Hotel Kyriad Lille Est - Villeneuve d'Ascq

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kyriad Lille Est - Villeneuve d'Ascq bij :

2 reviews over Hotel Kyriad Lille Est - Villeneuve d'Ascq in het Nederlands

prima doorreis hotel

sharon, 9-7-2009

Midden in de nacht kwamen wij met onze jonge kids aan, zeer vriendelijk ontvangen tegen zeer vriendelijke prijs (53 euro). Parkeren gratis voor de deur. Onze kamer was erg warm met een vide waar een matras op de grond lag. Onze zoon vond het geweldig, mijn man iets minder omdat niet echt comfortabel sliep. 2 persoonsbed in de kamer was goed. Ontbijt was ok. Kortom een prima hotel om 1 nacht te slapen als tussenstop.
Gereisd familie in juni 2009

Maurice, 9-4-2006

Ik heb in 2004 hier gelogeerd. 2 nachten verbleven. Op zich is het een goed hotel. De kamer die ik had was wat verouderd. Mijn vrouw zakte door het bed, maar met humor opgelost. Ik weet nog dat de douche aangenaam was. Parkeren gratis. Ontbijt was redelijk/ goed en verzorgd. Gemoedelijke sfeer. Goed voor op doorreis.
Gereisd met partner in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Lille Est - Villeneuve d'Ascq in Villeneuve-d'Ascq (Norde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Lille Est - Villeneuve d'Ascq zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Lille Est - Villeneuve d'Ascq scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.