Camping La Dune Blanche *

7,7

7 reviews over Camping La Dune Blanche in het Nederlands

Prachtige omgeving

Niels, 11-8-2017

Schitterende omgeving, camping is wat verouderd, maar heeft daardoor wel zijn charmes. Zwembad is erg schoon en voldoende ligplekken, verder genoeg speelmogelijkheden voor de kinderen en 's avonds wordt er veel georganisserd in de bar. In de omgeving erg veel te doen. Strand is vlakbij, verder les deur caps, touquet plage, Boulogne sur mer, iets meer naar het zuiden de krijtrotsen. Camping ligt wel aan drukke weg, dus een plek wat verder op de camping boeken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Slechtste vakantie ooit!!!!

Marijke, 2-8-2017

Te erg voor woorden, geen nummer op de stacaravan waar door je oneindig zoekt.

Stacaravan lag 15 meter van de snelweg, dag en nacht racend verkeer.

Hadden 5 persoons stacaravan geboekt, 20 cm tussen wand en bed.

Plakmeubilair

Onsympathieke mensen bij de receptie bij vertrek half uur staan wachten voordat de cotrôle van het schoonmaken was bekeken, we hadden 1 week geboekt maar zijn na 4 dagen gillend weg gegaan, NOOIT MEER

Gereisd met partner in juni 2017

nooit meer

VALCQ, 19-7-2017

wc en douches vol schimmel en stinken naar vocht wc papier en zeer werd gewoon niet bijgevuld.geen eetgelegenheid alleen oud caravannetje buiten wat friet verkoopt.geen winkeltje.geen straatverlichting.werden gedropt tussen chalets met onze caravan want andere plaatsen waren dichtgegroeit.bij klacht aan receptie werden we uitgelachen zeer onbeleeft.2 weken geboekt maar na 4 dagen vertrokken.0 sterren camping EN GELD WEG NOOIT MEER.
Gereisd met partner in juli 2017

mooie omgeving

vakantieganger, 12-8-2015

bij aankomst kon er bij de incheckbalie alleen in het frans worden gepraat.

ook de animatie is alleen in het frans.

ook een programma van de animatie is niet verstrekt en is alleen bij de bar op een bord te lezen in het frans.

wij zaten in een 5 persoons stacaravan naast het zwembad.

de stacaravan was schoon maar de inventaris is aan een update toe.

alles is aanwezig maar wel verouderd.

het zwembad is niet erg groot maar het wordt elke dag dag schoongemaakt en ziet er top uit.

genoeg ligstoelen en ook geen handdoek mentaliteit.

gezellige bar met normale prijzen.

in de omgeving zijn voldoende supermarkten te vinden.

ook de dorpjes en stranden zijn dichtbij.

vooral de stranden zijn zeer mooi en voldoende restaurantjes in de buurt.

helaas weinig nederlanders op de camping maar door het mooie weer en omgeving wel de moeite waard.

wifi op de camping is alleen online te bestellen met een creditcard.

ik zou niet zo snel terugkomen i.v.m de taal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima plek

v, 1-8-2015

Leuke camping echter animatie team is in het Frans en bbq was niet treuren ondanksdat dit vermeld werd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wilde schoonheid

boca_aub, 19-3-2014

Een authentieke natuurlijke omgeving, ideaal voor een liefdesvakantie…Wij waren er voor een lang weekend om even stoom af te blazen…dat was hard nodig…De service en faciliteiten zijn super en met glimlachend personeel…Dat is altijd beter!
Gereisd met partner in januari 2013

Lekkere rustige camping

Lily-rose, 18-12-2012

Ik heb mijn zomervakantie doorgebracht op vakantiepark La Dune Blanche. We hebben het fijn gehad met het gezin, en we werden geholpen door aardig en vrolijk personeel, de plekken hebben genoeg schaduw... ‘s nachts werken er mensen die erop toezien dat het rustig blijft op het park. En niet te vergeten het fitnesscentrum dat leuk is. Ik zou er zo weer naartoe gaan!
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Dune Blanche in Camiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Dune Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Dune Blanche scoort een 7.67 uit 10 op basis van 96 reviews.