Appartement Holiday Suites Bray Dunes

Appartement Holiday Suites Bray Dunes
Holiday Suites Bray Dunes
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Holiday Suites Bray Dunes bij:

10 reviews over Appartement Holiday Suites Bray Dunes in het Nederlands

prachtige ligging met een fenomenaal uitzicht !

Kevin Schraets, 12-9-2016

Wij verbleven in 4 personen appartement B52 met kind van 4jaar en 1 hondje.

+ onbetaalbaar zeezicht, parking op de dijk (makkelijk om strandgerief op te bergen), modern ingerichte binnenhuisarchitectuur (strandgevoel) met goed uitgeruste keuken en imposante flat screen TV.

+ In tegenstelling tot de Belgische stranden is dit strand gevrijwaard gebleven van strandstoelverhuurders. Het strand is hier dus van iedereen!

+is het geen strandweer? Je kan ook eindeloze wandelingen maken in de duinen (honden aan de leiband toegelaten). Een bezoek aan Plopsa-land is slechts 5 km verwijderd ( - geen honden toegelaten).

+hoewel ik een beetje sceptisch stond tegenover het concept (geen onthaal + hoge waarborg) is alles perfect en correct verlopen.

- de badkamer is veel te klein.

- de bedden waren wat klein en niet comfortabel (lattenbodem).

- de kwaliteit van de eetgelegenheden in Bray-dunes is beneden gemiddeld.

- de combinatie van zware eetstoelen met tegelvloer zorgt voor akoestische hinder.

tip: - in de lange strook tussen het strand van Bray-Dunes en De Panne mag je altijd met je hond wandelen . Op het strand van Bray-Dunes mag het slechts tot 09u00.

- voor jonge kinderen moet je de valbeveiliging voor op het bed niet vergeten.

De kinderslaapkamer bevat 1 stapelbed dat met 1 lange zijde tegen de muur is geplaatst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Superleuk

Breuls, 4-8-2016

het appartement in de duinen was piekfijn in orde, lekker gezellig naast de duinen.De kinderen vonden het heel leuk en hebben een onvergetelijke vakantie beleefd
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer gezellige stad en dicht bij het strand

Pierre Calveer, 8-7-2016

Zeer gezellige trip, een beetje spijtig van het weer, maar gelukkig is er veel te doen in Bray-Dunes voor de kinderen en plopsaland is ook zeer dichtbij.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Accomodatie en organisatie valt enorm tegen

ingrid, 15-8-2015

Het appartement was netjes en schoon. Omgeving valt tegen. Op de site staat vakantiepark. dat is het dus niet, het is een appartementencomplex met parkeerplaats verder niks. Geen speeltuin, niks. Op de site staat tennisbaan en midgetgolf.Dat was er ook. twee straten verderop. Slecht onderhouden en de weg er heen vol hondenpoep.

In de hal is ook een ruimte voor het afval.dat stinkt en trekt vliegen aan. er staat zelfs een luchtverfrisser maar die kan de stank niet aan.

De douche(kop) was kapot. Telefoonnummer dat je kon bellen (want geen receptie) werkte niet. Mail gestuurd. Reactie: mail was doorgezet naar de manager. Verder niks meer gehoord ook niet na eens mailen.

We moesten borg betalen. Na thuiskomst eens geïnformeerd wanneer we deze retour kregen. We hebben het nog steeds niet.

Begrijp me goed. we hebben een leuke vakantie gehad door veel erop uit te gaan. Je zit dicht bij het strand en de Panne met Polpsaland is leuk. Maar de accommodatie en de organisatie vallen enorm tegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Vofdebake, 27-7-2015

Hele mooie rustige omgeving . Mooi aan het strand
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

heel kleine kamers

Isabelle Breda, 8-6-2015

De slaapkamers zijn heel erg klein, je kan amper rond je bed gaan (en dan bedoel ik echt maar 20 cm). ook het afwasmachine kan je niet openkrijgen zonder zetels te zitten verschuiven. Er stond een 2-persoonszetel en 2 1-persoonszeteltjes. Echter 1 van de 1-persoonzetels stond al in de hal omdat er gewoon geen plaats voor was in de living.

Verder wel mooi ingericht en ideale uitvalbasis voor plopsaland.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Valt enorm tegen

Fam Niemans, 19-11-2014

Ligging, interieur modern is mooi maar de rest valt enorm tegen

Vies haren en luchtroosters Veel overlast van de bovenburen Te weinig servies en bestek Code van garage werkten niet van binnen uit. Ook de code bij de entree werkten niet! Totaal niks voor de kinderen te doen (geen speeltuintje bijv) Ook in het dorp niet veel te doen. Kamer van de kinderen (zonder deur) is tegenover de bank waar je als ouders zit. Een gordijn zou al in oplossing zijn. Badkamer is klein en vies en slechte afwerking

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Schitterende nieuwe appartementen

Thomas, 17-1-2012

Appartementen Holiday Suites Bray-Dunes zijn heel gezellige verblijven centraal gelegen en vlakbij de zeedijk. Onze Holiday Suites had een leuk en zonnig terras, heel aangenaam. Wij komer er zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in december 2011

We hebben er allen van genoten

Staels, 1-9-2011

Ons gezin heeft er één per één van genoten. Voor de kinderen ideaal, zee aan de overkant, Plopsaland De Panne op een tiental minuutjes rijden en altijd wel iets te doen in de zomer hier. Het appartement was meer dan ruim genoeg voor de kinderen en een ruim terras achteraan. Gelukkig en een goede troef is de private parking achteraan, dat was zeker een zorg die er niet was. We zijn ook nog naar Nausicaa geweest op een uurtje rijden in Boulogne-sur-Mer en vlug nog even gestopt aan Cap Griz Nez en Cap Blanc Nez, onze kinderen waren echt wel onder de indruk van deze dag. Trouwens, Bray Dunes heeft wel degelijk toffe restaurantjes en brasseries, we hebben er toch af en toe een meegepikt ook al was de keuken in het appartement volledig voorzien om alles zelf klaar te maken. De inrichting in ons appartement was heel nieuw en heel trendy, een goede keuze en combinatie van kleuren. Kortom, wij komen zeker nog terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heel, heel mooi

Verbanck, 22-6-2011

Ideale ligging, overkant straatje inlopen en direkt aan zee.

Met de kinderen naar Plopsaland op slechts 10minuutjes rijden.

Denk nog wel terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Holiday Suites Bray Dunes in Bray Dunes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Holiday Suites Bray Dunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Holiday Suites Bray Dunes scoort een 7.74 uit 10 op basis van 16 reviews.