Chalet Les Cottages de Valjoly ***

6,4

57 reviews over Chalet Les Cottages de Valjoly in het Nederlands

Nooit meer

Magermans, 1-8-2017

Ondanks vier keer met het hoofdkantoor en receptie bellen een huisje gekregen op een locatie die aan geen enkele wens voldoet. Smerig bij aankomst. Manager die beweert dat oude huisjes altijd vies zijn. Het kan wel een dezer dagen alsnog schoongemaakt worden, maar dat doe ik dat liever zelf zodat we kunnen gaan slapen. Glaswerk smerig, voor gebruik alles in de vaatwasser gedaan.

Sprei met urine vlekken.

Laminaat, planken, en leuning trap zitten los en maken een vreselijk kabaal iedere leer dat iemand de trap op of afloopt.

Nogmaals 'opmerkingen' formulier ingeviuld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Echt genoten

Blok, 22-7-2017

Wij zijn hier 10 dagen geweest, een huisje met uitzicht op het meer. We werden zo vriendelijk geholpen toen we wilden ruilen van boszicht naar Meerzicht! Waren we erg blij mee want zo we hebben heerlijk van het zonnetje kunnen genieten tijdens het geweldige uitzicht! Alles is zo dichtbij en we hebben ons nooit verveeld. Onze meisjes van 5 en 3 hebben paardgereden, gezwommen, mini golf, trampolines etc. Maar ook gewoon lekker wandelen in t park, bos, bij t haventje of bij de winkeltjes.

Opa en oma bleven ook nog een nachtje slapen en dat ging prima op de stevige bedbank. Toen zij gingen oppassen hebben wij het klimparcours kunnen doen, dat is gaaf zeg! We raden het iedereen aan! Keukentje is erg klein en wat minimale pannen maar we hebben ons prima gered. Geen minpunten verder!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

weinig klantvriendelijke benadering

Jan de Jong, 1-5-2017

Je moet goed ter been zijn, dat zou op de site nog wel meer benadrukt mogen worden,het is een zeer geaccidenteerd terrein.Voor alle faciliteiten moet flink

worden geklauterd! Ronduit belachelijk is de dwang om van hun schoon-

maakdiensten gebruik te maken.In de infomap staat een waslijst van sanctie's,

bv € 70,00 als er bij vertrek stof op de vloer wordt aangetroffen. Toen we bij aankomst onder de bedden keken lag het er vol stofvlokken ik denk nog van van vorig seizoen. Bij de eindinspectie had de mevrouw nog commentaar;

de kookplaat was niet erg schoon. Nouja daarvoor hadden we nu juist hun dienst ingehuurd voor het bedragje van slechts € 112,00 Het park zelf is mooi

en goed onderhouden en aantrekkelijk voor kinderen.

Mijn kritiek betreft uitsluitend de leiding van de Cottages.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Cottages de Valjoly bij:

heerlijk ontspannen, ruimte, sportief, compleet.

Sandra, 24-2-2017

Ruime comfortabele chalets met prachtig uitzicht, goeie service, manege, groot zwembad, wellness, supermarkt en winkels, bistro's, workshops, veel watersport, wandelen/hardlopen, fietsen/wielrennen. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. En slechts op 3 a 3,5 uur rijden van NL. Veel Fransen die daar vakantie vieren, maar het personeel spreekt ook Engels.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

fantastische ligging aan het water

Irma van Aartsen, 10-11-2016

Cottages liggen voor eenderde deel aan het meer, tweederde in de bossen.Veel trappen. Cottages zijn van 2008, jammer dat men verouderde meubels heeft gebruikt voor de inrichting. In het naseizoen is er in het centrum niet veel Open. In het hoogseizoen is het er volgens mij gezellig druk. Veel te doen, survivalparcours, paardrijden, waterfietsen enz
Gereisd met partner in oktober 2016

Voor een week best wel te doen

Fam. Ensink, 6-8-2016

Twijfelachtig park maar voor een week best wel te doen. Boek alleen met korting via de bekende sites en dan kun je best een leuke vakantie hebben. De huisjes zijn niets meer dan 2 persoons studio's waar met enige fantasie een 4 persoons huisje van is te maken. Voordeel is dat het park goed te berijden is binnen een uur of 4 en de omgeving is mooi en rustig. Een weekje lekker fietsen en wandelen moet hier dan wel je doel zijn en dat kan hier volop! Ook andere activiteiten zoals boogschieten, lasergame, surfen, zeilen volop aanwezig. Niet goedkoop overigens. 5 fietsen voor een dag is €60,-. Voor de rest in de directe omgeving geen zak te beleven. Parijs is redelijk dichtbij, maar niet voor een dagtrip. Voor bijna alles is een valjolypas nodig om op te laden en die krijg je niet meteen bij aankomst. De 2e dag hadden we eindelijk de pas maar bleek het zwembad al om 7.20 te sluiten. De 3e dag werden we eruit gestuurd omdat de zwemkleding niet goed was. Geen zin om voor €75 zwembroeken uit de automaat te kopen dus dag 4 lagen we pas in het zwembad dat een mooi uitzicht heeft, maar verder weinig voorstelt. Hoewel de huisjes niet brandschoon zijn laat de schoonmaakpolitie je op de laatste dag elk pluisje, haartje en blaadje van de grond rapen. Afijn, die €112,50 was snel verdiend zo en ik maak nog beter schoon ook! Over het personeel laat ik mij verder niet uit. Dat beschouw ik als algemeen bekend en gaat in Frankrijk nu eenmaal anders dan bij ons.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

ongastvrij personeel maar een fantastisch klimpark

Diana, 10-5-2016

Personeel spreekt geen Engels. Openingstijden van activiteiten is matig / slecht. Alles moet via de Valjoly pas betaald worden die je in apart kantoortje moet kopen maar deze is maar beperkt open. Er was maar 1 restaurant open met beperkte menu kaart en matige kwaliteit eten. Maar het klimpark was fantastisch voor mijn zonen van 16 en 13 jaar.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Nooit meer

Elly, 28-3-2016

Alle slechte recensies op deze pagina zijn waar. Wij hadden een 8 persoonshuis, maar met vier personen zat het echt wel vol. Niet eerder zo een klein huisje gehad dat voor een 8 persoons met doorgaan. Slechte, oude meubels, harde kleine bedden en vieze badkamers waar een rioollucht je tegemoet komt. Minimaal aan keukengerei. Dat je goed ter been moet zijn is waar. Een bezoek aan het centrum is een ware conditietest. Verder duidelijker vermelden dat je niet met een zwemshort het zwembad in mag. Wij hadden ons erg verheugt op een weekendje uit. Helaas slecht bevallen.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Vreselijk

Monique, 24-8-2015

Het park is grootschalig en gericht gezinnen die vermaakt willen worden (tegen flinke betaling!). In het meer mag je niet zwemmen. De huisjes erg klein met weinig en goedkoop inventaris en kapotte/oude meubels (was wel schoon). De huisjes hebben een klein balkon.

Het tweepersoonsbed was krap en klein (apart geslapen dus). Het is erg steil en en er zijn veel trappen (ook onhandig bij uit- en inladen bagage (ook onhandig met jonge kids en graag-voetballende kinderen)). Omgeving is erg troosteloos; het is een arm gebied zonder leuke stadjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Topvakantie!!Echt een aanrader!!

Ab, 16-8-2015

Dit park is echt een aanrader!Wij hebben een heerlijke week gehad!Ons huisje had een prachtig uitzicht op het meer.Oke,het huisje is niet groot maar er is zoveel te doen op het park dat je nauwelijks in het huisje bent.Bootje/waterfiets huren,naar het klimbos,midgetgolf,vissen of zwemmen in het leuke zwembad!Er is genoeg te doen.Het personeel vonden wij heel vriendelijk en ze deden erg hun best om Engels te praten. De meeste huisjes staan echter in het bos dus wil je uitzicht op het prachtige meer dan moet je dit bij het boeken vermelden! Bij de meeste aanbieders kun je het al aanvinken! Kan me voorstellen dat het verblijf daar een stuk minder leuk is als je vanaf je balkon tegen de bomen aan zit te kijken maar wij hebben een fantastische vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Cottages de Valjoly bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Cottages de Valjoly in Eppe-Sauvage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Cottages de Valjoly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Les Cottages de Valjoly scoort een 6.36 uit 10 op basis van 66 reviews.