Camping Chalets du Valjoly ***

Matig

6 reviews over Camping Chalets du Valjoly in het Nederlands

Nooit meer

Sarah, 19-8-2017

We bleven 1nacht op deze camping. Op zich nog wel ok. We hadden een goede plek en de camping was rustig. Tot er gedoucht moest worden. De schimmel stond op de muur. In het plafond zat een pamper in een gat geduuwt. Echt heel vies allemaal! Hier komen we nooit terug. Zo een smeerig sanitair had ik echt nog nooit gezien.
Gereisd met partner in augustus 2017

Gemngde gevoelens

J. Grondman, 19-9-2016

Zwembad bij het meer 6,00 pp. Meer 200m, geen zwemwater. Vierkante hofjes met vier campingplaatsen per hofje, niet al te groot. Redelijk modern en schoon santair hoewel de randen en bevestigingsmaterialen niet schoon zijjn, douches met drukknop, Alle drukknoppen vereisen veel kracht en die bij de afwas moet je ingedrukt houden. Veel activiteiten op en bij het meer en in de omgeving.
Gereisd met partner in september 2016

Niet voor herhaling vatbaar

PeterPT, 18-5-2014

Deze camping gebruikt als doorgangscamping. Bij aankomst dachten we dat het gesloten was, later bleek toch iemand aanwezig. Sterk het idee dat Val Joly en de faciliteiten er omheen flink gefinancierd worden door de staat. Er is verder helemaal niets in dit troosteloze en arme deel van Frankrijk. Zeker in de regen is dit droefenis ten top.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Redelijke camping

Astrid, 29-4-2014

Na lang zoeken, door verkeerde gps , eindelijk deze nw. Cheque camping gevonden. Het inschrijven duurde ongeveer drie kwartier en toen bleek, dat we niet met cp.cheque konden betalen. Weer de baas bellen en uiteindelijk mochten we cash betalen. Het meisje bij de receptie sprak eerst alleen Frans, lTer bleek ze toch Nederlands te spreken.

Zijn 1 nacht geweest, meer hoeft van ons ook niet.

Gereisd met partner in april 2014

Voel je Tarzan?Hierheen! Neem je slingertouw mee

Marian0707, 19-8-2012

Het park op zich ziet er mooi uit en er is van alles te doen. Hiervoor kun je unit kopen.

Voor rolstoelgebruiker en mensen met kleine kinderen is het door veel trappen en steile weggetjes wel wat zwaar.

Maar tegenvallers:

Je mag niet zwemmen in het meer.

Er wordt geen informatie in andere taal als frans gegegeven over wat er te doen is, hoe het te regelen.

Menu in restaurant is ook alleen in frans.

Je krijgt de indruk dat je eigenlijk wel bijzonder veel lef moet hebben, durf je hier te boeken als je geen frans spreekt. Dus personeel echt niet vriendelijk.

Wifi werkt nauwelijks.

Combi-magnetron zou aanwezig zijn???

Huisjes zijn niet bijzonder goed schoongemaakt, maar dit wordt wel van jou gevraagd als je dit aangeeft zelf te doen.

Bij borg betalen ( €260,-), moet je er aan einde vakantie echt zelf om vragen, want zelf denken ze daar niet aan.

En in een omtrek van zeker 30 km rondom zijn vrijwel geen shopjes en terrasjes te vinden.

Dus echt een rimboe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

niet weer

M van der Mei, 2-10-2011

Er wordt erg weinig gedaan met de klachten van mensen. In de twee persoons huisjes is het erg behelpen, op de bedbank kun je overdag moeilijk zitten en er staan verder geen stoelen. Verder was het er erg mooi, maar niet voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Chalets du Valjoly bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chalets du Valjoly in Eppe-Sauvage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chalets du Valjoly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chalets du Valjoly scoort een 5.28 uit 10 op basis van 7 reviews.