Beoordelingen Camping La Draille***

28 juli 2014

La Draille***
102 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Draille***
La Draille, 46200, Souillac (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Draille*** in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Draille*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Draille scoort een 8,3 uit 10, op basis van 102 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Draille*** in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Draille***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Draille*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 84 vakantiefoto's van Camping La Draille*** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Draille*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Midi Pyrenees. Vergelijk Camping La Draille*** met andere accommodaties in Souillac (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

8,1
8,8
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2013
"Erg leuke en gezellige camping. Volgend jaar weer!"vertalen
Jesse
9,0

18-09-2013 De camping is erg natuurlijk aangelegd, veel groen en een leuk beekje wat door het vakantiepark heen stroomt. Wat de kinderen fantastisch vinden om natuurlijk dammetjes in te bouwen, visjes te vangen e.d. De sfeer is erg fijn, Alex en Sonja (de beheerders) zijn zeer meelevend en altijd bereid ergens mee te helpen. Het eten in het restaurant is ook goed, Personeel is vriendelijk en beleefd. Al met al zeker een aanrader om eens te gaan kijken!

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Verzorgde camping en top sfeer!"vertalen
Emmely
9,0

16-09-2013 Zeer verzorgde camping in de dordogne. Goed gelegen voor vele uitstapjes In het naseizoen hier geweest en alles zag er nog goed en net uit. We verbleven in een bungalowtent en hadden een prima plek.

Sanitair heel schoon en goed. Restaurant ook goed en gezellig. Ook de afhaal pizza's met smaak gegeten. Zwembad erg leuk en plezierig met glijbaan. Het kinderbad was alleen wat koud. Even doorkomen.

Sfeer op de camping was erg gezellig. Hoewel het al erg rustig was, zochten de gezinnen elkaar op bij o.a. speeltuin en zwembad. Leuk naseizoenprogramma en gezamenlijk koffiedrinken na de kerkdienst. Top!

"Opnieuw heerlijk genoten!"vertalen
Jacqie
8,0

30-09-2013 We zijn dit jaar voor de 6e keer op La Draille geweest. Opnieuw hebben we heerlijk genoten. De sfeer op de camping is uitstekend. De beheerders Alex en Sonja stelden zich (net als voorgaande jaren) heel klantvriendelijk op. Het recreatie team zorgde er voor dat er voor ieder kind (onze kinderen zijn in de leeftijd van 4 tot 16 jaar) wat leuks te doen was.
Dank zij het boekje met duidelijke informatie over de omgeving hebben we leuke uitstapjes gemaakt. Deze familiecamping is zeker een aanrader!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Zeer goed bevallen, heerlijk ontspannend."vertalen
Ewout van Bronswijk
8,0

29-05-2014 Afgelopen zomer geweest voor een 10 daags verblijf met de camper. De kinderen hebben volop genoten met vrienden en leeftijdsgenoten. Prima plaats, combinatie van zon en schaduw. Leuke contacten met andere kampeerders o.a. door een vergelijkbare christelijke achtergrond. Klimaat is heerlijk, volop mogelijkheden voor bezoeken in de omgeving. Markt in Sarlat en tocht over de Dordonge zijn aanraders. Zeer goed bevallen zodat wij voor aankomende zomer weer hebben geboekt. Nu voor 3 weken bungalowtent.

"Het viel weer tegen"vertalen
puurvoorjunk
6,0
7,0

25-08-2013 Vanwege het mooie weer toch weer voor deze camping gevonden. Vorig jaar viel ons de hoeveelheid aan kinderprogramma tegen, we wilden het nog een keer proberen. Het kinderprogramma was 'wel aardig' maar wat ons erg stoorde was dat ouders weggestuurd werden. Hierover wel gesprekken gehad met beheerder maar voor een christelijke camping vonden we dit ontzettend erg. Stilte tussen 22.30 en 7.00 uur, maar de tieners en jongeren gaan op de camping tot half 2 door met ont-zet-tend veel lawaai maken. We hebben al veel campings gezien, maar dit sloeg (wederom) alles. Ongelofelijk! Prijzen winkel verder prima. Beheerders erg fijn. Sfeer op de camping is ook fijn. Zwembad inderdaad klein maar toen wij er waren net groot genoeg. Wel jammer dat glijbaan op top uren dicht is! Zwembad ging ook vroeg dicht (20 uur). Denk niet dat we nog een keer terug komen, maar you never know

"Prachtig park!"vertalen
Ellen Oskam
9,0

17-09-2013 Wij (gezin met jonge/oudere kinderen) zijn uiterst tevreden!! Op La Draille 'komen wij thuis' :) wij hebben hier al 6 jaar gekampeerd en het 7e jaar hebben we een sta caravan gehuurd, het park is zeer verzorgd met veel speeltuintjes, voor de kinderen en jongeren wordt er een geweldig programma aangeboden, uiteraard is het in het hoogseizoen iets drukker, je kunt er dan voor kiezen om juist de laatste weken te boeken. Het zwembad is keurig netjes, wij kiezen ervoor om veel naar de Dordogne te gaan, en bij 'thuiskomst' op de camping nemen we vaak nog een duik in het zwembad! Dit is goed omheind en afgeschermd, ook het toezicht hierop is goed geregeld. De sanitair gebouwen worden goed schoongehouden. De kampeerplaatsen zijn ruim, je kunt kiezen tussen een met haagje omheinde plaats, of juist op het open veld. Wat wij heel speciaal vinden is de zondagse dienst en de sing-in's, de beheerders zijn spontaan en behulpzaam. Écht een aanrader!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooi gelegen en geweldige camping"vertalen
Bakker
9,0

10-06-2014 Wij zijn voor het eerst geweest in 2013, hebben een heerlijke vakantie gehad, de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad, en wijzelf als ouders ook, de animatie, de kerkdiensten en het zingen rond het kampvuur , gaf ons een waardevolle vakantie, ook veel uitstapjes in de omgeving gedaan, er is van alles te doen, sanitair was soms niet helemaal fris, maar daar zijn denk ik ook de medekampeerders verantwoordelijk voor, en zeker de ouders, als je sommige kleine kinderen alleen op toilet zag gaan en hoe het erna eruit zag, loop dan even met je kinderen mee naar toilet, maar verder is het een prima camping met een geweldig restaurant en een geweldig beheerders echtpaar met hun personeel! in 2014 hopen we weer te komen, wat wel jammer is dat we helaas de laatste 3 weken van de zomervakantie hebben, dan is het de laatste week erg leeg, maar ja daar kan de camping niets aan doen!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Goede sfeer,mooi park wel druk"vertalen
dejong
7,0

24-08-2013 We hebben in juli een weekje op la Draille gestaan. We hebben het goed naar onze zin gehad. De sfeer is prima. De avondsluitingen met kampvuur/Sing-in waren heel fijn. Er wordt heel veel voor de kinderen en volwassenen georganiseerd. Speelplaatsen zijn er meer dan voldoende. Na een stormpje was er nogal wat schade op de camping. De samenhorigheid was toen erg groot en iedereen hielp elkaar. Super. Wie rust zoek moet hier niet in het hoogseizoen heen gaan. Het is er dan erg druk. Mede door het warme weer was het 's avonds nog lang rumoerig op de camping. Als de camping vol staat is de hoeveelheid sanitair aan de krappe kant. Het was ook niet altijd schoon, maar dat lag meer aan de gasten zelf dan aan de schoonmaak, denk ik.
Kortom, we hebben een heerlijke week gehad,

"In één woord: Druk!!"vertalen
lubberink
6,0
5,0
5,0

11-08-2013 Deze zomer 3 weken op La Draille gestaan. De sfeer is goed en het recreatieteam en de beheerder zijn vriendelijk en erg betrokken. Dit mag je verwachten van een camping die de christelijke identiteit wil uitdragen. Een dikke voldoende hiervoor!
De camping zelf echter nodigt niet uit tot een rustige vakantie. Het is een grote camping met heel veel jongeren die tot in de late uurtjes hoorbaar zijn. Het zwembad is tijdens de warme dagen veel te klein waardoor het water vies is en je alleen rechtop even wat verkoeling kunt zoeken. De glijbaan (heel leuk) is helaas om onverklaarbare reden beperkt open.. De sanitairgebouwen worden tijdens het drukste moment van de dag (7.00 - 9.30 uur) schoongemaakt waardoor er maar één ruimte open is en deze dus overvol is. De prijzen in de winkel vonden wij i.t.t. wat we hieronder lezen wel heel duur.
Tenslotte ligt de camping aan een drukke weg met veel hard rijdend verkeer.
Voor ons genoeg redenen om niet meer naar La Draille te gaan.

"Super gezinsvakantie!"vertalen
Anco Dubbeldam
9,0

17-09-2013 Al weer 3 jaar achter elkaar hebben we genoten op La Draille...
De sfeer, het zwembad, het recreatieprogramma... helemaal top!
Ons gezin bestaat uit Papa, Mama, Barry (12), Dick (11) en Jeanelle (8).
Doordat er zoveel kinderen zijn hadden onze kids binnen een mum van tijd vriendjes en vriendinnetjes. Ze genoten zo enorm op de camping van de activiteiten, het zwembad en de sportvelden dat het voor hun een `straf` was als ze met ons mee moesten naar een markt of èèn van de vele bezienswaardigheden in de omgeving.
De Snackbar, Pizzeria en de scherp geprijsde dagmenu`s in het restaurant zijn erg prettig wanneer je na een dag zwembad geen zin meer hebt om nog te gaan koken.
Wij gaan volgend jaar weer!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?