8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Le Talouch**** bij :

75 reviews over Camping Yelloh! Village Le Talouch in het Nederlands

Heerlijke relaxte vakantie

C. Roovers, 29-8-2016

Dit jaar voor het eerst met onze 4 kinderen van 12 tm 17 jaar naar camping Le Talouch geweest. Deze camping gekozen omdat er voldoende oudere jeugd zou zijn. Dit klopte inderdaad en al de eerste avond werden ze uitgenodigd voor het dagelijkse (nachtelijkse) kampvuur net buiten de camping. De gehele vakantie zijn ze met een grote groep opgetrokken, quadrijden, spooktocht, paintballen en naar een zwemmeer geweest. Bij het zwembad zijn shorts overigens niet toegestaan en dat wordt streng gehandhaafd. Onze 6-persoons stacaravan was brandschoon en volledig ingericht met laken- en handdoekenpakket.

Wij als ouders vonden het ook fantastisch. De Gers is een dunbevolkt puur stukje Frankrijk, een heuvelachtig landschap met miljoenen zonnebloemen en rustige kleine dorpjes. De stad Auch op 10 minuten rijden is alleraardigst. Ondertussen doen de Nederlandse campingeigenaren er alles aan om het iedereen naar de zin te maken met activiteiten als avondwandelingen, kookclinics, mountainbiketochten etc. Kortom,topvakantie, mogelijk volgend jaar weer hier naar toe.

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig

Mw, 12-1-2016

Gezellige familiecamping met zeer vriendelijk personeel.
Gereisd familie in juli 2015

warm bad!

gerco72, 20-10-2014

En dan heb ik het niet alleen over de temperatuur van het zwembadwater.Ik ben hier samen met mn zoon van 11 geweest en ik heb het op deze camping heerlijk gehad.Lief personeel en leiding die je het gevoel geven dat je welkom bent...Echter,mijn zoon vondt het zwembad aan de saaie kant omdat hij van spektakel houdt.Maar voor mensen die jongere kinderen bij zich hebben,kan dit de perfecte camping zijn...Ik heb er leuke mensen ontmoet en het idee van 'vaste gasten' totaal niet herkent.
Gereisd anders in augustus 2014

Leuke camping, fantastische leiding

Richard Schmidt, 28-8-2014

Niet al te grote camping onder leiding van Nederlands gezin. Zij geven je echt het gevoel als enige gast op de camping te zijn. Animatie eenvoudig, maar door het enthousiasme van de mensen superleuk, ideaal voor de kinderen. Absolute hoogtepunt voor allemaal de erg originele spooktocht...je weet niet wat je meemaakt....

Inderdaad behoorlijk wat mensen die meerdere jaren op deze camping aanwezig zijn....en ja....die drinken of eten iets bij elkaar....wij hebben dit gezien, maar absoluut niet als storend ervaren....integendeel zelfs...

De omgeving leent zich voor leuke uitstapjes; heerlijke gastronomie; enkele toprestaurants in directe omgeving. Voor mountainbike-liefhebbers is de directe omgeving van de camping ideaal.

Het restaurant serveert eenvoudige maaltijden, met goede wijnen uit de eigen Gascogne-streek.

De stacaravan die we hadden was fonkelnieuw en brandschoon.

Kortom, een prima camping, waar wij en onze kinderen (jongens 6 en 8 jaar) het prima naar de zin hebben gehad.

Gereisd familie in augustus 2014

Leuk voor oudere kinderen

Maartje Dusée, 16-8-2014

De camping wordt vooral bezocht door jaarlijks terugkomende mensen. Animatie is mn. gericht op deze mensen met kinderen van 10-17 jaar. Wordt weinig moeite gedaan voor nieuwkomers. Ligging erg afgelegen, weinig bezienswaardigheden. Camping wel mooi aangelegd, zowel zo'n als schaduw, weinig verkeer. zwembad is superleuk, ook voor kleine kinderen! Sanitair wordt 's ochtends laat schoongemaakt, na 9-10 uur.
Gereisd familie in juli 2014

Super vakantie

Fam. Remorie, 10-8-2014

Een zeer luxe chalet, voorzien van alle gemakken. Dichtbij alle faciliteiten, maar door de ligging hadden we toch privacy. De eigenaren, hun zoon, al het overige personeel en het fantastische animatieteam leveren een extra inspanning (zoals het buikglijden af de berg) om het de gasten naar de zin te maken. Dit maakt deze camping met name voor gezinnen met jongere kinderen tot een aanrader. Veel gezinnen komen hier dan ook al jaren en ook wij overwegen om volgend jaar terug te gaan.
Gereisd familie in juli 2014

Fantastische plek!

Fam. Harms, 24-7-2014

Ideale camping voor jonge gezinnen. Wij hebben een kleine man van 1,5 jaar die zich prima vermaakt heeft! Elke ochtend op de giraf, bij de konijnen kijken, op de trampoline, van de glijbaan en tekenen bij de knutselclub. Hij vond het geweldig! Het zwembad is ook geweldig. Heerlijk spatteren in de schaduw in de staart van de walvisvormige zwembad. Water is ongeveer 20 cm. Er rijden amper auto's over het terrein en het is er ontzettend groen, prachtig! Wij hebben dankzij het klimaat 3 weken buiten geleefd. Personeel is ontzettend vriendelijk. Wij werden in het zonnetje gezet. Het voelde echt als vakantie. Onze kleine wilde niet meer naar huis!
Gereisd familie in juni 2014

Strak georganiseerde Ned. camping

M&M, 31-8-2013

Camping die door Nederlands echtpaar met zoon en schoondochter beheert wordt. Camping is overzichtelijk en volgens de Nederlandse standaard georganiseerd. Voor ons een beetje te georganiseerd. Tijdens de welkomstavond, met gratis drankje voor iedereen. wordt duidelijk gemaakt dat we ons aan de regels moeten houden. Fietsen zonder helm mag niet, de jongens met hun lange zwembroeken 'vol hormonale stoffen' uit den boze, niet met het wc papier spelen enz.. Wat wel duidelijk wordt tijdens het verblijf, dat de overgeorganiseerd uit een goed hart komt. De hele familie wil het beste van zichzelf en de camping laten zien. Omgeving hebben wij als weinig spannend ervaren. Pyreneeën zijn geweldig, maar iets te ver weg. Meerderheid gasten is van Nederlandse nationaliteit.
Gereisd familie in augustus 2012

Top camping!

Thomas, 29-8-2013

Le Talouch is een geweldige familiecamping, met veel animatie voor alle leeftijden. Leuk zwembad, waarbij het dak bij slecht weer dicht kan. Personeel is super, staan altijd gelijk voor je klaar! De eigenaar staat ook altijd klaar om je van alles te vertellen en van tips over de omgeving te voorzien. Op zondagavond is er een welkomstshow met dansjes en word er verteld over het weer en wat je in de komende week kan doen en maandagavond is er toeristische informatie zodat je te weten kunt komen wat er in de omgeving te doen is! Tieners kunnen s'avonds naar het kampvuur en hoeven zich daarom dus hier zeker niet te vervelen. Een aanrader zijn de pizza's in het restaurant, die zijn echt heerlijk!
Gereisd familie in januari 2013

Prachtig gelegen, maar geen leuke gasten

Lara2808, 19-8-2013

De omgeving van de camping is prachtig. De zonnebloemvelden en glooiende landschappen zijn een lust voor het oog. Helaas was onze tijd op de camping niet erg leuk. De eigenaren waren zeer vriendelijk, maar de andere gasten helaas niet. Er stond een vaste kliek bezoekers die er elk jaar komt en die zich vooral leken te hebben voorgenomen de enigen te zijn die volgend jaar terug zouden komen.

Vuile blikken, zomaar dwars over de kampeerplekken lopen, wasrekjes omgooien en meer van dat soort gezeik. Het is jammer dat de sfeer zo was, want met de camping zelf was echt weinig mis. Toch komen we hier niet meer terug.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Talouch in Roquelaure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Talouch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Talouch scoort een 8.25 uit 10 op basis van 80 reviews.