Camping Les Cigales ***

8,9

13 reviews over Camping Les Cigales in het Nederlands

Een hele fijne camping.

A.Wilkens, 15-8-2017

Leuke camping voor kinderen maar ook zonder kinderen is het hier prettig te verblijven.Grote plaatsen,verouderd maar schoon sanitair. Personeel erg vriendelijk en op loopafstand van het prachtige plaatje Rocamadour.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige camping en prachtige omgeving

Jean Claude van Damme, 23-8-2016

De oprijlaan is heel netjes en de ontvangst uiterst hartelijk. Het zwembad werd ook heel goed gebruikt door de gasten. Druk maar niet te. De camping is netjes en het sanitair schoon. Er is een klein winkeltje waar je ook brood etc. kunt bestellen . Restaurantje waar je pizza kunt eten ontbreekt niet.

De plek die wij kregen was zeer groot. Ongeveer 100 m2. Ons elektriciteitssnoer was iets te kort en daar kwam de eigenaar meteen met een verlengkabel en loste het netjes op. Het personeel is uiterst vriendelijk en spreekt ook Engels als je de Franse taal niet goed machtig bent.

Het is een echte leuke ongedwongen camping met veel animatie voor diegene die het leuk vinden daaraan mee te doen. Wij vonden het in ieder geval heel leuk om iedereen lekker bezig te zien. Via de folders op de camping krijg je leuke korting bij de vele attracties in de omgeving. We zijn er bijna 3 weken geweest en ons geen moment verveelt. Super camping en echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie camping op loopafstand Rocamadour

jenekel, 2-8-2014

Mooie camping met grote plaatsen,wij werden erg vriendelijk geholpen bij de receptie en kregen een mooie plaats toegewezen, vlakbij een nieuw sanitairblok wat erg schoon en netjes was, enige minuutje er was geen toiletpapier, in het grote sanitairgebouw zijn wij niet geweest.

Zwembad was prims brood te bestellen voor de volgende dag. Wij zijn 5 dagen geweest.

Gereisd met partner in juli 2014

super locatie... heel centraal!

Berloos, 8-8-2013

mooie ligging, we kregen schaduwrijke plek. Erg mooi zwembad. Er was animatie , jammer enkel in het frans wat maakte dat de kinderen (8 en 10jaar) er niet aan konden deelnemen. Verder waren er erg weinig nederlanders wat ons verbaasde gezien de ligging en faciliteiten. Leuke bar, en eenvoudig pizzarestaurant. Gratis wifi...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

helemaal goed

Noor, 15-6-2013

Camping ligt op loopafstand van Rocamadour, eigenaren spreken Engels, doen alle moeite om het je naar je zin te maken. zwembad top.Ook in voorseizoen brood te bestellen. Wij zaten in een mobilhome 1e week juni 2013. Gaan zeker nog een keertje terug!
    Gereisd met partner in juni 2013

Prima camping!

Ellen, 28-8-2012

We waren hier met de eigen caravan. We kwamen een dag te vroeg aan, maar dat was gelukkig geen probleem. Bij de receptie vriendelijk en hulpvaardig. De camping is Frans gericht, op zich jammer voor onze dochter die hierdoor niet mee kon doen aan de animatie, hoewel ze de WII-spellen en het zwembadspel wel heel leuk vond. Sanitair is voor franse begrippen prima in orde. Rocamadour ligt op loopafstand (plaatsje L'Hospitalet op 300 meter).

Het is een vrij kleine camping, maar alles is erop en eraan. Prima camping voor een weekje. Ook aan te raden voor Nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Mooie, rustige camping met vriendelijke eigenaars

Paul, 14-8-2012

Op deze rustige camping met mooi zwembad nabij het supertoeristische plaatsje Rocamadour (waar je op de camping trouwens geen last van hebt) in de periode 4 tot 11 augustus 2012 een chalet gehuurd (type Moréa). De camping is ons erg goed bevallen. We kwamen om 12.30 uur aan en konden al meteen in het huisje. Vriendelijke eigenaren waar je voor elk probleem terecht kunt. Huisje is schoon 'op het zicht', als je echter wat verder kijkt ligt er bijv. nog een laag stof op het badkamerdakje (intern). Maar verder leuk huisje met mooi terras in de schaduw (liggen ze niet allemaal). Opvallend: amper Nederlanders (geen idee waarom), voornamelijk Fransen (en Engelsen) op de camping. Dat maakt dat ondanks dat de camping ongeveer vol staat, het tot 2 à 3 uur 's middags super rustig is aan het zwembad. Fransen gaan blijkbaar niet graag op het hete middaguur in de zon. Maar ook daarna was het nog goed te doen; voldoende ligstoelen aan het zwembad ook. Sanitair op de camping is netjes.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Aanrader!

Linsey, 11-8-2012

Zeer vriendelijk onthaald bij aankomst. Duidelijke info gekregen. Ontzettend grote campingplaatsen. Ruime camping maar toch erg rustig, weinig lawaai. Douches en WC's mooi onderhouden en voldoende beschikbaar. Leuk zwembad met dagelijkse animatie. Genoeg ligstoelen. Op 300m afstand van dorpje met winkeltjes en la foret des singes ligt rechtover de camping. Rocamadour op 5min met de auto. Camping organiseert zelf ook veel uitstapjes enz. Trampolines, speeltuin en springkastelen voor de kinderen. Wifi gratis beschikbaar.
    Gereisd met vrienden in juli 2012

aanrader

kees van loon, 31-5-2012

vriendelijk personeel mooie huisjes

in een super mooie omgeving met van alles in de buurt

wij gaaner zeker terug

Gereisd met partner in april 2012

Fantastische camping

Y.van Dam, 1-9-2010

Camping Les Cigales in Rocamadour, is groot, schoon, heeft een mooi zwembad, een gezellige bar, weekoverzicht van activiteiten voor groot en klein.

Eigenaren zijn uiterst vriendelijk. Alleen het restaurantje op de camping was voor ons niet zo succesvol. De eigenaar Eric was blij met een verbeter puntje die we konden aandragen.

In de omgeving is heel erg veel te zien. o.a. La Feerie ( korting halen op camping)bijen winkel, apen park, roofvogels, vele winkels, restaurants, wandel routes naar Rocamadour zelf. Een bedevaartplaats. Vooral s' avonds beeldschoon, en s' morgens 7:30 met een luchtballon het dorp in ochtendzon van dichtbij zien.

Voor ons een heerlijke camping en wij gaan absoluut volgend jaar terug.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cigales in Rocamadour (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cigales scoort een 8.89 uit 10 op basis van 104 reviews.