Vakantiehuis La Beauté

16 reviews over Vakantiehuis La Beauté in het Nederlands

Een toppertje!

Jannick, 30-9-2017

- 2 ruime vakantiehuizen, modern, netjes en ruim

- ideaal met kleine of grote kinderen, groot zwembad en veel speelruimte

- de table d'hote staat garant voor een lekker en gezellig diner

- Paul en Chantal zorgen als gastheer/vrouw voor een warm onthaal en bieden hulp wanneer gevraagd

- beiden huizen bevinden zich naast elkaar waardoor de woonruimtes samen uitkijken op het zwembad, voor gasten die staan op privacy kan dit een probleem vormen

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Aanrader

Robert, 21-8-2017

Ik was hier met m'n dochter van 13 en m'n zoon van 10 een week met vakantie. Een zeer hartelijke ontvangst bij aankomst, een fles rosé koud in de koelkast, fris voor de kinderen, een table d'hôte op de dag van aankomst, een schone, modern ingerichte gite met opgemaakte bedden, hand- en theedoeken, enz. Prima verzorgd.

Het zwembad was zo lekker dat we nauwelijks toe zijn gekomen aan het bezoeken van plaatsjes in de buurt. Een heerlijk rustige omgeving zodat je nauwelijks merkt dat je in de drukke augustusmaand in Frankrijk met vakantie bent. Wil je toch activiteiten ondernemen, dan zijn er diverse leuke plaatsen in de buurt (bijv. Cahors of Toulouse) of mogelijkheden tot het bezoeken van kastelen of grotten of ...

De table d'hôte beviel ons zo goed dat we daar op dinsdag en donderdag weer gebruik van hebben gemaakt.

Er was eigenlijk maar één punt voor verbetering (voor ons, niet voor Paul en Chantal): we hadden twee weken moeten boeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk verblijf en warme welkom

A&B, 11-8-2017

Ruime gîte, groot genoeg voor vier volwassenen en twee kleine kindjes. Voldoende licht. Grote badkamer. Alle babygerief aanwezig. . Leuk zwembad, volledig veilig door hek omgeven voor kleine kindjes. Mooie streek om uitstappen te doen. Zeer warme welkom. Mogelijkheid voor table d'hôte: lekker en gezellig!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een 2de thuis gevonden

Wijckmans, 24-7-2017

Al van de eerste moment voelde we ons hier thuis. Wat een geweldige ontvangst en wat een toffe gites. Lekker ruim en afgewerkt met luxueuze materialen. Voor die prijs zeker een 10/10 qua prijs - kwaliteit verhouding.

Heb je kinderen, dan ben je hier meer dan welkom. Je kan gezellig aan het zwembad blijven zitten terwijl de kleinste nog een middag dutje doen. Of zelfs 's avonds nog even plonsen terwijl de kindjes al dromen over de volgende zalige dag.

Het terras is misschien wel het grootste pluspunt. Lekker groot, genoeg privacy en zalig om zo je dag te beginnen met een ontbijtje met lekkere flute van de bakker uit Cajarc. (op minder dan 10 minuten rijden!)

De omgeving biedt ook ontzettend veel leuke plekjes om te ontdekken. Na een week hadden we zo iets van, dit is eigenlijk te kort voor deze streek. Onze tip, verblijf er 2 weken of ga zeker nog een keer terug nadien.

Als laatste moet je zeker de Table d'hotes eens doen. Super gezellig en super lekker.

Bij het afscheid zeiden we het al. Dit was geen vaarwel, maar een tot ziens en tot de volgende keer!

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig. relaxed, gezellig en leuk!

Piet en Joke Beers, 28-10-2016

Het ligt buiten een dorp, maar alles is dichtbij te vinden, ook de mooiste plekjes zijn binnen een uur te bekijken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een tweede thuis

Jurgen Treep, 23-10-2016

In een geweldige omgeving gelegen tweede thuis. Paul en Chantal zijn twee bijzonder warme persoonlijkheden die naast een geweldig mooi en compleet vakantiehuis hebben gebouwd, ook een absoluut welkom weten te bieden. Aan alles is gedacht van een knapperend haardvuur bij aankomst tot een complete en duidelijke persoonlijk gemaakte informatiemap. De huisjes zijn compleet, ruim en schoon. Alles van handdoeken tot beddengoed aanwezig en in keurige staat. Een absolute aanrader.

Bovendien gaan ze vanaf voorjaar 2017 een table d'hôte beginnen waar deze lekkerbekken zeker ook een succes van gaan maken.

Dank jullie wel voor een fantastische week en zeker tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Heerlijk ontspannen en comfortabel verblijf

Dick en Annemarie, 13-9-2016

De eigenaren (Paul en Chantal) zijn allerhartelijkst en verstrekken graag praktische informatie over de omgeving. Er is volop gelegenheid om van alles te ondernemen of juist helemaal niets te doen en tot rust te komen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Dit was een fantastische vakantie.

Familie de Jong, 30-8-2016

We werden vriendelijk en hartelijk ontvangen de eigenaren. Ze zijn erg gastvrij en op eventuele op- of aanmerkingen werden deze direct opgepakt.

Ondanks dat de gites nog niet helemaal af waren (en dat zat met name in de afwerking) hebben wij genoten van een zeer relaxte vakantie. De gites zijn zeer ruim ingericht met alle comfort die je maar kan wensen. Goede bedden, ruime badkamer (met stort douche), extra wc en een keuken met vaatwasser.

Het zwembad is ook een dikke plus, de kinderen konden hier onbeperkt gebruik van maken. Naast het zwembad heb je lekkere ligbedden en een picknick tafel waar we veelvuldig lekker hebben gegeten.

Wij komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een heerlijke, rustige vakantie!

Familie Bosmans, 17-8-2016

In juli verbleven we met onze drie kinderen voor twee weken op 'La Beauté'.

We werden door de eigenaars heel hartelijk ontvangen.

De gîte leek op enkele punten na nog niet helemaal af. Jammer van het terras, zo konden we niet buiten eten..

Toch hebben we genoten van de smaakvolle inrichting, de heerlijke bedden, de zalige regendouche en de grote ruimte binnenin.

De eigenaars waren heel bereidwillig. Wanneer we iets vroegen, werd dit meteen in orde gebracht.

We hebben genoten van de mooie omgeving, de rust op het terrein en het heerlijke zwembad.

Wanneer de gites volledig afgewerkt zijn, wordt dit een prachtige locatie.

Zeker de moeite om terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastische vakantie gehad!

Familie de Vries, 8-8-2016

Saint-Cirq-Lapopie en Rocamadour met zijn grotten zijn o.a. mooie plaatsjes om te bezoeken! Varen op de Lot met een fluisterbootje (vanuit Bouziès) is ook erg leuk om te doen. Je moet wel altijd met de auto boodschappen doen maar het dorpje Cajarc met een heerlijke bakker en goede supermarkt is slechts 8 km rijden.

De gite is mooi en praktisch ingericht, heerlijke bedden!

De eigenaren zijn erg gastvrij, ze zorgen dat je jezelf snel thuis voelt. Problemen worden meteen opgelost.

De uitdrukking "leven als een God in Frankrijk" komt hier zeker tot zijn recht :-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Beauté in Saint-Jean-de-Laur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Beauté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Beauté scoort een 9.14 uit 10 op basis van 16 reviews.