Camping Les Genets ****

8,1

104 reviews over Camping Les Genets in het Nederlands

Prima camping!

Fam. Hamligt, 21-9-2017

Mooie, keurig onderhouden camping met uitermate vriendelijk personeel. Animatie is er voor iedere doelgroep. De camping ligt prachtig aan het grote meer. Wel een stukje rijden naar het dichtstbijzijnde dorp en fatsoenlijke supermarkt. Op de camping is ook een winkeltje met verse broodjes en een klein assortiment.

Stacaravans staan behoorlijk dicht op elkaar waardoor je weinig tot geen privacy hebt. Caravan was bij aankomst niet echt schoon, wel zelf 80 euro betaald voor de eindschoonmaak (vonden wij erg duur voor de kwaliteit van schoonmaken). De dekens/dekbedden zijn helemaal pluizig en zien er aftands uit. Wij hadden onze eigen dekbedden en kussens mee.

Helaas geen horren in de caravan en wel erg veel muggen.

Voor de rest een heerlijke vakantie gehad, de kinderen (17, 16 en 15 jaar) hebben zich ook goed vermaakt.

Tip: wanneer je naar het klimbos gaat doe je campingarmbandje om, krijg je korting

Tip: kano varen op de Tarn, super leuk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie

Michiel JACOBS, 21-9-2017

Heerlijke vakantie gehad. 2 weken in een mobiel home en een week in een tent. Fantastische camping aan een waanzinnig mooi meer. Prachtige wandelingen gemaakt met de hond. Honden zijn zeer welkom op deze camping. Kids hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en meer. Enige twee minpuntjes vonden wij de stenen in het water, waterschoenen zïj geen overbodige luxe. En 's avonds is er weinig vermaak voor volwassenen. Verder heerlijke vakantie gehad.
Gereisd anders in september 2017

Kees VERHOEVEN, 1-9-2017

wij hebben een leuke vakantie gehad , en zijn tevreden over de camping, heel vriendelijk bij de receptie en goed geholpen !!
Gereisd anders in september 2017

M.c. KLAVER, 31-8-2017

Het is een leuke camping ,animatie volop . Grote speeltuin aanwezig met springkussens enz.meer is ook leuk voor de kinderen, en om met de hond lekker grote stukken te lopen . Je zit alleen niet dicht bij een supermarkt,en de avonden koelen wel af daar . Sanitair ruim grote douche hokjes , waar je de afwas moet doen is wel krap geen warm water .

Zou zeker nog een keer terug gaan want de kinderen hadden het erg naar hun zin daar .

G. SPARREBOOM, 30-8-2017

Toiletgebouw is echt smerig. Bij onze tent kwam er met groot regelmaat een vervelende urinegeur langs. Hierover heb ik mijn beklag gedaan bij de receptie, maar daar voelde ik me niet gehoord.

Lesley VAN DINTER, 30-8-2017

We hebben en geweldige vakantie gehad. De mix Fransen/Nederlanders vonden wij gezellig. Bedankt.

S.B., 29-8-2017

Stacaravan was erg vies bij aankomst, vrienden van ons die ook een stacaravan huurde gingen hierover klagen, klacht werd genoteerd, geen actie, droevig. Bij eind controle was er namelijk wel het nodige commentaar op onze schoonmaakkunsten of er moest €80,- afgetikt worden, beetje duur voor 2 tienermeiden met een emmer sop.

Matrassen zo hard als een plank. Uitrusting van inventaris was zeer karig. Slechts 1 van de horren was niet kapot. Bank stonk naar rook en vol vieze vlekken. Hele krappe plekken, waar nauwelijks, tot geen privacy is en dit is alles voor slechts €1500,- voor maar liefst twee weken.

Hamburger uit het restaurant droop in het vet, service beetje knullig, maar goed ze deden hun best.

Afspraken maken en service bleek helaas ook erg lastig. We hadden gereserveerd om te eten in restaurant op de avond van ons vertrek. Helaas was het restaurant vol, konden nog een plekje krijgen op het snackplein en een kroket met friet bestellen. We zijn maar in Salles-Curan gaan eten, prima pizzeria trouwens!

Campingterrein en voorzieningen verder keurig. Veel leuke buren gehad en leuk contact met de andere campinggasten.

Christine JACOBS, 28-8-2017

Minpunt: de ligzetels stonden niet klaar bij aankomst hoewel betaald. Aangezien er niet veel ruimte was, hebben we ze ook niet gevraagd. Bij uitchecken hebben we dit gemeld en gevraagd of we ons geld terugkrijgen. Antwoord: 'moet u daar nu de laatste dag mee afkomen?' Heel onbeleefd en geen geld teruggekregen. We hopen dat dit alsnog gebeurd. Voor ons is 50euro veel waard..

zeer tevreden

Lammert HOF VAN HET, 21-8-2017

Het enige dat irritant is is de buitendeur van de chalet.

Deze kan niet vast gezet worden als hij open staat.

Verder alles prima netjes en schoon.

Willem NIJHOF, 21-8-2017

wc papier was soms niet op maar dan kon je het niet pakken omdat het in de dichte houder vast zat of terug gedrukt was.

ZEER VERVELEND !!!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Genets bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Genets in Salles Curan (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Genets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Genets scoort een 8.08 uit 10 op basis van 260 reviews.