Camping Des Arcades ***

Des Arcades
8,2

WebsiteLink naar website

194 reviews over Camping Des Arcades in het Nederlands

Wij hebben een fantastische vakantie gehad

Arie, 20-8-2017

Wij werden bij aankomst heel hartelijk ontvangen. De accommodatie was netjes en schoon. Voor de kinderen is er veel te doen. Leuke spellen en/of activiteiten. Ook hebben wij genoten van de omgeving. Prachtig. Het zwembad ect. is schoon. Ook in het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening ook top. Kortom wij hebben 2 fantastische weken gehad op de camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

super vakantie!

Annelies en Harry, 29-7-2017

De eerste drie weken van de vakantie hier doorgebracht. We voelden ons zeer welkom op deze gezellige camping. In het begin van onze vakantie waren er vooral kleine kinderen, maar later kwam er ook flink wat jeugd in de leeftijd van onze kinderen.

Er worden met veel enthousiasme allerlei activiteiten georganiseerd. Voor elk wat wils. Theo en Nicole zorgen voor een heel fijne sfeer. Deze camping is zeker een aanrader en komt bij ons op het lijstje om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heel fijne camping!

Annemieke, 26-7-2017

Een volledig Nederlandse camping. De sfeer die door de eigenaren wordt gemaakt is super! De gezamenlijke maaltijden; uitjes zorgen voor veel saamhorigheid. De vrolijke Amsterdamse dames die het sanitair schoonhouden zijn geniaal! Vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Maar ook als alleenstaande moeder met 2 pubers was het prima! Prachtige omgeving voor de mooie stadjes en grotten is het wel een eindje rijden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

gezellig

Yvonne en Joost, 5-7-2017

Theo de eigenaar, organiseert veel ook in het voorseizoen o.a Jeu de boule wedstrijd. Hollandse avond . De.camping wordt netjes onderhouden.
Gereisd met partner in juni 2017

gezellige camping, sportief!

Heijkoop, 12-11-2016

mooie schaduwrijke plekken, lekker zwembad met leuke glijbaan. Heerlijk gegeten tijdens de Indonesische avond. Worden leuke activiteiten georganiseerd zoals het klimmen in een klimbos, grenzen zijn goed verlegd!

Ook 3 maal per week de mogelijkheid tot een goede work-out om 9.00, heerlijk en gezellig; zo een heel veld vol met springende medecampinggenoten! Toilet gebouw werd iets minder schoongemaakt, maar daar iets van aangegeven, en er werden direct stappen ondernomen. Kortom een camping om nog eens terug te komen!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Aanrader!

Marcel Damen, 19-9-2016

In juli 2 weken hier verbleven in een safari tent met 3 kinderen (6,12 en 14). Bedden lagen top, douche/toilet in tent was luxe en de buitenkeuken bij mega grote overdekte veranda was ideaal. Wij brachten dan ook veel tijd door aan de eetafel daar.

Met name het kleine karakter van deze camping en persoonlijke begeleiding/enthousiasme van Nederlandse eigenaren (ook bij de excursies zoals klimmen en kano-en) sprak ons enorm aan. Erg behulpzaam en altijd goede tips voor excursies in de omgeving. Echt een familie camping en betrokkenheid van eigenaren zorgde ook voor veel aansluiting met andere campinggasten/gezinnen (indien gewenst).

Veel en afwisselende animatie (ook voor de volwassenen en oudere kinderen, zoals levend stratego en spooktocht). Zwembad was prima voor alle leeftijden, maar mocht wel wat meer stoelen hebben. Restaurant op de camping was redelijk eten, maar kon beter. Indische avond was top: erg gezellig en lekker.

Aanrader dus!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top vakantie in luxe safari tent voor 5 personen

Van den Berge, 31-8-2016

Een weekje Des Arcades was voor ons gezin met drie kinderen een perfecte relaxte vakantie. Leuke omgeving en heel erg enthousiast over de prachtige safaritent! Ideaal voor gezinnen met drie kinderen en voor gezinnen die van luxe kamperen houden. Keuken en badkamer in tent zeer luxe en compleet. Zwembad met glijbanen favoriet van onze kinderen. Ook al was het rustig op de camping, er werd toch een leuk gevarieerd animatie programma aangeboden. Een aanrader!

Geweldige 2 weken op een mooie camping

Lieke van de Zand, 26-8-2016

We verbleven in 1 van de 2 safaritenten die de camping in eigen beheer heeft en bij aankomst werden we verrast door de prachtige inrichting van de tent. Ruime keuken, grote koelkast met apart diepvriesgedeelte (boodschappen doen voor 4 tot 5 dagen koel houden is geen probleem), 3 mooie en functionele bedstedes voor de kinderen en als toppunt de douchecabine met stortdouche! Per week wordt er een overzicht gemaakt met daarop het programma voor die week: sportieve activiteiten zoals bootcamps en powerwalks, activiteiten van het animatieteam voor de kinderen, excursies georganiseerd vanuit de camping zoals het klimbos en het kanoën, en speciale avonden in het restaurant van de camping. Elke ochtend kun je je bestelde verse brood afhalen bij de receptie.

Voor het zwembad zijn, bij aanhoudend mooi weer, strakke zwembroeken voor de mannen en jongens verplicht. Het is heerlijk zwemmen en glijden daar, het water is wat fris maar met 30+ graden zorgt het voor de gewenste verkoeling! Het aantal stoelen bij het zwembad is beperkt. Ook is het mogelijk om een BBQ te lenen van de campingeigenaar. Meenemen is dus niet nodig!

Heerlijke vakantie

Marcel boers, 18-8-2016

Weer thuis van een fantatastische vakantie op camping Des Arcades.

Wat een fijne camping ruime plekken, leuke animatie en veel activiteiten.

Vooral de powerwalk geweldig door de prachtige natuur.

Theo en Nicole en alle medewerkers bedankt voor de goed verzorgde, ontspannen en actieve vakantie op jullie prachtige camping.

Groeten,

Fam boers

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

superleuke camping voor de kids

verhaaren, 16-8-2016

Kleinschalige camping, erg leuk voor de kinderen, keuken niet heel speciaal, ligging niet ideaal(ver rijden naar alles) , leuke eenvoudige animatie, fijn zwembad, ruime plaatsen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Arcades in St. Pantaléon (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Arcades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Des Arcades scoort een 8.24 uit 10 op basis van 196 reviews.