Camping Le Clos Normand ***

14 reviews over Camping Le Clos Normand in het Nederlands

Leuke doorgangskamping

Stefan, 31-7-2016

Dichtbij Chiverny (Monet)

Of via trein naar Parijs.

Honfleur aan de andere kant.

Alles netjes. Ondergewaardeerde camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
Camping le clos normand, gerant, 20-8-2016

Merci pour votre avis. Nous venons de reprendre le camping et mettons tout en oeuvre pour lui redonner sa juste valeur.

Nooit meer

Marian, 20-8-2015

Deze camping aangedaan als overnachting voor de terugreis. Camping met drie sterren oogt bij aankomst door gezellig receptiegebouw, knus zwembad en groot schaakspel erg aantrekkelijk. Echter schrokken we enorm van de prijs, 38 euro voor drie volwassenen, een kind van 12 wat ook als volwassene wordt gerekend, twee auto's en een caravan. Camping is de prijs totaal niet waard. Sanitair is sterk verouderd, douches die niet naar behoren werkte, verzakte wasbakken schimmel etc. Enige positieve is de ligging en de nabijheid van een intermarche om de hoek.
Gereisd anders in augustus 2015

Nooit meer

Sophie, 12-9-2014

We gingen voor de 3 sterren. Met moeite 1 ster voor het zwembad misschien.

Vies sanitair met schimmel. 's Avonds laat geen licht meer bij de douches en wasbakken. Buiten de vaste stacaravans is het begin september een uitgestorven boel.

Gereisd met partner in september 2014

goede overnachtingscamping dicht bij de snelweg.

erikenalma, 31-8-2013

we hebben hier overnacht. camping is zeer dicht bij Rouen gelegen. Je hebt met een beetje pech wel een lang snoer nodig om electriciteit te krijgen. beperkt aanbod snacks, maar prima camping voor één nachtje.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Heerlijke camping voor kort verblijf

frankdanielle, 3-8-2013

Fijne camping waar we 1 nacht hebben gestaan. Heerlijk zwembadje, lekker gegeten, gezellig terras, tafelvoetbal, in overdekte schuur nog een trampoline en ping-pong-tafels. Sanitair was schoon maar wel verouderd, dus prima voor even. Brood op bestelling. Grote plaatsen waar de caravan aangekoppeld kon blijven, wel wat natte grond. Heerlijk rustig na een autorit.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Erg handig gelegen doorgangscamping

nbvd, 2-8-2013

Camping heeft goede ligging en wordt door veel Nederlanders gevonden als doorgangscamping. Zwembad prima en schoon. Sanitair sterk verouderd waardoor het er slecht uitzag, maar wel schoon. De douches vond ik niet zo prettig aandoen, die hebben we maar een keer overgeslagen. WC met bril, maar zonder wc-papier. WIFI binnen bij het zwembad. Eten is eenvoudig maar okay. Het zal niet geholpen hebben dat het veel heeft geregend tijdens onze avond en nacht op de camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Doorgangscamping ivm ligging nabij A13/A28

veijgen, 23-7-2013

Sanitair is verouderd, maar schoon. Internet mogelijk gedurende 15 minuten in kleine caravan via LAN-verbinding. Brood(jes) op bestelling. Prijs voor caravan/auto/2 personen/electriciteit € 20,50. Stroompunten niet regelmatig geplaatst. Supermarkt met pomp op korte afstand.
Gereisd met partner in juli 2013

Alleen voor 1 nacht

linda, 10-8-2012

Op deze camping hebben wij overnacht. Daar is 'ie uitermate geschikt voor: dicht bij de snelweg. De eigenaar spreekt gebrekkig Engels, maar is wel vriendelijk.

Het sanitair laat te wensen over. Douches hebben we maar niet gebruikt. Er is ook een buitenzwembad, deze hebben we ook niet gebruikt. Het kleine speeltuintje vonden onze kinderen voor een avondje wel leuk. Daarna zijn ze snel uitgekeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

rustige, kleine schone camping

AJ, 22-8-2011

makkelijk gelegen als doortrek camping.

klein zwembad.

brood op bestelling en eenvoudige kaart om wat te eten.

sanitair schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

goed voor een overnachting, slecht sanitair!

mopje, 16-8-2010

vanaf de snelweg snel en goed te bereiken.

eigenaar zeer stug en niet vriendelijk. terrein sterk hellend/aflopend, dus pas op met afkoppelen caravan! stroomkasten ver uit elkaar ca. 25 mtr.

het sanitair was echt echt te oud en te vies voor woorden!

zeer oud en echt geen ster waardig!

(ze schijnen er 3 te hebben!)

voor een nachje wel te doen maar echt niet langer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Normand in Bourg-Achard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Normand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos Normand scoort een 7.1 uit 10 op basis van 16 reviews.