Vakantiehuis Le Cruzel

Vakantiehuis Le Cruzel
Le Cruzel

1 review over Vakantiehuis Le Cruzel in het Nederlands

Wij willen zo weer terug

Wim Spijkers, 18-8-2015

Wij met twee tieners (14 & 17) en hond een week in de grote gite. We hebben het heerlijk gehad. Het hartelijke ontvangst van het Britse koppel Edith & Steve met wijn en knabbels zorgde voor een relaxte start van de vakantie. Het huis is ruim, goed uitgerust en voorzien van een ruime tuin met veel privacy. Ook fijn voor de hond die los rondliep. Achter huis begint een bos. Steve voorziet je van veel goede (restaurant) tips. Aan het zwembad met uitzicht over de Franse 'Toscane' was het goed toeven. Onze zoons waren blij met de goede wifi en de tafeltennistafel. Op loopafstand is een bakker waar je elke ochtend (muv de woensdag) verse baguettes en croissants kunt kopen. Het dorpje Toufailles stelt verder niet veel voor maar in de omgeving zijn prachtige middeleeuwse dorpjes. Lac Montague met strand en watersportfaciliteiten was fijn voor verkoeling.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Cruzel in Touffailles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Cruzel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Cruzel scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.