je snel geholpen wordt.

Wij hadden halfpensioen geboekt, wat inhield dat we 's ochtends konden ontbijten en 's avonds niet zelf hoefden te koken maar van een buffet konden genieten. Elke avond was er een ander thema qua eten, wat maakte dat er voldoende variëteit was, ook na twee weken. Eten is prima van kwaliteit en dus voldoende keus. Ook hier weer vriendelijk personeel, al is Engels nog een uitdaging voor de Fransen.

Minpunten: Het (8 persoons)huisje was niet schoon, onder de bedden wordt zeker niet schoongemaakt, maar ook voor het oog in de hoekjes e.d. viezigheid. De toiletten bleven naar urine ruiken, ondanks dat we deze zelf al een paar keer flink hadden schoongemaakt. Ook bij het zwembad laat de hygiene te wensen over en zijn veel zonnebedjes aan vervanging toe. Bij de binnenspeeltuin is het erg stoffig.

Verder hebben alle huisjes maar een klein terrasje voor het huisje. Omdat het park op een heuvel is gebouwd is er weinig ruimte om bij het huisje zelf even een balletje te trappen of een ander buitenspelletje te doen.

Voor gezinnen met erg jonge kinderen en dus buggy's is het park ons inziens ongeschikt door de ligging. Wij zaten vlak bij het centrale gebouw en onze jongste is 4 jaar, maar anders is het een flinke inspanning heuvel opwaarts.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor P&V Normandy Garden bij:

leuk maar niet zoals aangeschreven

yara, 30-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Hier een paar dagen verbleven met mijn briend en dochtertje van 9 maanden in een appartement voor 6 personen. Met meer mensen hadden we ook niet moeten zijn beetje krap. Niet echt schoon maar geen schimmel of rare dingen. Met linderwagen niet slim om naar het "vijvertje" beneden aan het park te gaan. Heel stijl naar beneden dus ook heel stijl naar boven met heel veel trappen. Om leuke dingen te doen moet je wel een stukje rijden steeds. Zwembad is wel leuk maar niet zoals aangeschreven ( niet echt heel groot ) overdekt speel gedeelte voor kids ook niet zo groot. Niet zoveel van verwachten voor je gaat dan komt het goed. Heel aardig personeel werden heel goed geholpen. Voor 8 euro wifi voor de hele week met top bereik en gewoon cash betalen. Geen borg hoeven te betalen. Verder een leuke week gehad maar veel dingen buiten het park hedaan. Wel lekker rustig hier! Genieten van een beetje stilte kan hier zeker.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

leuk kortverblijf - ideaal met jongere kinderen

Dave, 31-7-2015

Ons appartement was prima in orde, alles zag er recent vernieuwd uit en proper. Het slaapcomfort was prima en bedden waren eveneens proper. Kitchenette viel mee maar volgens ons niet echt handig om eten te koken. Alles was wel aanwezig (afwasmachine, microgolf en elektrisch fornuis). Het zwembad is vrij basic maar wel ideaal voor met kleine kinderen. 's Avonds bleek er wel animatie te zijn voor de oudere kinderen maar aangezien wij maar 2 nachten daar verbleven, hebben onze kinderen daar niet aan deelgenomen. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Wij konden onze auto kort bij ons appartement parkeren en er is voldoende parking. Wij zijn van daaruit Deauville & Trouville-sur-mer zijn bezoeken en qua afstand viel dit best mee. In Branville zelf valt weinig tot niets te beleven. Er is wifi aanwezig tegen betaling maar prijs valt mee. Je betaalt 5 euro per dag voor 5 verschillende toestellen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

VIP accommodatie uitstekend (wel compact).

Yvonne, 25-9-2014

Op weg naar huis met 4 volwassenen 2 nachten op dit park gelogeerd. We zijn zeer tevreden over het VIP huisjes (voor 5/6 personen). Met meer dan vier personen zou het geheel te krap worden. Bedden waren opgemaakt (goed bedlinnen) en handdoeken en schoonmaak waren inbegrepen. In naseizoen een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Branville ligt op een makkelijk te overbruggen afstand van de aantrekkelijke plaatsen Deuaville/Trouville (strand/restaurants/haven) en Honfleur (een heel leuk havenplaatsje). Invasiestranden (dagtocht) zijn interessant, leerzaam en indrukwekkend.

Gereisd met vrienden in september 2014

Mooie omgeving, park niet voor herhaling vatbaar

Julia, 7-8-2014
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

De appartementen op de park zijn erg klein. Tevens veel achterstallig onderhoud. Hierdoor is de prijs-kwaliteit verhouding niet goed. De omgeving is prachtig. Ondanks het wisselende weer gaan wij zeker nog een keer terug naar deze omgeving, maar dan zullen wij niet kiezen voor een verblijf op een vakantiepark van Pierre en vacance.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Schandalige klantbediening

Marcia Lek, 25-7-2014
  • Onderkomen3

Ons verblijf op dit vakantiepark was van zeer korte duur, binnen 24 uur na aankomst weer uitgecheckt!

Waarom?

Klein huisje

Kleine tuin

Gammele inventaris

Oude inrichting

Muis in het huis

Niet kindvriendelijk

Slechte supermarkt

Beloofde faciliteiten op park niet aanwezig

Na het indienen van een klacht zijn wij op geen enkele manier tegemoet gekomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooi park, kleine huisjes, simpel zwembad

post_voor_martijn, 4-7-2014
  • Onderkomen5

Wij hadden een huisje waar max 6 personen in konden. Dit was echter klein en konden maar net 2 volwassenen en een kind in verblijven. Huurprijs van de huisjes is pittig in verhouding tot de ruimte in de huisjes. Huisje had wat schoner gekund ( spinnewebben, stof en vlekken in vloerbedekking)

Het park is mooi aangelegd en onderhouden.

Het zwembad is goed ( simpel, maar schoon )

Wij hoefden niet te betalen voor het parkeren en hoefden ook geen borg te batalen. Dit viel dus weer mee.

Al met al een prettig verblijf, in een mooie omgeving waar veel te zien is.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Schoon park, wel prijzig.

Esther, 3-7-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuk ingericht huisje (wij zaten in een 6-persoons huisje met zijn drietjes en dat was groot genoeg, ik zou niet met 6 personen in dit huisje willen zitten). Het tuintje is niet afgesloten. Met kleine kinderen minder prettig, want de huisjes zijn gesitueerd op heuvels. Prijzen te hoog! Mooi zwembad, maar in het hoogseizoen zou het wel eens te klein kunnen zijn. Leuke overdekte speeltuin. Er moet betaald worden voor een parkeerplaats voor de auto bij het huisje (45 euro per week). Er wordt weinig tot geen Engels gesproken bij de receptie (alleen buiten het hoogseizoen?).

Wasmachine op het park aanwezig; 7 euro per was. Gebruik van de wasdroger: 3 euro. Restaurant is voor het avondeten pas om 19.00 uur geopend (niet handig met jonge kinderen). Supermarkt op 10 minuten rijden (er is een kleine supermarkt aanwezig op het park). Strand (Villers sur Mer) op 15 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor P&V Normandy Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark P&V Normandy Garden in Branville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark P&V Normandy Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark P&V Normandy Garden scoort een 6.99 uit 10 op basis van 19 reviews.