Vakantiehuis Le Coeur des Choses

Vakantiehuis Le Coeur des Choses
Le Coeur des Choses
9,8

3 reviews over Vakantiehuis Le Coeur des Choses in het Nederlands

Het was fijn gezellig heerlijk actief vermoeiend

Boudewijn en Marie-Anne Dehaene, 1-7-2017

In het weekend kwamen onze kinderen en onze kleinkinderen. Wat hebben ze genoten. Binnen en buiten als het regende was het nog leuk door alle accommodatie. Als de kleinkinderen waren gaan slapen hebben de grote kinderen zich 's avonds tot laat in de nacht kostelijk geamuseerd in de speelzaal, ik genoot er met volle teugen van. In de week zijn de broers en zussen geweest, het was veel rustiger en interessant we hebben gefilosofeerd, gepraat, meegeleefd, gewandeld.........het was Echt.

Ik wil toch een woordje van dank schrijven voor Brigitte en David die het huis onderhouden, het huis ligt er gelekt bij als je binnenkomt. De lichtjes waren aan als onthaal echt fijn. We hebben het genoegen gehad Pieter te mogen ontmoeten, ik begrijp nu waarom zijn medewerkers zo graag met hem werken. Niets is hem teveel.

Bedankt Pieter.

Bo en Marie-Anne

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische plek voor de hele familie

dirk_gaublomme1, 24-8-2013

Wij brachten er een weekend door met de hele familie. Het weer viel tegen maar de accommodatie heeft het allemaal goed gemaakt. We konden genieten van de sauna, de whirlpool maar vooral van het aangename buitenbad (dat door een kachel wordt verwarmd). Het regende en het was koud maar dat kon ons niet deren. Ook de kinderen verveelden zich niet, er was werkelijk aan alles gedacht. Ook een mooie ligging aan de voet van Cap Blanc Nez.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Zeer comfortabele accommodatie in gezellige stijl

dirk_gaublomme1, 29-3-2013

Zeer mooi en met smaak ingericht vakantiehuis met alles erop en eraan. Vlakbij de zee en aan voet van Cap Blanc nez. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Netjes en tevens kindvriendelijk.

Ondanks het slechte weer hebben we enorm genoten van het bad buiten.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Coeur des Choses in Escalles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Coeur des Choses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Coeur des Choses scoort een 9.77 uit 10 op basis van 3 reviews.