Camping Yelloh! Village Les Vikings *****

Camping Yelloh! Village Les Vikings
Yelloh! Village Les Vikings
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Les Vikings bij:

46 reviews over Camping Yelloh! Village Les Vikings in het Nederlands

Nooit weer

Mirjam, 12-8-2016

Elke ochtend om 6 uur werden we wakker door de verschrikkelijke herrie van zware vrachtwagens die stenen aan en afvoeren naar een naast de camping gelegen terrein.

Op zich een fijne camping maar veel te veel geluids zeg maar gerust herrie overlast van de steenverwerking.

Het sanitair op zich redelijk schoon. Echter nergens wc brillen en verdrr een heel zuinig douchestraaltje waar je met je speciale sleutelmuntje 15 min per dag van gebruik kunt maken.

Strand prima alleen met eb kun je de zee niet in omdat die er niet is er zijn dan alleen rotsen.

Verder moet je ver rijden om dingen te bezoeken.

In Cherbourg is de duikboot erg interessant.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Luxe gevangenkamp

Gert van Egmond, 9-8-2016

Boven op elkaar. De bbq van de buren ondet je raam. Op warme dagen trekken de lokale ziguenerfamilies gratis naar het zwembad. Ben je een echte Viking ga hier dan op avontuur.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor één keer leuk

Ron, 27-7-2016

Mooie, ruime en beschutte plek. Helaas weinig stroom op het stopcontact. De toiletten waren meestal heel schoon en qua aantal ruim voldoende. Het zwembad is vooral leuk voor kinderen onder 12 jaar. De wifi-voorziening kan beter (alleen beschikbaar bij de bar, eenmaal per dag). Om wat van de omgeving te zien moet je wel ver rijden. De kust van Zuid-Normandië is qua natuurschoon heel mooi. Een aanrader is de dagtrip naar Jersey, die weliswaar prijzig is, maar ook de moeite waard. Om te shoppen hoef je niet naar Barneville-Carteret te gaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super vakantie gehad!

Joycev88, 21-6-2016

Wij zijn net terug van 2 weekjes op deze camping. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad. Alles was netjes en schoon, vriendelijk personeel (ook NL-sprekend). Ook zijn wij 2x wezen eten in het restaurant, prima prijs-kwaliteitverhouding. Gratis wifi bij de bar/restaurant, betaald bij je eigen huisje. De camping is niet groot, maar genoeg te doen. Rustige omgeving, 's morgens word je wakker door de fluitende vogels. Ook in de mooie omgeving genoeg te beleven. Langs de kust staan ook bordjes van routes om te volgen, ook de moeite om te doen, kom je langs veel mooie plekjes. Zou graag nog eens terug gaan!

Tips om heen te gaan, abdij d'hambye, chateau ravelet vlakbij Cherbourg, de invasiestranden Utah en Omaha, Amerikaanse kerkhof, pointe le hoc en wat verder weg St Michel! (Wel vroeg gaan ivm drukte in de smalle stijle straatjes)

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige camping met uitzicht op Jersey.

Heidi, 23-5-2016

Vanuit Barneville-Carteret gaat er een boot naar Jersey, maar de vertrektijden wisselen vanwege de getijden, sommige dagen gaat de boot helemaal niet. Ondanks dat we dat uitstapje niet konden maken vonden we het toch leuk hier, want Village Les Vikings is een fijne camping op zo'n 500 meter van een breed zandstrand. Mooie ruime staplaatsen en veel groen. Goed en schoon sanitair. Op de camping is een mooi zwembad aanwezig. In/om de bar kun je gratis gebruik maken van wifi, op je eigen staplaats moet je daarvoor betalen. Stroom is 10A.
Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische vakantie

Familie Van de kerckhoven, 24-8-2015

Camping Les Vikings is een kleinschalige en kindvriendelijke camping met leuke animatie en vriendelijk personeel ( eveneens Nederlands sprekend). De staanplaatsen zijn groot en de camping zelf is zeer net. Het sanitair verdient een extra pluspunt. We hebben nooit eerder zo een modern en verzorgd sanitair gezien.

Het winkeltje op de camping is zeer klein maar in korte nabijheid is er een grote supermarkt (Carrefour). Het restaurant op de camping daarentegen is zeker de moeite waard. We gingen er tweemaal eten. Aanraders zijn de salades en het buffet.

We beleefden een fijne week. De tijd was echter te kort om alle activiteiten en bezienswaardigheden in de ruime omgeving te bezoeken. We zullen dus zeker nog eens moeten teruggaan. Dat doen we met plezier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuke camping!

Edwin, 22-9-2014

Hele leuke camping die zeker aan de weg timmert met Nederlands sprekende stagaires die je te woord staan. Mooie nieuwe Mobile homes, brandschoon en voldoende ruimte. Camping zelf is niet groot maar wel leuke animatie voor de kinderen. De Tieners zullen er niet zo veel hebben. Zwembad is schoon en leuk om te vertoeven. De afhaalmaaltijden verschillen helaas, de eerste keer zat er bijna niets op de pizza, de 2e keer gelukkig wel. Een snackbar zou echter een welkome toevoeging zijn, je kan eigenlijk tussen de maaltijden door alleen een warme wafel halen besmeert met Duo Penotti.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Wat een geweldige camping.

patrick, 20-8-2014

Wat een geweldige camping, de camping heeft alle luxe die wij graag zien op een camping.

Het eten wat je daar kan afhalen en of in het restaurant kan eten in een woord geweldig. Vooral de mosselen en de pizza's zijn zeker aan te raden.

Het Nederlands sprekende animatie team (stagiaires) en vakantie krachten hebben er zeker aan meegeholpen dat wij er een leuke tijd hebben gehad, wat een gemotiveerd personeel.

Als we dat toch een puntje van kritiek mogen uiten zou de bazin wel wat vriendelijker mogen zijn tegen de Nederlandse jeugd.

Het is misschien wel jammer dat er maar een sanitair gebouw op de camping aanwezig is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Heerlijke vakantie

Monique, 22-7-2014

We zijn net terug van 10 dagen op deze camping en hebben een erg leuke vakantie gehad. Het weer was prima en de camping is ons uitstekend bevallen. Via de touroperator een mobile home gehuurd en deze was erg modern en superschoon. Het zwembad was weliswaar niet erg groot maar zeer netjes en kindvriendelijk.

Het enige minpuntje waren de pizza's. Maar dat maakten de mosselen tijdens ons laatste diner weer ruimschoots goed.

De locatie nodigde uit voor het maken van dagtochten naar o.a. de invasiestranden en Cherbourg. Strand op loopafstand en voor de paardenliefhebbers een manege aan de overkant voor de strandritten.

Kortom: we denken dat we hier nog wel eens naar terug zullen keren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Gelukkig zijn we weg

Brian, 11-7-2014

Campeerplek op deze camping is groot en dit is enigste pluspunt. Veel lawaai van de naastgelegen camping disco, er word momenteel naast de camping een weg aangelegd met alle herrie van dien. Veel stacaravans van lokale fransen. Kortom geen vakantiegevoel gehad. Yelloh village onwaardig. Waren hiervoor op camping cote de nacre geweest en hier was alles 10 x beter. En deze camping was ook nog goedkoper.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Vikings in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Vikings zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Les Vikings scoort een 7.13 uit 10 op basis van 57 reviews.