Hotel Carayon **

Carayon

1 review over Hotel Carayon in het Nederlands

Fantastisch verrassend hotel!

Rodger-Lotte-Jonathan-Nory, 4-8-2011

Op het eerste gezicht een oude dump! na parkeren op de ruime parkeerplaatsen bleek echter dat dit hotel 2 zwembaden heeft met grote waterslide, midgetgolf, tenniscourt en groot restaurant.

Ondanks dat het er oud en vervallen uitziet heeft dit hotel ons meerdere malen verrast.

Eigenaar is zeer vriendelijk en spreekt zijn talen goed! Erg vriendelijk tegen de kids, ze kregen zelfs een lollie. Kamer was groot genoeg voor ons 4en en heeft tv en gratis wifi. badmkamer is prima, voldoende handdoeken, glazen+ douchegel en zeep. nadeel is dat er geen douchegordijn is zodat alles kletsnat wordt. Diner in restaurat: UITSTEKEND! borden mooi opgemaakt en smaak: voortreffelijk! Ontbijt was ook perfect 8 euro pp. vers fruit, yoghurt,cereals etc.Hotel heft sauna, jacuzi en sportzaaltje alles gratis te gebruiken dus waarom dit hotel maar twee sterren heeft is ons een raadsel! verdiend er zeker 2 bij! Wij hebben een SUPER verblijf gehad in dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carayon in St. Sernin-sur-Rance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carayon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carayon scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.