Hotel Comfort Inn Bondues

Hotel Comfort Inn Bondues
Comfort Inn Bondues

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Comfort Inn Bondues bij:

1 review over Hotel Comfort Inn Bondues in het Nederlands

Voor een doorreis of stedentrip prima te doen

BMD, 19-7-2011

Het hotel ligt op een bedrijventerrein langs een doorgaande weg; er is niets in de directe omgeving te doen. Wij sliepen met onze dochter (6) aan de achterkant, dus hadden geen last van de weg. We hadden een 2-persoonskamer, waar een extra bed bij was gezet voor onze dochter. Daardoor werd het wel erg krap, maar voor 1 nacht te doen. In vergelijking met ons heenreishotel in Pithiviers (Le Relais Saint Georges) was dat wel een grote tegenstelling. Personeel was vriendelijk. Het hotel heeft een mooie achtertuin met terras. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en koste ons 9 euro p.p. en gratis voor onze dochter. Voor een doorreishotel of voor een citytrip naar Lille (leuke stad!) is het prima adres.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Bondues in Bondues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Bondues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Bondues scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.