Vakantiehuis Puech de Cabanelles

Vakantiehuis Puech de Cabanelles
Puech de Cabanelles
9,1

6 reviews over Vakantiehuis Puech de Cabanelles in het Nederlands

Heerlijk huis in de prachtige Tarn!

Kim, 18-8-2016

Zeer ruim, schoon en koel huis, van alle gemakken voorzien. Gastvrij ontvangst met heerlijke table d'hote. Een eigen tuin met veel privacy en veel te doen in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Op adem komen in Frankrijk......

Martin de Pooter, 3-8-2016

Deze accommodatie is écht geweldig! Prachtig rustige landelijke omgeving met veel natuur, tot zelfs in de fraaie riante achtertuin. Fraaie pittoreske dorpjes in de wijde omgeving.

Prima sanitaire voorzieningen in badkamer en keuken. Zeer compacte keuken en zeer ruime slaapkamer op de eerste verdieping. Er zijn mooie oude authentieke materialen gebruikt om deze leuke gîte te realiseren.

Het is heerlijk vertoeven op het terras aan de achter- en voorzijde van de gîte. Met een (bijna) privé-zwembad in de achtertuin.

De vakantie werd compleet door de geweldige enthousiaste gastheer en gastvrouw; Marc en Manon. Een geweldig verzorgd diner op zaterdagavond. Super bedankt voor deze onvergetelijke vakantieweek in De Tarn in Frankrijk!

Gereisd met partner in juli 2016

Culinair genieten in de Tarn

Kees en Ria, 30-6-2016

Op Puech de Cabanelles word op vrijdag en zaterdag op hoog niveau gekookt, voor ons een doorslaggevende reden om hier een vakantie te boeken en gezellig aan te schuiven, bij iets minder weer word er in de gezellige eetkeuken gegeten, de tweede week aten we op het terras met uitzicht op de grote tuin.

De accomodatie is bijzonder fraai met goed uitgeruste keuken, prima bedden, en 3 terrassen (de grote gite) dus altijd wel zon of schaduw, fraai zwembad met verwarmd water, in een straal van 30/40 km zijn diverse fraaie middeleeuwse stadjes te bezoeken, vers stokbroodje halen s’morgens in Tanus op 4 min. autorijden.

Gereisd met partner in juni 2016

Aangename vakantieperiode

Kathleen, 25-8-2015

We hebben een erg gezellige, rustige en zeer aangename vakantieperiode beleefd bij Marc en Manon. De gite was erg ruim en was voorzien van alle mogelijke comfort. We hebben genoten van 2 heerlijke table d'hotes met een persoonlijke touch van kastanje- of notenwijn, lekker ! Ook onze kinderen van 10 en 12 hebben een erg fijne tijd gehad met de kids van Marc en Manon. Zwemmen, met de katten spelen, filmpjes kijken, badmintonnen in de prachtige tuin, enz enz.. Kortom een adresje om te onthouden dankzij vooral de gezellige gastvrijheid van Marc en Manon. Proficiat en doe zo verder!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke vakantie

Ellis, 24-8-2015

We zijn een week in de gite verbleven bij Marc en Manon, heel vriendelijke en gastvrije mensen die tevens heerlijk kunnen koken. Op vrijdag en zaterdag kun je je opgeven om mee te eten en voor de kinderen was er een kindermenu. De gite was mooi en schoon. De tuin groot met trampoline, zwembad, vijgen en kastanje bomen. We hadden een heerlijk vrij gelegen terras bij de 4/5 persoons gite. In de buurt kun je naar mooie stadjes zoals albi of naar de Airbus fabriek. Op 15 min rijden een supermarkt en in het dorpje Tanus iedere dag vers brood. Je kunt ook prachtige wandeltochten maken in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldige vakantiebestemming!!

ma_vanwijk, 9-8-2012

De accomodatie is ronduit prachtig te noemen! Van alle gemakken voorzien en veel oog voor detail. Keurig verzorgde kamers met rustige uitstraling en heerlijke bedden! De omgeving is heel mooi, je kunt er prima wandelen! Mooie plaatsjes in de nabije omgeving. De eigenaren zijn erg vriendelijk en denken goed met je mee. Toen mijn man naar een apotheek moest voor hulp, heeft de eigenaresse uit eigen beweging vast vooruit gebeld om de situatie uit te leggen. Ook hadden ze ons een zeer goede tip gegeven w.b. overnachting tijdens de heenreis. De table d'hote was echt verrukkelijk en zeer ontspannen, we waren in no time overgeschakeld in de vakantiestemming! Wij vonden het een zeer kindvriendelijke locatie, aan alles werd gedacht. Zo was er een zeer compleet kinderpakket aanwezig (incl. rugdrager en buggy) en werd de ingang naast het terras meteen aangepast toen bleek dat onze peuter wel erg makkelijk richting de weg kon komen. Onze zoon kreeg zelfs een kadootje voor zijn verjaardag!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Puech de Cabanelles in Tréban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Puech de Cabanelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Puech de Cabanelles scoort een 9.1 uit 10 op basis van 6 reviews.