Vakantiepark Station Touristique du Valjoly

Fantastische plek!

petronella_weimar, 6-9-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Met een aanbieding van touroperator gegaan en we hebben genoten! Rust en ruimte, heerlijke plek om weer eens tot rust te komen. Perfecte bestemming voor wandelaars, mountainbikers, vissers, natuurliefhebbers en watersporters. De omgeving is niet echt toeristisch maar dat is wat ons betreft een voordeel. Het huisje van de Station Touristique was heerlijk! Goed onderhouden en schoon (niet te vergelijken met Cottages du Valjoly, dat is niet in hetzelfde beheer en niet aan te raden hoorden wij) Ik raad dit zeker aan!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Station Touristique du Valjoly in Eppe-Sauvage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Station Touristique du Valjoly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Station Touristique du Valjoly scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.