Vakantiehuis Gîte La Bouygue

9,9

33 reviews over Vakantiehuis Gîte La Bouygue in het Nederlands

Alweer fantastisch!

Karin, Tim, Bent & Stas, 11-9-2017

Een super-accommodatie voor jong en minder jong! Fantastische gastheer en

-vrouw. Gelegen in een mooie omgeving.

Hou er rekening mee dat het eerste dorp niet op wandelafstand is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Tweede keer fantastisch!

Fam. Van Nuland - Grypdonck, 19-8-2017

Na de super vakantie in augustus 2016 besloten we met z'n allen er in 2017 een vervolg aan te breien. Ook deze keer was het weer op en top. Roger had een hele reeks nieuwe wandelingen in petto, op maat van kinderen; rode duinen, een oude steengroeve, enkele verscholen grotten die ontdekt moesten worden.... en een ware bergtop waarop we onze eigen vlag plantten. Dit uiteraard met behulp van Nadine, die elk van de kinderen van een vlagje voorzag. Daarnaast was er weer zoveel te beleven op het domein zelf; vlinders vangen met een netje, zwemmen, restaurantje spelen in het speelhuisje, BBQ, de heuvel trotseren met de fiets, .... Een plaats waar we graag nog eens terug komen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch!

Bram & Linda (Eva en Joep), 3-7-2017

Voor de tweede keer alweer. Alles (!!!) is aanwezig voor de kinderen (ook voor baby's). Supervriendelijke gastheer en gastvrouw; staan Altijd voor je klaar.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Kinderparadijs

Lies en Brecht, 18-6-2017

Zeer volledig huisje. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen! De tuin en het zwembad zijn fantastisch, de kindjes kunnen zich volledig uitleven en de ouders kunnen zalig relaxen. Ook een heel mooie streek, het echte authentieke Frankrijk!

Enige minpuntje dat we kunnen bedenken is de afstand naar een warme bakker en supermarkt. Daartegenover staat natuurlijk de rust en stilte van deze locatie.

Bedankt aan Roger en Nadine voor de hartelijke ontvangst!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Wederom fantastisch

Van Pelt Jimmy, 16-4-2017

4 e maal en nog steeds fantastisch verblijf. Dit jaar was het weer formidabel, elke dag stralende zon met een lekker temperatuurtje. De gastheer had ons enkele familiewandelingen voorgesteld en die hebben we dan ook gedaan. Zelfs onze jongste vond de wandelingen keileuk. Door een beek wandelen, een beetje speleologie iedereen vond het super. Nieuwe restaurantjes gedaan. Het restaurantje in Milhars is voor s middags een toppertje. Simpele lekkere keuken met een 5 gangenmenu voor maar 13 € ,1/4 l wijn inbegrepen.

Over de gastheer en gastvrouw niets als lof. Ze staan altijd voor je klaar en je kan ze alles vragen. Je kan ze zelfs vragen om voor Paashaas te spelen.

Kortom: niet twijfelen----> boeken.

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk tot rust komen

Bart, 27-9-2016

Domaine La Bouygue is de ideale locatie voor als je tot rust wil komen. In en rond het huis is alles aanwezig voor ontspanning voor de ouders en spelplezier voor onze kinderen (4 maand en 1,5 jaar). Zelfs als je zoals ons enkele dagen minder goed weer hebt. Alles, maar dan ook echt alles voor de kinderen is aanwezig in het huis.

Roger & Nadine kan je altijd bereiken als je een vraag hebt, maar verder merk je nauwelijks dat ze op het gelijkvloers wonen.

Je zit er op het platteland, dus automatisch gevolg is dat er geen supermarkt om de hoek is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Geweldig!

Karin Dauwe, 18-9-2016

Er komt eigenlijk niets in me op dat niet geweldig was aan La Bouygue.

Roger en Nadine staan er wanneer je ze nodig hebt. Anders hoor en zie je ze amper. Superkindvriendelijk!!! Tof huis met alles wat je nodig hebt in een prachtige omgeving.

PS: We misten misschien wel iets: een café'tje in Vaour waar we altijd naar de bakker gingen ;-)

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Het paradijs op aarde, het bestaat wel degelijk!

Fam Van Nuland, 28-8-2016

Twee weken puur genieten!

De vakantiewoning ligt midden in het groen met een prachtig vergezicht als kers op de taart. Binnen een perimeter van 30 à 40 minuten rijden zijn er tal van mogelijkheden (middeleeuwse stadjes, de oevers van de Aveyron, plaatselijke marktjes, wijngaarden en een uitgebreid aanbod aan wandelingen) waardoor wij een zeer gevarieerde vakantie beleefd hebben.

Het vakantieverblijf is een echt paradijs voor kinderen. Wij hebben gereisd met 4 jonge kindjes (2, 3.5, 5 en 7 jaar), die zich letterlijk geen minuut verveeld hebben; fietsjes, boomhut, zandbak, barbiepopppen, boekjes, autootjes, .... je kan het zo gek niet bedenken.

Daarnaast konden we steeds rekenen op Roger en Nadine, een super gastheer en gastvrouw; prinsessen- en ridder outfits voor de kinderen om één van de plaatselijke kastelen te bezoeken, een ritje op de tractor, het uitlenen van de wandel-GPS, tal van leuke wandeltips voor kinderen (grot, klimparcours, ...), het wassen van de lakentjes na een accidentje, ....

Kortom, een echte aanrader! Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

2e heerlijke vakantietijd vol verrassingen!

Familie Verstraete, 4-8-2016

We hadden terug een prachtige vakantie in deze mooie, bosrijke streek bij Roger & Nadine. We dachten alles al gezien te hebben tot de vlindernetjes & de zelfgemaakte ridderkostuums naar boven kwamen voor onze 3 musketiers.

De knusse hoekjes in de tuin geven ruimte voor rust & brachten ons in alle comfort dicht bij de natuur. We hadden het geluk volledig buiten te kunnen leven gedurende deze topweek! Een droom van een vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk vertoeven!

Fam. vermeire-van vooren, 20-7-2016

Oh, wat hadden we een heerlijk verblijf daar. Dit charmante koppel staat steeds voor je klaar met raad en daad, tips en trics, ev. extra materiaal,... Anderzijds kregen we toch voldoende privacy Iets wat ik ook erg apprecieer op vakantie. We konden gewoon onszelf zijn tijdens dit verblijf.

Alles wat we maar konden bedenken was aanwezig: vaatwasblokjes, linnen, speelgoed, tv met satelliet, ligzetels (in overvloed), eetplekjes buiten (4 verschillende zodat je steeds kan kiezen: eten in de zon of in de schaduw), zelfs houtblokken (die we toch een keertje uitgeprobeerd hebben toen we 2 frissere dagen hadden).

We konden met diverse vragen bij hen terecht: korte wandelingen met de kinderen, stadsbezoeken, lenen van een tekentang,... Ging er iets kapot dan lag er gegarandeerd binnen de 48u nieuw materiaal klaar.

De kinderen hebben zich erg geamuseerd, weinig ruzie gemaakt en sloegen dagelijks een praatje met het sympathieke koppel. Voor hen waren het een soort vakantiegrootouders.

1 minpuntje (waar ze zelf niets kunnen aan doen). Het verblijf is zo rustig gelegen dat je bereid moet zijn om dagelijks om vers brood te rijden (of voldoende vooruitziend om materiaal voor meerdere dagen mee te brengen). Maar dat is echt het enige wat ik kan bedenken.

Deze vakantie zal ons nog lang bijblijven!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîte La Bouygue in Penne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîte La Bouygue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gîte La Bouygue scoort een 9.87 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: