Beoordelingen Camping Yelloh! Village Le Talouch****

Yelloh! Village Le Talouch****
76 beoordelingen
Beoordelingen Camping Yelloh! Village Le Talouch****
RD 148 0, F-32810, Roquelaure

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Talouch**** in Roquelaure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Talouch**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Yelloh! Village Le Talouch scoort een 8,4 uit 10, op basis van 76 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Talouch**** in Roquelaure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Talouch****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Yelloh! Village Le Talouch**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 60 vakantiefoto's van Camping Yelloh! Village Le Talouch**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Yelloh! Village Le Talouch**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Midi Pyrenees. Vergelijk Camping Yelloh! Village Le Talouch**** met andere accommodaties in Roquelaure.
Even geduld a.u.b.

8,7
7,5
8,1
9,0
Toon score en beoordelingen van:
Aug. 2014
"Warm bad!"vertalen
gerco72
7,0

20-10-2014 En dan heb ik het niet alleen over de temperatuur van het zwembadwater.Ik ben hier samen met mn zoon van 11 geweest en ik heb het op deze camping heerlijk gehad.Lief personeel en leiding die je het gevoel geven dat je welkom bent...Echter,mijn zoon vondt het zwembad aan de saaie kant omdat hij van spektakel houdt.Maar voor mensen die jongere kinderen bij zich hebben,kan dit de perfecte camping zijn...Ik heb er leuke mensen ontmoet en het idee van 'vaste gasten' totaal niet herkent.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping, fantastische leiding"vertalen
Richard Schmidt
9,0

28-08-2014 Niet al te grote camping onder leiding van Nederlands gezin. Zij geven je echt het gevoel als enige gast op de camping te zijn. Animatie eenvoudig, maar door het enthousiasme van de mensen superleuk, ideaal voor de kinderen. Absolute hoogtepunt voor allemaal de erg originele spooktocht...je weet niet wat je meemaakt....

Inderdaad behoorlijk wat mensen die meerdere jaren op deze camping aanwezig zijn....en ja....die drinken of eten iets bij elkaar....wij hebben dit gezien, maar absoluut niet als storend ervaren....integendeel zelfs...

De omgeving leent zich voor leuke uitstapjes; heerlijke gastronomie; enkele toprestaurants in directe omgeving. Voor mountainbike-liefhebbers is de directe omgeving van de camping ideaal.

Het restaurant serveert eenvoudige maaltijden, met goede wijnen uit de eigen Gascogne-streek.

De stacaravan die we hadden was fonkelnieuw en brandschoon.

Kortom, een prima camping, waar wij en onze kinderen (jongens 6 en 8 jaar) het prima naar de zin hebben gehad.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk voor oudere kinderen"vertalen
Maartje Dusée
5,0
9,0

16-08-2014 De camping wordt vooral bezocht door jaarlijks terugkomende mensen. Animatie is mn. gericht op deze mensen met kinderen van 10-17 jaar. Wordt weinig moeite gedaan voor nieuwkomers. Ligging erg afgelegen, weinig bezienswaardigheden. Camping wel mooi aangelegd, zowel zo'n als schaduw, weinig verkeer. zwembad is superleuk, ook voor kleine kinderen! Sanitair wordt 's ochtends laat schoongemaakt, na 9-10 uur.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie"vertalen
Fam. Remorie
10,0

10-08-2014 Een zeer luxe chalet, voorzien van alle gemakken. Dichtbij alle faciliteiten, maar door de ligging hadden we toch privacy. De eigenaren, hun zoon, al het overige personeel en het fantastische animatieteam leveren een extra inspanning (zoals het buikglijden af de berg) om het de gasten naar de zin te maken. Dit maakt deze camping met name voor gezinnen met jongere kinderen tot een aanrader. Veel gezinnen komen hier dan ook al jaren en ook wij overwegen om volgend jaar terug te gaan.

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Fantastische plek!"vertalen
Fam. Harms
10,0

24-07-2014 Ideale camping voor jonge gezinnen. Wij hebben een kleine man van 1,5 jaar die zich prima vermaakt heeft! Elke ochtend op de giraf, bij de konijnen kijken, op de trampoline, van de glijbaan en tekenen bij de knutselclub. Hij vond het geweldig! Het zwembad is ook geweldig. Heerlijk spatteren in de schaduw in de staart van de walvisvormige zwembad. Water is ongeveer 20 cm. Er rijden amper auto's over het terrein en het is er ontzettend groen, prachtig! Wij hebben dankzij het klimaat 3 weken buiten geleefd. Personeel is ontzettend vriendelijk. Wij werden in het zonnetje gezet. Het voelde echt als vakantie. Onze kleine wilde niet meer naar huis!

Met oudere kinderen, 2013
"Top camping!"vertalen
Thomas
8,0

29-08-2013 Le Talouch is een geweldige familiecamping, met veel animatie voor alle leeftijden. Leuk zwembad, waarbij het dak bij slecht weer dicht kan. Personeel is super, staan altijd gelijk voor je klaar! De eigenaar staat ook altijd klaar om je van alles te vertellen en van tips over de omgeving te voorzien. Op zondagavond is er een welkomstshow met dansjes en word er verteld over het weer en wat je in de komende week kan doen en maandagavond is er toeristische informatie zodat je te weten kunt komen wat er in de omgeving te doen is! Tieners kunnen s'avonds naar het kampvuur en hoeven zich daarom dus hier zeker niet te vervelen. Een aanrader zijn de pizza's in het restaurant, die zijn echt heerlijk!

Met partner, Juli 2013
"Prachtig gelegen, maar geen leuke gasten"vertalen
Lara2808
7,0

19-08-2013 De omgeving van de camping is prachtig. De zonnebloemvelden en glooiende landschappen zijn een lust voor het oog. Helaas was onze tijd op de camping niet erg leuk. De eigenaren waren zeer vriendelijk, maar de andere gasten helaas niet. Er stond een vaste kliek bezoekers die er elk jaar komt en die zich vooral leken te hebben voorgenomen de enigen te zijn die volgend jaar terug zouden komen.

Vuile blikken, zomaar dwars over de kampeerplekken lopen, wasrekjes omgooien en meer van dat soort gezeik. Het is jammer dat de sfeer zo was, want met de camping zelf was echt weinig mis. Toch komen we hier niet meer terug.

Met partner, Juli 2013
"Fantastische camping"vertalen
T. van Bokhoven
9,0

31-07-2013 deze camping is voorzien in alle middelen om het de gasten in de watten te leggen, niet in de laatste plaats doordat de camping eigenaar en diens familie, inclusief personeel zich tot het uiterste inspannen om het de gasten naar de zin te maken. denk aan wandeltochten, mountainbiken etc.
in de omgeving binnen 100 km Lourdes, pyreneen, Airbusfabriek in Toulouse te bezoeken na afspraak. En het leuke provinciestadje Auch binnen 9 km met leuk centrum en alle benodigde winkel infrastructuur ( 4 grote supermarches ).tijdens ons verblijf in juli o2013 circa 85 procent nederlanders ( ook in verhuuraccemodaties ).

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Ontzettend leuke camping"vertalen
lonneke_peter
9,0

01-08-2013 Wij hebben bijna 3 weken op Le Talouch doorgebracht. We arriveerden wat vroeg maar mochten direct naar onze plaats, dit was een mooie, grote, schaduwrijke kampeerplaats. De eerste twee weken was het nog best rustig, maar dat vonden wij niet heel erg. Eigenaren en personeel waren erg vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Er werd een welkomstavond gehouden met uitleg over activiteiten en voorstellen van personeel. Voor kinderen was er iedere morgen kidsclub, 's middags was er in het zwembad een waterspel. Verder konden ze "schat zoeken" met behulp van GPS, ook een succes. In de laatste week was er een kampvuur voor de kleinere kinderen. Het restaurant was eenvoudig en goed te doen. De zwembaden en bedjes waren prima, laatste week merkte je dat het drukker werd. Auch is vlakbij en heeft genoeg winkels, centrum is ook de moeite waard. Verder is Lourdes op zo'n twee uur rijden ook leuk om eens te bezoeken. Kortom een heerlijke vakantie, de moeite waard om nog eens heen te gaan.

Met oudere kinderen, Okt. 2012
"Heerlijke plek"vertalen
Richard
9,0

27-12-2012 Zomers druk op de camping, ook met Nederlanders. Daarbuiten een oase van rust. Van alles te zien te doen, maar ga er wel op uit het is prachtig en (gelukkig) niet super toeristisch. Op de Camping wordt in het hoogseizoen van alles georganiseerd. Buiten het seizoen heerlijk rustig, genieten van weer en omgeving. Dit jaar waren we in het naseizoen, maar ook al diverse keren in het hoogseizoen geweest. Een aanrader

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?