Bed and Breakfast Le Pech Grand

9,7

16 reviews over Bed and Breakfast Le Pech Grand in het Nederlands

Hele mooie plek.

Marlous van Rookhuijzen, 23-8-2016

Stef en Corinne hebben ons heel vriendelijk ontvangen. De familiekamer was ruim en zeer schoon. We hebben ons prima vermaakt. Rocamadour is een aanrader.

Familie van Rookhuijzen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Gewoon een fantastische plek

Timmermans Eddy Ria, 23-5-2016

centraal gelegen voor wandelingen en uitstappen.Prima ontbijt,zeer vriendelijke uitbaters,zeer lekker avondeten.Zeer goede info gekregen over de streek.Ik zou zeggen gewoon doen.
Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch

brigitte de bruyne, 26-10-2015

Het is een zeer aangename plek, met een 9,5 op 10
Gereisd met partner in oktober 2015

Zeer mooie authentieke B&B !

Vicky De Weghe, 4-10-2015

Zeer mooie omgeving, propere mooi aangeklede kamers met zalige bedden , ...

De uitbaters leggen je in de watten van bij de aankomst, hapjes , drankjes, lekkere streekgerechten, je wordt op je wenken bedient !

Zeker een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Pareltje...

Joop, 18-9-2014

Wij zijn bijzonder verrast door de grote kennis van de eigenaren van Le Pech Grand over de Dordogne.

Zij wonen er intussen al 17 jaar en zij konden ons met hun opgedane ervaring alles over het leven dat men daar leidt vertellen. Ze vertelden van leuke wandelingen en bezienswaardigheden en wat we maar wilden weten.

Er werden voortreffelijke maaltijden verzorgd waar geen ingevroren spul opgewarmd in een magnetron op tafel kwam maar verse streekproducten. Gezellig op het prachtige balkon gezamenlijk met andere gasten eten met uitzicht op het dal. Wij kwamen pas tegen 12 uur 's nachts van tafel en hadden geen behoefte om op onze kamer nog eens tv te gaan zitten kijken, iets wat wij daar geen minuut gemist hebben.

Ook het ontbijt was een feest op zich omdat het een volle tafel was met voor ieder wat. De aanwezige Fransen vonden daar hun karige maaltijd (croissantje soppen in de melk...) en wij vonden er allerlei zelf gemaakte jams en 's nachts zelf gebakken brood en noem maar op.

Gereisd met partner in augustus 2014

geweldig adres

w. vennink, 26-6-2014

Le Pech Grand een plaats om te verblijven.Goede accommodatie, ruimte en fijne kamers. De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Kortom ga er eens kijken en geniet van al het mooie.l
Gereisd met partner in juni 2014

Geweldige plek met gastvrije Ned. eigenaars.

Inge Jacobs, 17-5-2014

De bed en breakfast is gelegen op een heel mooi plekje waar het in de tuin rustig verblijven is. Het dorpje biedt een winkeltje en enkele restaurants. De kamers zijn heel schoon met goede bedden. Charles en Nelly zijn uitermate gastvrij en het is een aanrader te blijven eten als ze koken (4 dagen per week). In de omgeving is veel te doen o.a. kanoën, fietsen, wandelen en met de auto de prachtige omgeving verkennen.
Gereisd met partner in januari 2014

our number 1 !!

MTA, 13-5-2014

We hebben sinds jaren de nodige chambre & table d'hotes bezocht, maar dit is volgens ons, toch wel de beste. Niet super luxe of zo, maar meer een warm bad-gevoel. Sublieme kookkunsten; Super lokatie. Gastvrijheid schrijven Charles & Nelly, in kapitale schoonschrift hoofdletters.Toppers ! Hier maakt duidelijk de mens het verschil tussen goed en geweldig. We genieten er al, zo om het jaar, sinds 2001 van en gaan deze zomer weer naar ons thuis in Frankrijk.
Gereisd met partner in augustus 2001

Super

sara Bos (familie Bos), 7-5-2014

Het was super leuk Nelly en Charles waren heel aardig en Nelly kan echt super goed koken. Wij waren+ in le pech grand omdat mijn oma+ 80 werd en omdat mijn oma daar al heel lang komt. Het was gewoon heel erg leuk en ze geven je ook veel tips waar je naar toe kan gaan en alle leuk dingen zijn heel erg in de buurt.
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Beter dan thuis....

Familie Bos, 6-5-2014

Ter gelegenheid van haar 80-ste verjaardag is mijn moeder met alle kinderen en kleinkinderen na 12 jaar terug geweest bij Charles en Nelly. Het was of we op bezoek waren bij een verre oom en tante; gastvrij, warm en culinair top. Omgeving is mooi en onze gastvrouw, gastheer hadden tips en hulp bij boeken van kaarten voor dagbesteding in de omgeving van Saint Sozy.
Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Pech Grand in Saint Sozy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Pech Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Pech Grand scoort een 9.65 uit 10 op basis van 17 reviews.