Hotel Campanile Lille Wasquehal

5,6

4 reviews over Hotel Campanile Lille Wasquehal in het Nederlands

Nooit meer!!

Riet, 14-4-2013

Niet al te vriendelijke ontvangst aan het onthaal. Wij waren één van de weinige gelukkigen die direct met onze kaart binnen konden op de kamer, héél veel mensen moesten terug naar de receptie gaan omdat hun kaart niet werkte. Kleine kamer, stinkende handdoeken met plekken erop, grote spleet onder de deur waar koude inkwam, vervelend eentonig geluid op de kamer dat we niet konden thuisbrengen. Ontbijt was ok, maar werd niet altijd goed bijgevuld, je moest dit vragen. Je hoorde constant als er iemand op de trap of overloop stapte. Het was precies of d persoon boven ons in onze kamer rondstapte, we konden perfect de voetstappen volgen van onze bovenbuur.

Slechte prijs/kwaliteitverhouding, betaalden 108 euro voor slechte kamer met ontbijt. Voor hetzelfde geld kan je een veel beter hotel boeken. Nooit meer!!

Gereisd met partner in april 2013

Prima tussenstop

jog, 23-12-2012

Prima stop voor onderweg. Kamers simpel en goed uitgerust. Eten is behoorlijk aan de prijs, maar is volgens mij culinair hoogstandje. Hebben wij niet geprobeerd omdat we 3 slechtetende kinderen hebben. Joining rooms of kamers naast elkaar kennen ze niet.
Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Ideaal

gezin met jonge kinderen, 7-8-2011

Wij hebben hier overnacht tijdens onze reis naar Frankrijk. We hadden een vier persoonskamer. De indeling was perfect. Onze kinderen lagen apart van het tweepersoonsbed. Ze hadden geen last van ons en konden heerlijk slapen. De badkamer was prima met een heerlijke stortdouche. Wij vonden het een prima kamer voor onze doorreis. We waren met 2 personen en 2 kleine kinderen en hebben incl. ontbijt Euro 90 betaald. De ligging in Lille is ook prima. Vlak voor de belgische grens dus je bent zo weer op de snelweg. Kindvriendelijk zou ik het niet willen noemen, maar voor doorreis meer dan prima.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Absolute afknapper

Ilse Willemse, 6-9-2010

De foto's van dit hotel zagen er prachtig uit, dus in een gulle bui geboekt. De kamer was modern ingericht, helemaal naar onze smaak, maar dit is dan het enige positieve. De reissom was een bedrag van ruim € 100,--, hiervoor kreeg je een kamer, die bijzonder klein was, bijzonder heet, geen ventilatiemogelijkheden, een toilet wat niet naar behoren functioneerde, een kraan, die alle kanten opsproeide, een wasbak, waarbij het water niet wegliep. Eens maar nooit meer.
Gereisd met vrienden in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campanile Lille Wasquehal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Lille Wasquehal in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Lille Wasquehal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Lille Wasquehal scoort een 5.57 uit 10 op basis van 4 reviews.