9,1

Uitstekend

2 reviews over Camping Les Trois Tilleuls in het Nederlands

fantastische camping! Zeker niet twijvelen!!!

familie De Smet, 9-8-2017

Dit jaar hebben we een mobilhome gekocht op deze rustige camping. Niettegenstaande de camping grotendeels franstalig is hebben we als nederlandstaligen geen enkel probleem ondervonden om aanvaard te worden. Er is een ongelooflijk vriendelijke sfeer onder de campinggasten en de eigenaars van deze camping. Wij raden deze camping dan ook ten zeerste aan. De eigenaars Delannoy doen er echt alles aan om deze camping een topcamping te maken waar orde en respect centraal staan. Het is dan ook normaal dat er reglementen zijn om de netheid en kalmte van deze camping te kunnen behouden. Het zwembad en het sanitair worden twee maal per dag schoongemaakt. Het terrein wordt fantastisch onderhouden. De camping heeft verschillende activiteiten die ervoor zorgen dat zich men niet kan vervelen. Zo zijn er buiten verschillende trampolines, pinp-pong tafels, pétanque, speelplein, springkasteel, ... en is er nog een binnenzaal waar je ook verschillende spelen kan spelen. Tijdens de zomermaanden is er op zaterdag ook 's avonds animatie.
Gereisd familie in mei 2017

Waardeloze camping

bakkertjes, 12-8-2013

Wij hebben hier een paar dagen gestaan met een kleine caravan. Mail en telefonisch contact gehad met de eigenaars. Spreken alleen Frans en doen ook neit hun best om zich verstaanbaar te maken in een andere taal. Uiteindelijk wel kunnen reserveren. Dit is een camping met voornamelijk vaste plaatsen en gasten. Dit merk je aan alles. Veel te veel regels op de camping waar de vaste gasten zich niet aan houden, maar wij telkens op werden aangesproken. Eigenaar rijdt zeer hard en onverzichtig met zijn golf karretje. Heeft ook iemand aangereden, die moest maar uitkijken. Zeer onvriendelijke eigenaar. Sanitair is slecht , koud water, vieze hokjes. Dit is geen camping voor een Nederlandse kampeerder. In de buurt zitten ook nog andere campings. hoe deze zijn weet ik niet , maar sla deze over !
Gereisd familie in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Trois Tilleuls in Fillievres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Trois Tilleuls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Trois Tilleuls scoort een 9.05 uit 10 op basis van 113 reviews.