Beoordelingen Camping Les Tours****

25 april 2014

Les Tours****
190 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Tours****
Route du Camping, 12460, St. Amans-des-Cots (Aveyron)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Tours**** in St. Amans-des-Cots (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Tours**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Tours scoort een 7,3 uit 10, op basis van 190 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Tours**** in St. Amans-des-Cots (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Tours****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Tours**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 100 vakantiefoto's van Camping Les Tours**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Midi Pyrenees. Vergelijk Camping Les Tours**** met andere accommodaties in St. Amans-des-Cots (Aveyron).
Even geduld a.u.b.

7,1
5,7
5,6
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Goede Camping"vertalen
vall-em
9,0

23-4-2014 Petje af voor de directie ! Deze camping is het bespreken echt waard. Ik was echt verbaasd hoe ongelofelijk schoon het er was ! Het team let op de kleine details en wat echt op prijs werd gesteld is de prachtige omgeving, uitzicht op het meer met veel groen en een groot zwembad. Ik denk er zeker zo snel mogelijk terug te gaan aangezien ik als kampeerder maar weinig van die rustgevende plekken heb gezien.

"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Esther
3,0

28-7-2013 Net terug van deze camping waar we 12 dagen waren. Eerste week slecht geslapen omdat we vlak bij de receptie/restaurant stonden en er veel geluidsoverlast was tot diep in de nacht. De nachbewaker had de boel niet onder contole en auto's reden af en aan 's nachts. Na klachten gemeld te hebben en touroperator ingeschakeld te hebben kregen we een andere plek. Weliswaar stil, maar het sanitair daar liet te wensen over. Koud water voor douche en afwas, lekkende wasbakken en vies. Het zwembad is leuk en het meer aangenaam van temperatuur en leuk om vissen te vangen. De camping is erg franstalig, daardoor is contact maken lastig, vooral voor de kinderen.
Normaal neem ik de recenties niet te zwaar op, maar de kritieken die ik al gelezen had, klopten.

"Heerlijk tot rust gekomen"vertalen
Louwers
8,0

4-8-2013 We hadden een stacaravan gehuurd op de terrassencamping Les Tours in de buurt van Saint Amans des Côts. De camping is gelegen aan een groot stuwmeer in een prachtige en rustige omgeving met een mooi uitzicht. Het meer is heerlijk om te zwemmen, kanoën of vissen. Bij de camping is een groot zwembad met glijbanen. Restaurant is eenvoudig, maar prima en niet duur. Het campingwinkeltje heeft alle basisbenodigdheden.
Het is een camping waar vooral Fransen komen en via de bekende stacaravan verhuurders ook Engelsen, Nederlanders en Belgen. Direct via de camping huren kan ook.
De omgeving zeer heuvelachtig met afwisselend akkerbouw en bossen. Prachtig om te wandelen, zeker met al het water in de buurt.
De wat grotere dorpen liggen meestal op een half uurtje rijden van elkaar, met er tussenin veel kleine gehuchtjes. Het rijden in de heuvels is overigens ook prachtig, waarbij zeker gezegd moet worden, dat de infrastructuur voor zo'n relatief afgelegen gebied erg goed is.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Genieten in de ongerepte natuur"vertalen
Mirjam
5,0

3-8-2013 Heerlijk rustige camping midden in de bergen, aan een stuwmeer. Een hele klim om bij onze stacaravan te komen. Mooie rustige, schaduwrijke plek. Salamanders, hagedissen, eekhoorn, konijntjes, vissen, waterslang en veel insecten gezien. Helder en schoon meer. Grasveld met bomen aan het meer. Heerlijk, gezwommen en gekanoed. gezellige gezinnen uit Nederland, Frankrijk, Engeland en België. Mooie wandeling gemaakt bij edelsmid in de buurt. Sanitair, zwembad, wildwaterbaan en horeca van mindere kwaliteit. Personeel, supermarkt en meer geweldig!
Mooie, ruime, nette, luxe caravan.
Ligging is prachtig, maar ver weg van grote supermarkt of toerisme.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Super mooie rustige omgeving (voor max een weekje)"vertalen
fam_Brinkman
7,0

2-8-2013 we zijn hier 3 dagen geweest op doorreis.
Fantastische ligging en mooi zwembad erg groot en niet druk.Ook 2 verrassende glijbanen die je aan de zuidkust niet tegenkomt op campings.
Het is hier heerlijk om een klein weekje door te brengen.
Niet veel te doen in de buurt, maar leuk aangelegd en ruime caravanplaatsen.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Ergens anders maar volgende keer"vertalen
Ron
4,0

14-10-2013 Hadden besproken in dec. 2012. plaats aan het water was toegezegd, bij aankomst een plaats gekregen ver hiervandaan.
Alles complet ! was niet meer over te praten.
slecht sanitair,werd niet schoon gemaakt.
Lekker koud douchen en afwassen.
veel in de nacht rijdende auto's, weinig nachtrust.
uitstapje of boodschappen doen alles is ver weg.
Personeel in benadering naar gasten heel onbehoorlijk (op het associale af)en zeker niet klantvriendelijk.

met oudere kinderen, Juni 2013
"Mooie omgeving !!"vertalen
f_bergsma
7,0

8-7-2013 Leuke camping aan het meer. Mooi zwembad , water wel koud ! Helaas zijn de wildwaterbaan en de glijbaan pas vanaf 14.00uur geopend. De omgeving is echt geweldig ! 6 pers. Mobile home ruim en schoon.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
Schlepers
4,0

13-8-2012 Je zit overal erg ver vandaan, er is in de omgeving niets te beleven. De supermarkt die wordt aangegeven in het dorp is nog duurder dan de campingwinkel. Als je naar een grote supermarkt wil moet je 30 km rijden maar dan wel door de bergen dit schiet dus niet op. Het persooneel is niet erg vriendelijk en het ruikt bij de receptie naar het riool, geen goede binnenkomst dus. Wij vinden het meer een camping voor mensen die tot rust willen komen en niet echt geschikt voor kleine kinderen, op het zwembad na dan, maar daar moet je eerst de berg af en dan weer de berg op!

met vrienden, Aug. 2012
":)"vertalen
Smith79
7,0

7-3-2013 Over het geheel genomen was ik erg tevreden over mijn verblijf. Alles was prima, het personeel is enthousiast en aardig, kwalitatief goede voorzieningen, en bovendien heb ik mensen van verschillende nationaliteiten ontmoet. Complimenten voor de beheerders en dank voor de service, tot gauw!!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Camping zonder kwaliteit"vertalen
Ben
4,0

26-8-2012 Nee, de receptie (we moesten bij uitchecken ruim 1 uur wachten), bar (duur en blikjes), restaurantpersoneel (tante op hoge hakken met een hoge dunk), toiletten bij zwembad (waren altijd vies), restaurant (had maar weinig op de kaart en pizza's waren niet te eten - de kaas droop er aan alle kanten af, nauwelijks iets van bodem), animatie (alleen in het Frans! afgezaagd en saai) gaven ons niet het vakantiegevoel. De ligging aan het meer heb je niets aan, er wordt nauwelijks gebruik van gemaakt. Voor een grotere supermarkt moet je 30 mins rijden. Echter, het zwembad was altijd schoon, de natuur was mooi, de dorpjes om de camping leuk om te bezoeken en hou je van rust... dan ben je hier in je nopjes. Met kinderen, en dan geen andere NL-taligen om je heen, is het minder.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?