Beoordelingen Camping Yelloh! Village Les Vikings****

Yelloh! Village Les Vikings****
39 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village Les Vikings****
St Jean de la Rivière, F-50270, Barneville-Carteret

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Vikings**** in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Vikings**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village Les Vikings scoort een 7,8 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Vikings**** in Barneville-Carteret, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Vikings****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village Les Vikings**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 17 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village Les Vikings**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Yelloh! Village Les Vikings**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Normandië. Vergelijk Camping Yelloh! Village Les Vikings**** met andere accommodaties in Barneville-Carteret.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

31 beoordelingen over Yelloh! Village Les Vikings****

39 beoordelingen
7,6
7,1
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fijne niet al te luxe camping"vertalen
Fne
7,0

11-8-2013 De camping ligt op meer dan 800 m van het strand. Pluspunten: de eigenaar is heel aardig en behulpzaam, er zijn NL sprekende meisjes en het huisje is schoon en net (behalve de wc borstel-bah). Omgeving is rustig en mooi, werkelijk prachtige stranden. Het restaurant is heel goed- verse produkten, niet te duur, prima. Geen disco of herrie, er waren veel kleine kinderen, nauwelijks pubers. Minder: het zwembadgedeelte is niet al te groot en er zijn nauwelijks schaduwplekken rondom. De staplekken zijn klein je zit vlak naast elkaar. Wifi mogelijk maar onstabiel netwerk en beperkte bandbreedte- een youtubefilmpje gaat niet. Animatie voor de kinderen (om de dag, in de ochtend) stelt niet veel voor, een wandelingetje met de gans van de kinderboerderij, rondhangen in het kinderhuisje, niet Nederlands sprekend - niet knutselen of sporten. Jammer was de stank van de manege vlak achter de camping. Al met al best fijne camping maar in verhouding te duur. Eindschoonmaak was 85 euro, schandalig.

met jonge kinderen, 2013
"Niet yellow village waardig"vertalen
casper de graaf
3,0
8,0

11-8-2013 Prijs kwaliteit klopt hier niet in 2013 meerder yellow village campings gehad maa deze was echt de minderen,ligt niet zoals aangegeven aan zee maar zeker 900 m1 zwembad klein en water kraan op camping plaatsen niet aanwezig maar moest hiervoor naar wasplaats of sanitair blok wij hebben hier 2 nachten gestaan en was meer dan genoeg.(sanitair is oke.)wij waren hier op de terug reis met caravan..

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuke camping"vertalen
Renate Broersma
7,0

10-9-2012 We hadden een mobile home gehuurd voor 5 personen. Keurig schoon en op een leuke plek. Mooi ingericht, snap alleen de ouderwetse en zeer dunne dekens niet. In de directe omgeving is niet erg veel te doen, behalve de zee, die vlakbij is en erg mooi!! Leuke plaatjes zijn Port Bail en Carteret met leuke rommelmarkten. Het personeel was ok, ze doen erg hun best. We hebben 1 x een pizza gehaald bij het restaurant, weinig smaak aan en erg vet maar ach, we hoefden die dag niet te koken!
Voor jonge kinderen is er animatie maar onze dochters zat bij een groepje met alleen maar Frans sprekende kinderen, dat vond ze echt niet leuk.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke camping"vertalen
Peter
10,0

7-8-2012 We waren met een caravan en hadden genoeg ruimte op de plek. Helaas geen kraantje dichtbij. Electriciteitskast uit 1930 maar functioneerde prima.
Sanitair was echt geweldig. Schoon en luxe.
Animatie was erg goed verzorgt. Altijd wel iets te doen voor de kids. Personeel van de camping altijd vriendelijk.
Afhaalmaaltijden waren prijzig maar is volgens mij altijd op de campings.
Strand was een stukje lopen. Fijn zandstrand klopt niet helemaal maar je moet even zoeken tussen de kiezels.
Al met al leuke camping. Ik zou er nog een keer heen gaan.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Geweldige vakantie op kindvriendelijke camping"vertalen
fstalpers
10,0

25-8-2012 Camping Les Vikings was voor ons een perfecte camping. Met twee jongens van 8 en 11 die lekker hun eigen gang konden gaan en zelfs de jongste in het zwembad omdat hij daar overal kon staan. Vriendelijk personeel, ook een paar hele lieve (!!!) nederlandse dames! Overal kon je zo naartoe lopen en iedere avond werd er wel iets gedaan. De oudste ging 's ochtends lekker zelf naar het winkeltje om voor het ontbijt te zorgen! Heerlijk voor mama. We hebben een paar dagen erg warm weer gehad dus was het perfect op het terras aan het zwembad waar we de kids in de gaten konden houden. Daarna wat minder heet dus perfect weer voor uitstapjes naar de invasiestranden, kerkhof en point du hoc, heel indrukwekkend. Voor oudere kinderen zou ik een andere camping kiezen omdat er niet zoveel voor hen georganiseerd wordt. Voor de paardrijliefhebbers.. een manege om de hoek! Een stenen strand 10 min. lopen, niet druk dus heerlijk met de hond. Onze mannen, onze hond en wij hebben een super vakantie gehad!!!

met oudere kinderen, Juli 2012
"Leuk geweest voor een keer"vertalen
r kouters
10,0

5-8-2012 mooie camping vooral sanitair voor de kinderen leuk voor het strand niet doen mogen geen honden op en is smerig wij zijn 15 km verder op een mooi strand geweest zelfs dolfijnen gezien verder leuke bar leuk personeel en genoeg te doen in de omgeving deze camping krijgt van mij een 9

met partner, Mrt. 2012
"Terug na 28 jaar."vertalen
Dick
8,0

17-2-2013 Wij waren hier met onze kinderen in 1984 geweest voor een vakantie van 3 weken. Het was een aardige camping waar de kinderen konden tennisen en jeu de boulen. Verder was er niet heel veel te doen. Je moest het buiten de camping zoeken. Nu we hier weer waren voor een kort verblijf in 2012 vielen onze ogen open van verbazing wat er allemaal veranderd was. Echt up to date. Mooi zwembad, goed restaurant en speelgelegenheid. Ook deze camping kunnen we zoals de bijna naast gelegen camping Le pre Normand, aanraden voor jonge gezinnen.

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Vriendelijkheid en topservice !"vertalen
Ingeborg
7,0

26-8-2011 Een opgemaakt bed bij aankomst ; een schone mobilhome en erg vriendelijk personeel. Men kwam voor vertrek niet eens in de mobilhome checken of alles compleet en schoon was ; hetgeen het uiteraard was ! Het restaurant had echt smakelijke maaltijden. Voor jongeren niet zo'n geschikte camping. Onze jongste van 17 was voor de laatste keer een weekje mee. Hij heeft erg genoten van de route du Cap , prachtige uitzichten over zee ; bijna niemand tegenkomen , spannende steile wegen langs de kust ( beginnen bij Biville en eindigen bij Cherbourg). Wij hebben al heel wat mobilhomes gehuurd de afgelopen jaren in Normandië en ook Bretagne ; een dergelijke service en vriendelijkheid echter niet eerder meegemaakt. Als Normandiekenner wil ik wel aangeven dat je wel wat kilometers moet maken voor de grotere bezienswaardigheden vanaf 'Les Vikings '. In de buurt moet je tevreden zijn met een abdijtje , een manoir , een kasteeltje met een donjon of een marktje ( b.v. in Portbail ).

met oudere kinderen, Juli 2011
"Tegenvaller"vertalen
Laura
3,0
7,0

27-6-2012 toen we aankwamen werd ons verteld dat we helemaal achteraan op de camping stonden en hadden we dis verwacht dat het ver weg was van alles. de camping bleek heel erg klein te zijn. in het dorp was niks te doen, alles was al dicht om ongeveer 7 uur ofzoiets. het eten was niet te eten en ergens anders eten was verschikkelijk duur. de zee is ook niks omdat het bijna altijd eb is en er liggen dode vissen met haken in de bek op de boden. ik zou er echt nooit heen gaan

met oudere kinderen, Juli 2011
"Keurige caravan op een mooie camping"vertalen
Tanja
8,0

19-8-2011 We hadden een mooie nieuwe stacaravan/mobielhome. Keurige camping met vriendelijk (ook Nederlands!) personeel. Prima eten verkrijgbaar in 't restaurant. Zwembad vonden we wel klein, maar leuk voor kleine kinderen, niet de onze dus. Stranden zijn niet veel, vol met rotspartijen e.d., moesten zoeken naar zandstranden. Cherbourgh is gezellig en St. Mere Eglise een aanrader om te bezoeken alsmede de invasiestranden. Wij hadden overigens 14 dagen prachtig weer: alle dagen half- tot vrijwel onbewolkt weer met veel zon, dus vaak naar het strand of bij t zwembad gebleven!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?