8,4

209 reviews over Camping La Draille in het Nederlands

ons tweede thuis

familie meijer, 10-8-2017

geweldige sfeer,wij en de kinderen kijken altijd weken uit naar de vakantie en worden altijd weer heel blij als we komen aanrijden.

ik vond het goed

Bax, 10-8-2017

het weer, de onderlinge samenhorigheid; veel te doen voor de kinderen.

Voor kinderen fantastisch!

Gast, 10-8-2017

Voor kinderen heerlijk; leuk vermaak in de tent en speeltuintjes. Puntje voor verbetering is het 's avonds en 's nachts stiller proberen te krijgen vanwege herrie makende jeugd.
Gereisd familie in augustus 2017

Fantastische vakantie in gemoedelijke sfeer

Lubbert, 9-8-2017

Fijne camping in mooie omgeving,

De kinderen vermaken zich prima, ook voor papa en mama heerlijk relaxed

geweldig!!

Alice van Ittersum, 9-8-2017

Voor ons was dit de eerste keer op een Beter uit Pak! We hebben ontzettend genoten van de gezellige sfeer en de gastvrijheid op het park! De overvolle kerkdienst, het samen zingen gaf een groot gevoel van saamhorigheid! De jongerenbar viel ontzettend in de smaak bij onze kinderen. De omgeving was boven verwachting, zwemmen, het kano varen, de kastelen en de rustieke dorpen, we kwamen tijd tekort. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie grote camping, op een super locatie!

Christian, 9-8-2017

Grote camping, goed animatieteam, met leuke dingen voor de kinderen. Mooie locatie. Het zwembad is ook heerlijk, maar wel iets aan de kleine kant, leuke glijbaan. Vriendelijk Nederlands personeel, die je graag helpen om leuke dingen te doen in de omgeving. Over het algemeen vonden we het meer een 3 sterren dan een 4 sterren camping,
Gereisd familie in augustus 2017

Vakantie met sfeer om nooit te vergeten!

Annieke, 8-8-2017

Erg gezellig park met schone toiletten en douches. De sfeer was erg gezellig. Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooi gelegen park in een dal tussen de Dordogne en

John, 4-8-2017

Zeer vriendelijk personeel, goed restaurant en er wordt alles aan gedaan om het je naar je zin te maken. Kampvuur met de kids erg gezellig. Alles is met een christelijke basis alhoewel dat in het hoogseizoen soms ver te zoeken is bij de gasten. sanitair wordt regelmatig (min 3x) schoongemaakt. Enige minpunt is de jongeren die vanaf de jongerenmarkt naar hun tent of caravan gaan. Die geven overlast tot half twee Snachts. Verder een top camping en zeker de moeite waard om eens te gaan kijken! ( wij al 15 jaar)

Prima sfeer.

Johannes, 1-8-2017

Sfeer, rust in het voorseizoen, weer.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie en verzorgde camping met positieve sfeer

Familie van der Vegte, 25-7-2017

La Draille is een mooie groene en verzorgde camping met een positieve sfeer en vriendelijk personeel. Wij hadden een prima accommodatie (MH Limoge) met prachtig uitzicht en voldoende privacy.

Uitgebreid afwisselend recreatieprogramma, voor elke leeftijd wat wils. Voor onze jongens (12/15/16 jaar) was er voldoende aansluiting met andere jongeren wat ook hun vakantie tot een groot succes maakte.

Mooie omgeving met diverse mooie wandelroutes. In de wijde omgeving zijn verschillende uitstapjes mogelijk. Wij hebben tijdens onze vakantie op La Draille rust, sportiviteit, bezinning, saamhorigheid en inspiratie ervaren, waardoor we terugkijken op een geweldige vakantie waarbij we positieve energie hebben opgedaan!

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Draille in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Draille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Draille scoort een 8.39 uit 10 op basis van 214 reviews.