Bed and Breakfast Les Savonniers *****

Bed and Breakfast Les Savonniers
Les Savonniers
9,5

54 reviews over Bed and Breakfast Les Savonniers in het Nederlands

Super mooie vakantie gehad in een safaritent

Marc, 28-8-2017

Heerlijke vakantie gehad en zeer gastvrij ontvangen bij de eigenaren Ineke en Eelco. Zeer compleet ingerichte safaritent, mooie omgeving met meer dan genoeg mogelijkheden voor uitstapjes. Het eten tijdens de table d'hotes was erg verzorgd voor zowel de kinderen als de volwassenen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Géwéldige plek!

Marijke, 23-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad op Les Savonniers.

Met de kinderen genoten van gezelligheid, verzorgd ontbijt, zwemmen, spelen, petanque en zalig dineren. Prachtige uitstapjes in de omgeving en eigenaars die met je meedenken over routes en leuks in de omgeving en ook nog eens en heel gastvrij zijn.

Een heerlijk zwembad en schone huisjes/sanitair!

Bedankt voor twee fantastische weken !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Primma

Familie van der Poel, 7-8-2017

Alles was perfect een goede gastheer en gastvrouw
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellig, goed, gastvrij

Wout, 14-7-2017

Ons bezoek aan Les Savonniers was onderdeel van onze wandelvakantie via reisorganisatie: wandelen van chambre d'hôte naar chambre d'hôte, variërerend van 9 tot 22 km. Het wandelen was prachtig, net als ons verblijf bij Eelco en Ineke. Prachtige chambre d'hôte (heerlijk geslapen) met alle faciliteiten, op een schitterend domein, mooi zwembad, ook een beperkt aantal zeer fraaie camping plekken. Heerlijk gegeten, zowel 's avonds als onderweg dankzij de meegekregen lunch. En gewoon een leuke gastheer en gastvrouw die zelf ook zichtbaar plezier beleven aan hun 'werk'. Aanrader!
Gereisd met partner in juni 2017

super

Roeland, 5-7-2017

Was een erg warme week, maar met het zwembad en mooie schaduwplekken hebben we een super week gehad.

We zijn in een paar dagen helemaal tot rust gekomen: gezellig en goed eten aan een lange tafel, potjes boulen en onze kinderen (2 en 3) konden zich prima vermaken in het zwembad, op de trampoline of in de speelhoek.

Bedankt voor de fijne vakantie!

Roeland

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

In één woord geweldig!!

Karen en Janette, 30-9-2016

Wij hebben een wandelvakantie van B&B naar B&B gedaan en zijn 3 nachten op Les Savonniers verbleven. Wat een gastvrijheid en goede zorgen!!! En het eten was meer dan voortreffelijk; super lekker vegetarisch gegeten (meerdere smaakexplosies) met een bijzonder goed gezelschap! De kamers waren prima en de bedden heerlijk. En wat een rust!

Eelco en Ineke zijn zeer goede en gezellige eigenaren met oog voor detail, oprechte interesse en staan altijd voor je klaar en zijn daarbij van alle markten thuis ;-).

Wij zouden het iedereen aanraden!!

Gereisd met vrienden in september 2016

Echt genieten

Staps, 16-9-2016

Een mooie chambre d,hotes met vodoendr ruimte en fijne bedden. Vriendelijke eigenaars, die veel over de omgeving kennen. S' avonds meeeten is echt de moeite waard. Vele leuke dorpjes in de omgeving.
Gereisd met partner in januari 2016

Superrelaxed en gastvrij

Joke de Lange, 15-8-2016

Ineke en Eelco zijn heel gastvrij, er hangt een hele relaxte sfeer op deze kleine camping en voor de kinderen is er voldoende om zich mee te vermaken. De etentjes die 's avonds georganiseerd worden zijn heel gezellig en het eten is eerlijk en heerlijk. In de buurt zijn prachtige plaatsjes. Echt een plek om naar terug te komen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige accommodatie met geweldige service

familie Padt, 8-8-2016

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in de chambre d'hotes op les Savonniers. Heel hartelijke ontvangst, een leuk sfeervol en zeer schoon appartement met heerlijke bedden. Verder heel goed verzorgd met zalig ontbijt en de mogelijkheid om een paar avonden per week heerlijk drie gangen mee te eten. De service van Eelco en Ineke is fantastisch, ze staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden terwijl ze ook je privacy respecteren. Heel fijn. Verder is er voor kinderen van alles te doen, trampoline, schommels, hangmatten en het zwembad. En wat een ruimte en mooie bomen......De sfeer is erg ontspannen en ongedwongen. Verder is de omgeving erg leuk om te verkennen, zeker richting de lot. We komen zeker nog eens terug en raden deze plek aan iedereen aan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Kleinschalig en relaxt. Een aanrader!

Daphne Stapel, 25-7-2016

Les Savonniers is een heerlijke, kleinschalige vakantielocatie voor gezinnen met (jongere) kinderen. Vanaf het begin voel je je welkom. De bedden zijn opgemaakt, alles is top verzorgd. Ook de maaltijden 's avonds zijn heerlijk. We hebben twee weken de gite geboekt. Een aanrader. De speelzaal voor de kinderen is een ideale plek. Verder is het terrein groen en uitgestrekt maar toch heel overzichtelijk. Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Savonniers in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Savonniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Savonniers scoort een 9.46 uit 10 op basis van 54 reviews.