8,4

10 reviews over Camping Les Terrasses du Lac in het Nederlands

Prachtige camping op een unieke lokatie!

Fam Fieten, 7-8-2016

De nieuwe eigenaar Thierry doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Gastvrijheid is vanzelfsprekend. De camping is een terrassencamping en dat zorgt ervoor dat je prachtige vergezichten hebt. Een in 2016 geopend zwembad maken het helemaal compleet. Het team bij de receptie spreekt prima engels en het restaurant kent een mooie menukaart. Al met al een heerlijke camping die onder leiding van de nieuwe eigenaar en zijn team alleen maar beter en beter zal worden. Wat hebben wij hier genoten en wat voelden wij ons welkom! Heerlijk!
Gereisd familie in juli 2016

mooie camping

ilse, 7-8-2015

Wij hebben heerlijke twee weken gehad.. Ondanks het weer. Ruime plaats en lekker rustig. Sanitair gebouw redelijk. Leuke omgeving. Meer niet te bereiken vanaf de camping dat was een tegenvaller... Even verderop met de auto is het een leuk strandje aan t meer.
Gereisd familie in juli 2015

Goede camping met zwembad en aan een meer

Christian, 3-8-2014

De camping is prima. Onze plaats had een prachtig uitzicht over het meer en was dicht bij het goede zwembad (wat de kinderen erg leuk vonden). Het is vervelend dat het strandje en de weg naar het strandje knudde is. Een paar meter verderop ligt een publiek strandje wat veel beter is. Verder zijn de te huren kano's en waterfietsen oude rommel. In het dorpje verder op verhuren ze beter materiaal. Het meenemen van een eigenbootje is natuurlijk leuker! Verder was er elke avond animatie. Alles was alleen in het Frans. Niet leuk voor de kleine kinderen. Wel duren deze activiteiten (ook de disco en live bands) tot middernacht. Dus als je dicht bij het restaurant staat (zoals wij) was het niet mogelijk de gaan slapen voor 00:30 uur.
Gereisd familie in juli 2014

Geweldig leuke camping

Peter C, 21-7-2013

Uiteraard verdient deze camping niet alleen 10-en. Maar de waardering die het heeft op het moment van invullen (7,1) is veel en veel te laag. Het is een erg mooie camping voor een aantrekkelijke prijs, een mooi en erg schoon zwembad waar je de hele dag in kunt zwemmen (heb dat wel anders meegemaakt in Frankrijk) en geweldig grote plekken. Wij stonden we met onze caravan, 2 bijzettenten, 1 auto en nog was er voldoende ruimte om te zitten. Omdat je vrijwel nergens overburen hebt, heb je veel privacy. Elke dag wordt er iets georganiseerd voor oud en jong, (aquajoggen, markt, clown, missverkiezing, kienen) maar wel vooral gericht op Frans sprekenden. Ook kun je via de receptie allerlei activiteiten buiten de camping afspreken zoals kanoën, raften, canyoning etc.. Daarbij komt ook nog eens dat het personeel onder leiding van Julien erg vriendelijk en hulpvaardig is. Het sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. Absoluut een aanrader, deze camping.
Gereisd familie in juli 2013

Redelijke camping

Margo, 2-8-2012

We hebben hier 4 nachten gestaan. We stonden in de buurt van de campingwinkel/zwembad. Een hele mooie plek.

In de buurt waren maar twee toiletten die maar 2x per dag werden schoon gemaakt. De toiletten werden ook gebruikt door personeel en alle campinggasten die op dat moment in het zwembad/restaurant aanwezig waren. De toiletten waren hierdoor erg vies. Op het andere gedeelte van de camping, dat ook dichter bij het meer lag, was een groter toiletblok. Hier was het schoner maar vanaf onze plek eigenlijk te ver om te lopen.

Er is een mooi zwembad. Er is ook een pierenbadje aanwezig. Het uitzicht vanaf het terras bij het restaurant is prachtig.

De kinderanimatie is gericht op de Franse kinderen. Er zijn wat kleine speeltoestellen aanwezig maar dan wel op het gedeelte dat dichter bij het meertje ligt.

Er zijn weinig bezienswaardigheden in de omgeving.

Ik vond de camping zijn vier sterren niet waard. De prijs was te hoog ten opzichte van de kwaliteit dat er geboden werd.

Gereisd familie in juli 2012

Leuke camping

Rick, 22-8-2011

Leuke camping met een schoon sanitair. Onderaan de camping ligt een meertje.Je kunt er ook lekker eten.
Gereisd familie in augustus 2011

viel een beetje tegen

Arja de Bruijn, 26-8-2010

We zijn hier op de bonnefooi heen gegaan, alleen van te voren even gebeld of er plek was. We hadden niet veel keus en stonden op een soort kruispunt bij het sanitair gebouw nr 2. Die werd twee keer per dag schoongemaakt door 2 jongens die smorgens erg luidruchtig waren. vreemd dat er maar twee wc's waren, die waren vaak bezet in het hoogseizoen. De toegang naar het meer is een tegenvaller, erg jammer. Veel Franse mensen en paar engelsen, voor onze zoon van 9 jaar was het lastig om aansluiting te vinden op het gedeelte waar wij stonden.

Animatie is vooral voor de kleintjes en in het Frans. De uitstapjes die de moeite waard zijn liggen toch een eind uit de buurt, (1tot 1,5 uur rijden) zoals kano varen op de Tarn, het fietstreintje e.d. daarom zijn we na een paar dagen ook weer vertrokken. Ook prijzige camping! de 4 sterren vind ik niet terecht.

Gereisd familie in augustus 2010

Mooie rustige camping

Fam. Van de Brug, 8-8-2010

Dit is een leuke camping, met grote emplacementen, keurig netjes sanitair en heel vriendelijk personeel. Erg rustig, heerlijk stokbrood verkrijgbaar en met een klein winkeltje voor het allernoodzakelijkste. Jammer dat de camping geen eigen strandje heeft; 2 km verderop is een prima strand met veel schaduw. Een aanrader voor wie een rustige camping zoekt.
Gereisd familie in juli 2010

Mooie ligging

P.Veenstra, 26-7-2010

Camping is vanaf 1 juli pas echt open. Tot die tijd is er niets te beleven.

Zoekt u rust, ga naar deze camping. Uitzicht is mooi op die plaatsen waar het meer zichtbaar is. Echter dat is beperkt. Even naar het meer lopen is wat lastig.

Gereisd met partner in juni 2010

R.Jansen, 17-8-2006

Vriendelijk personeel.

Spreekt ook engels/duits.

Sanitair wordt regelmatig schoon gehouden.

Meer is geschikt voor surfen en kite-surfen.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Terrasses du Lac in Pont-de-Salars (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Terrasses du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Terrasses du Lac scoort een 8.43 uit 10 op basis van 12 reviews.