Camping L'Ete Indien **

12 reviews over Camping L'Ete Indien in het Nederlands

Zeer matig

SLC de Vries, 16-8-2017

Zeer onrustige camping.

Vieze toiletten en douches die het niet deden.

Voor 2 nachten geboekt .Tot diep in de nacht lawaai en dronken jongeren .beklag gedaan en of het om 1 nacht ging en werd beaamd , anders waren we vertrokken en wat schetst onze verbazing bingo .

Geen feestende jongeren , maar werkelijk bingo , met microfoon .vanaf 10.00 uur .

Gereisd met partner in augustus 2017

Niet om aan vrienden aan te bevelen

Paul, 5-10-2015

Neem niet de eerste weg vanaf de snelweg, maar rijdt door tot vlak voor Wimmereux, waar je rechtsaf slaat. Dat is de enige goed begaanbare weg. Ook op de camping slecht wegdek. Er zijn veel minder vrije plaatsen dan in gidsen wordt aangegeven. Het toiletgebouw is erg verouderd en telt te weinig wc's en douches. De meiden van de administratie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al viel het ons erg tegen. Niet aan te bevelen.
Gereisd met partner in september 2015

met tieners

Hilde Tanis, 20-7-2015

Wij zijn hier met 3 tieners. Wifi werkt slecht, appen gaat wel, maar meer niet. Mooi zwembad! alleen de openingstijden? vanavond om 19.00 is het in ieder geval niet open. Restaurant is redelijk, maar niet erg smakelijk. Smakeloos eigenlijk. Patat met hamburger gaat wel prima. In de avond is het soms erg gezellig, zoals een zwembadparty met DJ. Dan is het natuurlijk wel open.

Je kunt via een paadje naar het strand lopen. Sanitair prima, wel erg heet, je kunt de temperatuur niet afstellen.

Er zijn gezellig veel jongeren op deze kleine camping.

Fijne sfeer. Redelijk winderig. Manege vlakbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Bijna weg geblazen!

hallers, 18-9-2014

om hier te staan op een standplek voor 1 nacht met een oud volkswagen busje was geen succes. We zijn bijna weg geblazen van ons plekje en hebben het hefdak moeten inklappen omdat de camping op een berg aan zee ligt.

Verder wel een erg leuke locatie. Mooi zwembad en een country sfeer.

sanitair mag beter en schoner!

Gereisd met partner in augustus 2014

Wel ok, omwille van de goede ligging

Nadia, 8-8-2014

Dit is een iets meer commerciële camping, met nadruk op animatie (soms iets te veel). Wij hadden wel een zeer fijne staanplaats voor onze caravan, maar daar hangt volgens mij veel vanaf. Winkeltje heeft een paar basisspullen. Wij hebben enkel een pizza gegeten in de eettent, maar die vonden we niet lekker. Mooi zwembad, maar zeer druk bij warm weer.

De camping is wel een goede uitvalsbasis voor mooie trips in de buurt, en ligt dicht bij het strand van Wimereux.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

In drie jaar tijd niets geleerd

Wendeline, 29-7-2014

Per ongeluk hier beland, camping municipal was vol. Op een 'hoogseizoenveldje' een plek voor 28 euro per nacht voor 2 personen. Tussen feestende jongeren. Vooraf betalen verplicht, maar wel paspoort als borg achter te laten?! Na een ritje met de camper troffen wij onze toegewezen plek bezet aan. Reactie van receptie: hadden we maar wat op de plek achter moeten laten. Door receptie voorgestelde alternatief bestond niet, dus zelf een plek gekozen, maar dat was niet de bedoeling. Slechts 1 dame bij de receptie begreep dat dit toch echt niet ons probleem, maar dat van de camping was. Een 'officiële' plek op de camping zelf gekregen. We kregen geen polsbandje voor het zwembad (zit wel in de prijs). Opvallend dat in het douchegebouw (sinds de recensie van april '14) nog steeds 1 van de 3 douches niet werkt. Dat de douchewaterafvoer op 1 plek zit en dat dat water dus via de voeten van de persoon in het douchehokje naast je gaat. Pluspunt: jetons om te douchen zijn inmiddels afgeschaft.
Gereisd met partner in juli 2014

niet nog een keer

j.a.koolhaas, 6-7-2014

Tegenvallende camping met zeer matig sanitair. Zowel weg naar als deel van camping mag het woord weg niet hebben. Locatie is overigens prima net als het zwembad.
Gereisd met partner in juni 2014

Geen 4 sterren waard

Willaert Johan, 18-8-2013

Opsomming :

plaatsje op een niet afgebakend terrein. Naast ons (niet op tijd gezien ) : een groepje jongeren met een 'discotent' die heel de dag hun ongegeneerd hun kakmuziek luid lieten horen en enkel rookten en dronken. Trouwens waren ze niet de enigen van dat kaliber . Na dit verblijf kan ik de doorsnee Fransman omschrijven als getatoueerde, doorrookte dronkaard....

Alles is supplement : Wifi, zwembad, ....

Sanitair : douche is warm-koud of helemaal koud en en krijgt met moeite de tijd om je in te zepen (jeton), veel mankementen aan het sanitair en enkel s'morgens een beetje proper.

Van onze vrienden werden de twee fietsen gestolen...

Luide discobar aan zwembad-bar de 15de augustus tot middernacht !

Positief : lekker gegeten (en gedronken )aan de bar voor een redelijke prijs.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Op buitenlandvakantie en toch dichtbij.

Werner , 18-9-2012

Op camping was het meeste gesloten(half september), camping zelf ganse jaar open, toch broodservice aan receptie en het dorpje ligt op +/- 1.5 km van de camping waar leuke winkeltjes, een wandeldijk en restaurantjes waar je lekker kan eten, liggen. Aan het strand zijn verschillende watersporten te beoefenen. Een treinspoor ligt vlak achter de camping waar je echter niet veel hinder van hebt (goede bedding en geluidswering). 14€ + stroom en 2 jetons om te douchen inbegrepen voor overnachting met camper (met ACSI kaart)is zeker niet te veel betaald.
Gereisd met partner in september 2012

toffe vakantie

Marianne, 30-9-2011

camping "l'ete Indien was voor ons echt aangenaam, proper onderhouden, tof zwembad, vriendelijk personeel en wat velen zeggen van die trein, wij stonden met onze caravan net aan de spoorweg en ons stoorde het hoegenaamd niet en ook onze kinderen (10 en 16 jaar) vonden dit niet erg. We hebben er zo van genoten dat deze camping zeker op ons lijstje komt van terugkeren !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ete Indien in Wimereux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ete Indien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ete Indien scoort een 5.77 uit 10 op basis van 42 reviews.