6,9

Matig

15 reviews over Camping Capfun Les Hautes Coutures in het Nederlands

centraal gelegen camping

Boog, 7-8-2017

kleine camping, netjes, zwembad klein, glijbanen apart van zwembad en nog niet afgewerkt. Speeltuin (nog) weg vanwege nieuwe zwembadglijbanen?

Funfactor paars zeggen ze van capfun, maar vinden wij niet waardig. Animatie is sowieso alleen in frans, voor kleintjes maar ook volwassenen.

Zou zeker voor caravan met overdekte veranda gaan gezien onvoorspelbare weer.

Wij hadden super mooie (nieuw) caravan met volledig overkapt terras, heerlijk tijdens de regen ook toch buiten eten.

Centraal gelegen van vele mooie stadjes en bezienswaardigheden. Geen gebruik van restaurant gemaakt dus geen ideen hoe dat was.

Gereisd familie in juli 2017

Leuke centraal gelegen camping in Normandie

Edgar, 3-8-2017

Camping gelegen in Benouville, 4 km van Ouistreham, 15 km van Caen. Camping met campingplaatsen en diverse soorten stacaravans/chalets. Met zwembad(binnen/buiten) en apart gedeelte met 3 splinternieuwe waterglijbanen. Ook is er een sport/spel gedeelte met bijv. een sportveld, springkussen, en een chalet voor kinderanimatie. Er is een restaurant. Omdat wij er geen gebruik van hebben gemaakt, geen beoordeling. 2 supermarkten(Lidl en Carrefour), tankstation en MC Donalds op nog geen 4 km. Voor de geschiedenissnuivers wat betreft D-day onderons:.... op 500 meter van Pegasus Bridge en museum. Wij verbleven met zijn drieen in een 6-persoons Mobile Home.
Gereisd familie in juli 2017

Best aardig alleen de verveling sloeg toe

Antonette, 28-7-2017

Nette camping, bijna capfun waardig

Animatie was alleen in het Frans dus daar hadden de kids niks aan. Buiten het iets wat kleine zwembad en het leuke aqua parkje was er niks voor NL kids. Dus de verveling sloeg toe. Wij hadden wel slecht weer.

Gereisd familie in juli 2017

heerlijk , kleinschalig .

Marcel Bakker, 10-8-2016

We hadde mobile-home gehuurd . Keurig. Sanitair niet gebruikt dus. Heerlijk verwarmd zwembad. Supermarkt op 3 km fietsafstand. Caen mooie plaats. Rodelen op 3 kartier, heel leuk. Pretpark op 10 minuten. Strand op 3 kilometer.
Gereisd familie in augustus 2016

Had er meer van verwacht.

Willem, 2-8-2016

Ik had meer van deze Yellow Village camping verwacht, Vooral schoonmaak van het sanitair was matig. Er is geen eigen watertab bij de standplaats. Plekken zijn niet duidelijk afgebakend. Verder een nette camping met goed onderhouden terrein.
Gereisd familie in juli 2016

Yellow campimg onwaardig

Sjors, 25-7-2016

We hebben al veel meegemaakt maar deze yellow camping is niet yellow waardig. Het zwembad valt zwaar tegen in vergelijking met de foto's, het personeel is arrogant met een vriendelijke twist. De camping plaatsen zijn ook zeer teleurstellend, alles is schots en scheef zelf de pootjes kunnen er niet tegen op!! De camping is ook slecht onderhouden en dit is voor ons wel een echte shock als we kijken naar de andere yellow campings waar we zijn geweest. We hadden de camping voor 5 dagen gereserveerd maar zijn na 2 dagen zwaar teleurgesteld vertrokken! Met Vriendelijke groet, Sjors. P.s de autoweg is op gehoor te vinden
Gereisd familie in juli 2016

Mooie camping

niconline74, 25-7-2016

Mooie camping met zeer ruime groene plekken. Helaas door de opstelling van de mobile home wat weinig privacy.

Zwembad was eenvoudig, maar prima in orde.

Leuke uitvalscamping om tripjes te ondernemen.

Er wordt op de camping ook van alles georganiseerd.

Nooit meer.

Miriam, 26-8-2015

Je bent nooit zeker of je wel je gereserveerde plaats hebt. Bij aankomst de eerste dag om 8 uur 's avonds was onze plaats ingenomen door iemand anders. Receptie is al om 7 uur 's avonds gesloten! Volgende morgen geeft de receptie ons een plaats. Twee dagen later na een daguitstap met onze camper komen we terug.... op onze plaats staan weer andere mensen!! Blijkt dat de receptie zelf de plaatsen dubbel weggeeft en geen lijst bijhoudt van wie waar staat. Een echte chaos dus. De dame aan de receptie was allesbehalve vriendelijk.

prima camping

roosje, 15-8-2015

gelegen op een hele centrale plek om de bezienswaardigheden van Normandië te bezoeken. Campingplaatsen goed, geen plek voor voortent en luifel en wat schuin. Zwembad wat klein, maar lekker warm en voor onze kinderen (9 en 11) prima, leuk speelveld. Mooi pad (10 km) langs het kanaal grenzend aan de camping om te fietsen, skeeleren, wandelen.. douches bij prijs inbegrepen en lekker warm, toiletten zonder wcbril. elke avond iets te doen bij de bar, maar wel altijd gericht op de Franse campinggasten

prachtig zandstrand in Ouistreham op 5 minuten rijden van de camping

brood op de camping moet je bestellen, maar kun je beter 's ochtends even voor naar de Lidl rijden (5 min) waar ze een enorme keus hebben voor weinig geld

Super camping

Bo van den Hoed, 2-8-2014

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken goed Engels. Het zwembad was erg leuk voor alle leeftijden. We hadden een mobile home gehuurd, zeer netjes. Vanuit de camping kun je goed de invasie gebieden bezoeken, maar tevens andere leuke steden zoals Honfleur.
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Hautes Coutures in Bénouville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Hautes Coutures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Les Hautes Coutures scoort een 6.85 uit 10 op basis van 17 reviews.