Bed and Breakfast La Chêneraie

La Chêneraie

3 reviews over Bed and Breakfast La Chêneraie in het Nederlands

Een geslaagde vakantie

Karine De Smet, 16-7-2013

We verbleven een weekje in deze aangename B&B. De B&B is zeer rustig gelegen en biedt een mooi uitzicht op de vallei. In de schaduwrijke tuin in het heerlijk vertoeven op het heetst van de dag. Er is heel wat te bezoeken in de nabije omgeving. De eigenaars geven u graag extra uitleg en tips. De kinderen komen ruim aan hun trekken op de schommel, trampoline en niet te vergeten in het mooie zwembad. Eveneens een dikke pluim voor de kookkunsten van de gastvrouw. We komen zeker nog eens terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een plekje om te ontdekken!

tim hendrickx, 25-6-2013

Op doorreis naar de Languedoc-Roussillon hadden we op voorhand deze chambres-d'hôtes geboekt. Ligt op 10 min. van de snelweg, in de Lot en vlakbij de Dordogne.

De eigenaars (Belgen) hebben op enkele maanden tijd een verwaarloosd pand omgebouwd tot een charmante B&B. Prachtig uitzicht op omgeving.

Ideaal voor kindjes met een zwembadje, trampoline, schommel, enz.

De gastvrouw had een erg lekkere maaltijd bereid.

We waren in de wolken!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

zeer goed

van eldere maria , 11-4-2013

Wij verbleven er van 1 april tot 8 april en genoten van de service , het avondaperitief , de gastronomische maaltijden en de toeristische omgeving van de Lot en de Dordogne. Aanbevolen voorzeket aan Belgen , Nederlanders enz.....
        Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Chêneraie in Payrac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Chêneraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Chêneraie scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.