Hotel Premiere Classe Dunkerque ***

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Premiere Classe Dunkerque in het Nederlands

Voor maximaal 1 nacht oke

rudy2180, 9-9-2013

Beschouw dit genre van hotels niet als verblijfhotel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

kamers te huur per uur!

famv, 13-5-2013

wij hadden dit hotel ook geboekt omdat het dicht bij plopsaland is. terwijl wij met de kinderen staan in te checken komt er een hoertje binnen met een klant en vragen door ons verhaal heen een kamer voor een paar uurtjes! Wij hadden 2 kamers gereserveerd (5 pers) maar durfde niet apart te slapen. Uiteindelijk met z'n allen op 1 kamer gekampeerd. Het is een vies hotel. En wij zijn echt niet kritisch maar de spetters zaten tegen het plafond!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Geef 20 € per nacht meer uit maar slaap hier niet!

chris, 23-5-2011

We waren hier op doorreis naar dover en omdat we vroeg de boot moesten nemen hadden we dit hotel geboekt hoofdzakelijk voor de prijs en voor de ligging. Maar de kamer is echt een klein hok en ruikt echt vies, het was ook niet helemaal proper het bed lag niet fijn en de gehorigheid van de kamers dat was nog het ergst, je hoorde echt alles wat er aan de buitenkant gebeurde... dus nee ik zou het niet meer boeken omdat ik wel wil genieten van een goede nachtrust.
Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premiere Classe Dunkerque bij:

alleen als het echt moet

Mandy, 9-10-2010

Wij hebben hier overnacht omdat we dicht bij Plopsaland de Panne moesten zijn en er verder niets meer beschikbaar is. Het kost niets maar het is ook niets. Als je je daar op instelt maakt het helemaal niets uit!. De kamer is zeer klein, over een badkamer kun je niet praten, deze is niet veel groter dan een normaal toilet in Nederland. Ligt wel dichtbij de Panne en dat is het voordeel. Verder kost de kamer ook zeer weinig. Zijn 3 slaapplaatsen, 2 enkele bedden onder en 1 bed bovenin. Kamers zijn erg gehorig. Je moet hier echt alleen maar zijn om te slapen! Als je je instelt op "tis niets" dan valt het wel mee. Kan eigenlijk ook niet anders voor de prijs van 43 euro per nacht voor de gehele kamer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premiere Classe Dunkerque bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Dunkerque in Saint-Pol-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Dunkerque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Dunkerque scoort een 4 uit 10 op basis van 4 reviews.