Beoordelingen Camping La Draille***

1 november 2014

La Draille***
113 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Draille***
La Draille, 46200, Souillac (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Draille*** in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Draille*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Draille scoort een 8,1 uit 10, op basis van 113 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Draille*** in Souillac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Draille***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Draille*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 85 vakantiefoto's van Camping La Draille*** vinden. Je kunt 2 video's van Camping La Draille*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Midi Pyrenees. Vergelijk Camping La Draille*** met andere accommodaties in Souillac (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

7,9
8,7
7,8
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie streek"vertalen
Fam_J
7,0

24-08-2014 Wij hebben genoten van onze vakantie op La Draille. Goede service van het personeel. De fijne kerkdiensten en sing inns. Eén ding vonden we wel jammer, we hebben toch wel 's avonds overlast van tieners ondervonden. De muziek uit het jongeren honk is tot 01:00 uur nog goed te horen. Ook daarna blijft het wat onrustig. Niet voor mensen dus die op tijd willen gaan slapen ;-)

Met oudere kinderen, 2014
"Vooral veel te duur"vertalen
maryda
3,0
6,0

04-08-2014 Sfeer is prima, wat veel mensen terecht waarderen. Alleen erg jammer: de prijzen van de soms echt (te) krappe accomodaties (bijv. chalet = klein houten huisje) zijn veel te hoog. En bovenop de toch al vette prijzen komt er nog zo'n 200 euro per week bij voor van alles: o.a. 50 energie (ook in de zomer), 50 schoonmaak, bedlinnen etc. Vergelijk dat maar eens met een familiekamer in een hotel... Alleen op basis van prijs: helaas niet weer.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Vakantie is zwaar tegengevallen"vertalen
Willem Malda
3,0
5,0
5,0

13-08-2014 Camping La Draille in Souillac (Dordogne) is voor ons eens maar nooit weer. Met veel enthousiasme zijn we naar de Dordogne gegaan afgaand op Zoover 8.0 score moest dit een onvergetelijke ervaring worden.
Wij hadden een bungalow tent type Bergerac (B31) toegewezen gekregen. De zon scheen de hele dag maar wij zaten onder de bomen te kou kleumen half uurtje per dag zon en dan verdween de zon weer achter andere bomen. Niet alleen wij hadden klachten, Volgens de camping beheerder was het juist een luxe. Drogen van handdoeken duurde 3 dagen dat is voor ons geen luxe!! met 3 kinderen (13,11 en 7). Het ergste wat wij hebben ervaren is de geluidsoverlast van jongeren (16+) twee keer ben ik om 1.00 uur mijn tent uit gegaan om jongeren te vragen over het iets minder kon. Op andere gedeelten hoorden we de jongeren nog tot 2.30 uur. Melding gemaakt bij campingbeheer en dat heeft 2 dagen geresulteerd in een goede nachtrust daarna was het weer raak. uiteindelijk zijn we 3 dagen eerder vertrokken.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Franse omgeving met hollandaise saus"vertalen
Willem
6,0

16-08-2014 Voor de vierde keer La Draille een "lang weekend" als tussenstop gebruikt.

Weinig veranderd: prima camping, maar nog steeds geen GSM-bereik, en de Wi-Fi dekking is maar matig.

Van elders genoemd nachtelijk lawaai echter totaal geen last gehad.
Toch lijkt ordehandhaving een wat ondergeschoven kindje: de camping gaat er blijkbaar ten onrechte van uit dat de ouders dat wel regelen. Klierende kinderen zorgen bijvoorbeeld best voor wat overlast in de toiletgebouwen.

Verder lijkt de camping (nog) wat meer naar de Evangelische kant te zijn geschoven. Dat kán een toevallige indruk zijn van één weekend, maar de lijst met zondagse voorgangers zag er enkele jaren geleden ook wat anders uit.
Toen was het meer "voor elk wat wils".

Ook niet veranderd: louter Nederlanders, afgezien van een enkele passant-voor-een-nacht. Die laatste kan tegenwoordig ook gewoon op zondag aankomen.

Maar per saldo blijft La Draille een prima camping voor wie weet waarom hij er heen gaat.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
goedhart
8,0

11-08-2014 Onze Camping La Draille is zeker voor herhalingvatbaar! En dat gaan we dan ook doen.
Een heel gezellige en mooie camping in omgeving waar veel te doen is om dagjes erop uit te gaan.
De beheerders Alex en Sonja zijn geweldige gastheer en - vrouw.
We hadden een klein probleem met de tent dat is meer dan naar tevredenheid opgelost! Voor het ongemak kregen we zelfs een diner voor het hele gezin in het restaurant op de camping!
Zo maak je van je campinggasten natuurlijk zeker ambassadeurs!
Geweldig animatieteam, voor verschillende leeftijden.
Er is voldoende te te doen en te ondernemen; zelf of met campingactiviteiten.
Sanitair is redelijk tot goed, mn in hoofdlocatie.
De kinderen vonden het zwembad(en) en de glijbaan helemaal geweldig.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Volgend jaar weer"vertalen
marinus
8,0

10-08-2014 Gezellige mooie camping, wij komen net thuis na 2 weken heerlijke vakantie in la draille .
het is een mooie kindvriendelijke camping waar voor ieder wat te doen is ,
van zwemmen tot voetbal ,waterpolo volleybal ga zo maar door
wij komen zeker volgend jaar weer
we hadden twee kinderen bij ons en een hond,

Met partner, Juli 2014
"Gemiddeld gezellig"vertalen
Spalburg
4,0

09-08-2014 La draille is een mooi gelegen camping met over het algemeen leuke en verrassend ruime plekken, helaas hier en daar zwerfvuil met name waar jongeren samenkomen! Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en er is een zeer divers animatieprogramma. Er zijn twee sanitairblokken. Voor zo'n grote camping veel te weinig sanitair in het hoogseizoen. Een portable sanitairblok op het grote kampeerveld zou een uitkomst zijn.Het eerste gedateerde sanitairblok is voldoende schoon. Het andere sanitairblok bij het zwembad is structureel zowel bij de dames alsook bij de heren ronduit zeer smerig! Het zwembad is te klein en op warme dagen overvol en smerig. Er drijven haren, zonnebrandolie etcetera als een film op het wateroppervlak. Een van de twee douches bij het zwembad is defect. Het tennisveld is minimaal 20 jaar oud. Daarna is er geen onderhoud aan gepleegd. Het asfalt vertoond vele scheuren, het onkruid komt door het asfalt omhoog en het hekwerk is rondom vernield.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"We komen er weer aan!"vertalen
Leonard Koppelaar
8,0

06-10-2014 Op aanraden van meerdere bekenden hiernaar toe gegaan....... Onze tieners van 11, 15 en 17 kunnen gecontroleerd uitgaan, goed, open, creatief recreatieteam, veel respect voor iedereen, kerkelijke zuilen vallen weg, sanitair was wel eens wat smoezelig maar werd 3x per dag schoongemaakt. Onze van te voren besproken plaats is meer dan goed bevallen. Het restaurant heeft geen cul. hoogstandjes op de kaart en heeft een hoog opwarm, diepvries en instant gehalte maar is voor de rest wel aardig. De kampw is ronduit aan de dure kant. 2,50eur voor een simpel pakje Markant hagelslag is 2x zo duur als in NL. Gelukkig is er een Lidl in het dorp. Ook stoorden ons aan wat dingen, vervolgens besproken met de betreffende personen en beheerder Alex. Alles prima opgelost. Slecht weer op komst, (code oranje), we werden gewaarschuwd om onze spullen "veilig te stellen. Autoluw werkt prima. Wij hadden een top vakantie! Realiseer je dat het nergens perfect is. Is dat een wens? Blijf thuis.

Met jonge kinderen, Apr. 2014
"Fijne camping in prachtige omgeving"vertalen
Familie W. Bouman
7,0

19-10-2014 Camping La Draille is een sfeervolle, overzichtelijke camping met alles wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie. De Nederlands sprekende eigenaren zijn vriendelijk, de camping netjes en schoon en het is zeer kindvriendelijk: springkussen, trampolines, animatie en een verwarmd zwembad met glijbanen. Het is rustig gelegen in een dal en in de nabije omgeving ongelofelijk veel te zien en te doen. Wij zijn er al 3 keer geweest, waarvan 2 keer in de meivakantie, en komen zeker nog vaker terug.

Met partner, 2013
"Erg leuke en gezellige camping. Volgend jaar weer!"vertalen
Jesse
9,0

18-09-2013 De camping is erg natuurlijk aangelegd, veel groen en een leuk beekje wat door het vakantiepark heen stroomt. Wat de kinderen fantastisch vinden om natuurlijk dammetjes in te bouwen, visjes te vangen e.d. De sfeer is erg fijn, Alex en Sonja (de beheerders) zijn zeer meelevend en altijd bereid ergens mee te helpen. Het eten in het restaurant is ook goed, Personeel is vriendelijk en beleefd. Al met al zeker een aanrader om eens te gaan kijken!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?