Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard ****

Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard
Yelloh! Village Le Pré Lombard
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard bij:

40 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard in het Nederlands

Heerlijke camping

Erwin, 7-8-2017

Wij hebben hier 2 weken gekampeerd en kunnen iedereen deze camping aanbevelen "mooie ruime staanplaatsen en schoon sanitair" wat grotendeels nieuw is. Wat wel een beetje jammer is, dat er niet veel Nederlanders op de camping staan, wat dan voor oudere jeugd natuurlijk wel wat minder is. Wij waren echter met een kind van 2 en dat was gewoon lekker genieten in een schitterde omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Redelijke camping.

Eduard Bruinink., 3-10-2016

We hebben hier in het voorjaar 3 weken gestaan, DAT was te lang. Men verhuurt de woonmobiles in het voorjaar aan gastarbeiders, en die veroorzaken zowel in de ochtend als in de avond vaak overlast ivm het vroege vertrek met veel kabaal rond 7.00 uur, en in de avond weer, 23,00 uur, omdat ze zich zo nodig luidkeels moeten ontspannen. Uitstekend zwembad, vriendelijke mensen aan de receptie, slecht restaurant en heel duur, was amper open en op de avond toen we aankwamen was men te beroerd om ook maar iets klaar te maken. Ik deel de mening dat dit zeker geen 4 sterren camping is. Toch hebben we het er 3 weken volgehouden, zeker door de omgeving die geweldig is. Kortom, niet voor herhaling vatbaar, maar wel redelijk tevreden, mede omdat we aan de rand stonden en een heel mooi uitzicht hadden, maar zo zijn er wel meer campings te vinden.
Gereisd met partner in mei 2015

waren hier eind April 2016. Op doorreis.

Bobby, 21-9-2016

Prachtige camping.Mooie omgeving.

wifi deed het niet op de plaats Wel bij de receptie.Zwembad was nog niet open.

Gereisd met partner in april 2016

Schone mooie camping, wel erg luidruchtig

Christine, 15-8-2016

Wij hebben hier vier dagen gestaan. Het is een goede camping. Schoon en goede plaatsen. Voor ons was hij wat minder geschikt want we waren met z'n tweeën met twee honden. We zochten vooral rust en wandelmogelijkheden. In beide wordt op/vanuit deze camping niet voorzien. Er zijn heel veel kinderen en een geweldig animatieteam. Voor mensen met kinderen dus heel geschikt. Gelukkig konden we op korte rijafstand wel mooie wandelmogelijkheden vinden.
    Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke camping, goed verzorgt en onderhouden

Sander, 26-7-2016

De camping heeft redelijke plaatsen. Het sanitair is oud. Maar oud betekend niet vies. Het is keurig schoon en er is geïnvesteerd in nieuw sanitair. Fijn dat er animatie is alleen jammer dat te veel op de Franssen is gericht ondanks dat er een nederlandsmeisje is in het team. De ligging van de camping is prachtig. Je bent zo in Andorra over een prachtige route.

Voor ons was deze camping prima!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geen aanrader

Fam Hogers, 25-8-2015

De camping is gezien de staat waarin het verkeerd de 4 sterren zeker niet waard. Plekken zijn best ruim echter je staat kort op elkaar en is vooral Frans georiënteerd. De rivier is niet toegankelijk en wordt afgescheiden met een hek. De omgeving is aantrekkelijk echter de trip naar Andorra is niet aan te bevelen. Ondanks de geringe afstand ontzettend druk met verkeer waardoor je uren in de auto zit. Als je van fietsen houdt mooie omgeving en fijne beklimmingen.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Uitstekende ligging maar belabberd sanitair.

F.C.R., 24-6-2015

Camping Le Pré Lombard was "dun bezet" in juni. De camping ligt gunstig en centraal voor het plannen van tripjes en bezoeken aan toeristische trekpleisters in de omgeving. Het verkeer en de richtingsborden in het stadje zijn een chaos. Veel onlogisch éénrichtingsverkeer. TomTom weet zich geen raad! De camping beschikt over een prima en prachtig zwembad. De staat en het onderhoud van de sanitaire voorzieningen zijn echter, zeker voor een vier-sterrencamping, vér beneden peil. De gebouwen zijn oud en versleten, verveloos en met veel gebroken stuc- en tegelwerk. Vanwege een mankement waren er slechts twee 'herendouches' beschikbaar gedurende de tijd dat wij er verbleven. Ook het schoonmaken liet te wensen over. De camping zou er stukken op vooruit gaan als geïnvesteerd zou worden in nieuw, modern sanitair. Het personeel is overigens bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
    Gereisd met partner in juni 2015

Prima camping in prachtige omgeving

Fam. Van Dijk, 30-8-2014

Wij hebben hier in augustus 2 weken in een stacaravan via touroperator gezeten. Mooi plaats langs de rivier de Ariege. Gezin met 2 kinderen van 8 en 10. Bij verblijf op de camping waren ze of in het mooie gerenoveerde zwembad, aan het voetballen (veelal Nederland tegen Frankrijk) of met toernooitjes bezig, zoals voetbal, basketbal, tafeltennis, badminton en petanque. Jammer dat de organisatie hiervan door het animatieteam in het Frans was en ze geen tot zeer weinig Engels spreken. In de mooie omgeving is genoeg te doen. Dagje Andorra aanbevolen. Kinderen (en wij dus ook) hebben zich goed vermaakt!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Niet weer

Dijk, 18-8-2014

Ook al zouden wij één week blijven, zijn wij afgelopen zomervakantie maar één nacht op deze camping gebleven. Wij stonden direct naast het voetbalveld. Met een zeer grote regelmaat vloog de bal over het hek op de caravan of voortent. Toen dat voorbij was begon de avondanimatie. Dit was zo luid dat de kinderen er niet door konden slapen. Daarna liepen er groepen jongeren met veel kabaal over de camping. We hebben onze ervaringen gedeeld met de leiding. Deze herkenden de opmerkingen.

Kortom (voorlopig) niet weer. Een mooie camping voor gezinnen met pubers. Maar zoek je rust dan moet je op zoek naar een camping in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Veel te druk en belabberd sanitair

ssl_1, 14-8-2014

Op de camping staan veel bomen, waardoor er weinig ruimte is voor de zon, die overigens pas na 9.00 's ochtends boven de berg uit komt. De plaatsen zijn wisselend van grootte, maar al met al staan alle tenten dicht bij elkaar. De weggetjes tussen de plaatsen zijn erg smal. Je krijgt de indruk dat elke vierkante meter op de camping wordt benut en uitgebuit. Al met al een dure camping.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard in Tarascon sur Ariège , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard scoort een 7.76 uit 10 op basis van 59 reviews.