Hotel Holiday Inn Resort le Touquet ****

Hotel Holiday Inn Resort le Touquet
Holiday Inn Resort le Touquet
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Resort le Touquet bij:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Resort le Touquet in het Nederlands

Goede ligging, slecht zwembad.

T.Grondsma, 2-7-2009

De receptioniste gaf ons eerst een verkeerde sleutel, daarna de verkeerde toegangscode voor het zwembad, en zei niet dat de badhanddoeken bij de receptie lagen, dus het eerste uur hebben wij haar 4 keer gezien...

Wij gingen vooral naar dit hotel vanwege de fantastische foto van het binnenzwembad.

In het echt was het helaas een kwart van wat de foto deed vermoeden, bovendien

alleen te bereiken via de eerste verdieping via shabby dames/heren kleedkamers.

Op deze warme dag bleek het een broeikas waarvan de deuren niet openkonden, dus buiten zitten was er niet bij, ook een drankje bestellen of halen was niet mogelijk. De kamer was toereikend, en het ontbijt was OK.

Gereisd met partner in juni 2009

Een aanrader

Jan en Heidi, 11-11-2008

Wij verbleven er 1 nacht en waren heel tevreden: rustig, lekker eten en propere kamers.
Gereisd anders in november 2008

Nicky, 13-2-2008

fijn hotel, vooral voor een vakantie met kinderen. zwembad was fijn, eten was lekker, kamer was leuk. Voor herhaling vatbaar
Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Resort le Touquet in Le Touquet (Pas de Calais), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Resort le Touquet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Resort le Touquet scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.