Beoordelingen Camping Yelloh! Village Les Vikings****

Yelloh! Village Les Vikings****
49 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village Les Vikings****
St Jean de la Rivière, 50270, Barneville-Carteret

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Vikings**** in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Vikings**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village Les Vikings scoort een 7,6 uit 10, op basis van 49 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Vikings**** in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Vikings****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village Les Vikings**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 24 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village Les Vikings**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Yelloh! Village Les Vikings**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Normandië. Vergelijk Camping Yelloh! Village Les Vikings**** met andere accommodaties in Barneville-Carteret.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

37 beoordelingen over Yelloh! Village Les Vikings****

49 beoordelingen
6,9
7,9
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Wat een geweldige camping."vertalen
patrick
9,0

20-08-2014 Wat een geweldige camping, de camping heeft alle luxe die wij graag zien op een camping.
Het eten wat je daar kan afhalen en of in het restaurant kan eten in een woord geweldig. Vooral de mosselen en de pizza's zijn zeker aan te raden.
Het Nederlands sprekende animatie team (stagiaires) en vakantie krachten hebben er zeker aan meegeholpen dat wij er een leuke tijd hebben gehad, wat een gemotiveerd personeel.
Als we dat toch een puntje van kritiek mogen uiten zou de bazin wel wat vriendelijker mogen zijn tegen de Nederlandse jeugd.
Het is misschien wel jammer dat er maar een sanitair gebouw op de camping aanwezig is.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuke camping!"vertalen
Edwin
9,0

22-09-2014 Hele leuke camping die zeker aan de weg timmert met Nederlands sprekende stagaires die je te woord staan. Mooie nieuwe Mobile homes, brandschoon en voldoende ruimte. Camping zelf is niet groot maar wel leuke animatie voor de kinderen. De Tieners zullen er niet zo veel hebben. Zwembad is schoon en leuk om te vertoeven. De afhaalmaaltijden verschillen helaas, de eerste keer zat er bijna niets op de pizza, de 2e keer gelukkig wel. Een snackbar zou echter een welkome toevoeging zijn, je kan eigenlijk tussen de maaltijden door alleen een warme wafel halen besmeert met Duo Penotti.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Gelukkig zijn we weg"vertalen
Brian
4,0
4,0
2,0
5,0
8,0

11-07-2014 Campeerplek op deze camping is groot en dit is enigste pluspunt. Veel lawaai van de naastgelegen camping disco, er word momenteel naast de camping een weg aangelegd met alle herrie van dien. Veel stacaravans van lokale fransen. Kortom geen vakantiegevoel gehad. Yelloh village onwaardig. Waren hiervoor op camping cote de nacre geweest en hier was alles 10 x beter. En deze camping was ook nog goedkoper.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
Monique
8,0

22-07-2014 We zijn net terug van 10 dagen op deze camping en hebben een erg leuke vakantie gehad. Het weer was prima en de camping is ons uitstekend bevallen. Via de touroperator een mobile home gehuurd en deze was erg modern en superschoon. Het zwembad was weliswaar niet erg groot maar zeer netjes en kindvriendelijk.
Het enige minpuntje waren de pizza's. Maar dat maakten de mosselen tijdens ons laatste diner weer ruimschoots goed.
De locatie nodigde uit voor het maken van dagtochten naar o.a. de invasiestranden en Cherbourg. Strand op loopafstand en voor de paardenliefhebbers een manege aan de overkant voor de strandritten.
Kortom: we denken dat we hier nog wel eens naar terug zullen keren.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Prima camping"vertalen
Getty
8,0

11-05-2014 Een heerlijke week " mei" vakantie achter de rug op deze camping. Een mooi park met een leuk zwembad inclusief trampolines voor de kinderen. Er is veel te doen voor de kinderen waaronder een springkussen, dieren, speeltuin en een zaal met speeltoestellen etc. Heerlijk gegeten in het restaurant, prima prijs- kwaliteit verhouding. De accomodatie was gloed nieuw en brand schoon. In de omgeving was genoeg te doen en te zien, waaronder Utah en iets verder Omaha beach. Het museum in St. mer et Eglise was erg indrukwekkend en ook leuk voor de kinderen. Al met al een hele leuke week gehad.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fijne niet al te luxe camping"vertalen
Fne
7,0

11-08-2013 De camping ligt op meer dan 800 m van het strand. Pluspunten: de eigenaar is heel aardig en behulpzaam, er zijn NL sprekende meisjes en het huisje is schoon en net (behalve de wc borstel-bah). Omgeving is rustig en mooi, werkelijk prachtige stranden. Het restaurant is heel goed- verse produkten, niet te duur, prima. Geen disco of herrie, er waren veel kleine kinderen, nauwelijks pubers. Minder: het zwembadgedeelte is niet al te groot en er zijn nauwelijks schaduwplekken rondom. De staplekken zijn klein je zit vlak naast elkaar. Wifi mogelijk maar onstabiel netwerk en beperkte bandbreedte- een youtubefilmpje gaat niet. Animatie voor de kinderen (om de dag, in de ochtend) stelt niet veel voor, een wandelingetje met de gans van de kinderboerderij, rondhangen in het kinderhuisje, niet Nederlands sprekend - niet knutselen of sporten. Jammer was de stank van de manege vlak achter de camping. Al met al best fijne camping maar in verhouding te duur. Eindschoonmaak was 85 euro, schandalig.

met jonge kinderen, 2013
"Niet yellow village waardig"vertalen
casper de graaf
3,0
8,0

11-08-2013 Prijs kwaliteit klopt hier niet in 2013 meerder yellow village campings gehad maa deze was echt de minderen,ligt niet zoals aangegeven aan zee maar zeker 900 m1 zwembad klein en water kraan op camping plaatsen niet aanwezig maar moest hiervoor naar wasplaats of sanitair blok wij hebben hier 2 nachten gestaan en was meer dan genoeg.(sanitair is oke.)wij waren hier op de terug reis met caravan..

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuke camping"vertalen
Renate Broersma
7,0

10-09-2012 We hadden een mobile home gehuurd voor 5 personen. Keurig schoon en op een leuke plek. Mooi ingericht, snap alleen de ouderwetse en zeer dunne dekens niet. In de directe omgeving is niet erg veel te doen, behalve de zee, die vlakbij is en erg mooi!! Leuke plaatjes zijn Port Bail en Carteret met leuke rommelmarkten. Het personeel was ok, ze doen erg hun best. We hebben 1 x een pizza gehaald bij het restaurant, weinig smaak aan en erg vet maar ach, we hoefden die dag niet te koken!
Voor jonge kinderen is er animatie maar onze dochters zat bij een groepje met alleen maar Frans sprekende kinderen, dat vond ze echt niet leuk.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke camping"vertalen
Peter
10,0

07-08-2012 We waren met een caravan en hadden genoeg ruimte op de plek. Helaas geen kraantje dichtbij. Electriciteitskast uit 1930 maar functioneerde prima.
Sanitair was echt geweldig. Schoon en luxe.
Animatie was erg goed verzorgt. Altijd wel iets te doen voor de kids. Personeel van de camping altijd vriendelijk.
Afhaalmaaltijden waren prijzig maar is volgens mij altijd op de campings.
Strand was een stukje lopen. Fijn zandstrand klopt niet helemaal maar je moet even zoeken tussen de kiezels.
Al met al leuke camping. Ik zou er nog een keer heen gaan.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Geweldige vakantie op kindvriendelijke camping"vertalen
fstalpers
10,0

25-08-2012 Camping Les Vikings was voor ons een perfecte camping. Met twee jongens van 8 en 11 die lekker hun eigen gang konden gaan en zelfs de jongste in het zwembad omdat hij daar overal kon staan. Vriendelijk personeel, ook een paar hele lieve (!!!) nederlandse dames! Overal kon je zo naartoe lopen en iedere avond werd er wel iets gedaan. De oudste ging 's ochtends lekker zelf naar het winkeltje om voor het ontbijt te zorgen! Heerlijk voor mama. We hebben een paar dagen erg warm weer gehad dus was het perfect op het terras aan het zwembad waar we de kids in de gaten konden houden. Daarna wat minder heet dus perfect weer voor uitstapjes naar de invasiestranden, kerkhof en point du hoc, heel indrukwekkend. Voor oudere kinderen zou ik een andere camping kiezen omdat er niet zoveel voor hen georganiseerd wordt. Voor de paardrijliefhebbers.. een manege om de hoek! Een stenen strand 10 min. lopen, niet druk dus heerlijk met de hond. Onze mannen, onze hond en wij hebben een super vakantie gehad!!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?