6,4

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Roca d'Amour**** bij :

77 reviews over Camping Capfun Roca d'Amour in het Nederlands

Prima, maar geen 4 sterren camping

Nanet, 11-8-2017

Fijne vakantie gehad, leuke centrale plek om de mooie plekjes van Dordogne te zien. Animatie team alleen maar Franstalig, maar enkele medewerkers kunnen Engels. Animatie wel elke dag, maar niet altijd erg leuk omdat het dus allemaal Frans gericht is. Zwembad Roca 1 erg warm en wat klein, niet echt schoon. Leuke glijbanen, wel stoelen aanwezig. Roca 2, zwembad, glijbaan traag water kouder, wel toezicht, Roca 1 geen toezicht. Ook stoelen Roca2 maar weinig plek in zwembad. Caravan zag er prima uit, je moet wel geluk hebben met je plekje op de camping, steile camping dus veel lopen. Roca2 ook stukje verder lopen.
Gereisd familie in juli 2017

Tegenvaller!

Leon, 30-7-2017

Wij (gezin met 2 kinderen van 4 en 7) hebben 3 dagen op doorreis vanuit Spanje op camping Roca d'Amour gestaan. Het viel ons heel erg tegen.

De touroperator prijst de camping aan als "een topcamping van de touroperator"! Ik heb al vele Franse campings gezien in mijn leven maar dit is absoluut geen 4 sterren top camping en ik voel mij daarom ook misleidt door de touroperator.

Camping Roca d'Amour is een oude 2 sterren camping die door Capfun/Franceloc is "geupgrade" met een groot zwembad en vakantiehuisjes.

- De camping is verouderd en mist gezelligheid (behalve het restaurant, dat heeft wel Franse sfeer).

- Het sanitair is slecht, kapot en vies.

- Het zwembad (met name Roca 2) is verouderd, vloeren kapot, vies en heel koud. Vaak was er geen toezicht.

- Onze kampeerplek was schuin en bleef vochtig door geen drainage.

Een positief punt wat ik kan noemen (naast de hele mooie omgeving) is dat er wel werd gewerkt aan verbetering. Maar het zal nog jaren duren voor het echt een 4 sterren camping is.

Gereisd familie in juli 2017

Zeer goed

., 6-9-2016

Fijne echt "franse" camping, goede sfeer en gelegen in prachtige omgeving van de Lot en de Dordogne. Niet zoveel te verbeteren. Het zwembad op Roca 2 werd niet goed onderhouden. Ik denk dat een pool-boy met een dagelijks uurtje werk het prima zou kunnen bijhouden. Maar belangrijkste verbetering zouden ligstoelen zijn, zoals op alle andere Franceloc campings waar wij geweest zijn.

., 23-8-2016

Er is veel te doen in de omgeving. Vriendelijk personeel. Leuke springkussens en voor de wat oudere kinderen veel animatie en leuke speeltoestellen. Ik vond het jammer dat wij met onze caravan omringd werden door huisjes. Geen campinggevoel. Als je echt wilt camperen is deze camping niet geschikt.

Zeer goed

., 15-8-2016

Mooie omgeving, veel bezienswaardigheden in de omgeving (niet meer dan 30 min rijden). Grotten Padirac, Rocamadour, Chatteau Castelnaud. Genoeg te doen voor de kinderen op de camping.

Toilet en douche werden goed schoongemaakt! Mensen van de camping allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Iets meer verlichtingop sommige stukken. Stonden wel lampen maar die waren kapot. Er wordt aan gegeven dat de camping uit 2 gedeeltes bestaat, dat klopt. mAar liggen best wel een stukje uit elkaar. Ik durde mijn kinderen niet alleen naar de andere camping te laten gaan voor het zwembad.

Prima camping

Debbie, 8-8-2016

Prima camping. Het betreft een terassencamping. Soms dus flinke klim naar je tent of stacaravan. Camping is verdeeld in twee campings Roca 1 en Roca 2. Beide met eetgelegenheid en zwembad. Roca een met speeltuin, springkussens en klein winkeltje. Roca 1 heeft een verwarm zwembad, Roca 2 is niet verwarmd. Beide zwembaden met glijbanen. Onze kinderen waren te jong om zelf van de een naar de andere camping te gaan ivm oversteek van drukke weg. Animatie was op beide campings.

Onze stacaravan zag er super uit! Als nieuw! Met vaatwasser en was superschoon! Wij konden er ook al ruim voor 4 uur smiddags in.

Camping is voornamelijk gericht op Fransen. Een aantal medewerkers kan een beetje Engels. denk dat 90% van de gasten ook Fransen waren. Animatie is ook in het Frans.

Camping is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes, grotten, waterval van Autoire, rocamadour, kanoën op de Dordogne, klimmen, kastelen. Veel te doen binnen een 30 minuten rijden.

Wij en onze kids van 6 en 8 hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd familie in juli 2016

WAARSCHUWING: Boek hier niet!

Bobby @ Caroline, 6-8-2016

Allereerst, de eerste keer dat ik op deze camping kwam was ik 6 jaar oud. Als kleine jongen heb ik 11 jaren lang gezien hoe deze prachtige camping en zijn omgeving meer vorm kreeg. Elk jaar zag ik verbeteringen, meer gezelligheid, meer vreugde bij alle campinggasten. Alles was zeer schoon, veilig, niks was te gek voor de toenmalige eigenaar. Precies zoals een camping hoort te zijn!

Helaas, tijden veranderen. Niet elke verandering hoeft goed te zijn, maar hoeft ook niet slecht te zijn.

5 jaar na mijn laatste bezoek; ikzelf inmiddels volwassen, besloot ik samen met mijn verloofde terug te keren naar "mijn" Padirac. De plaats waar ik altijd zoveel plezier beleeft heb.

Tot onze grote verbazing begon het al bij het inchecken. Na een lange reis van circa 12 uur, werd ons verteld dat onze plaats gevestigd was op Roca 2 (het Aquaparc gedeelte). Wij hebben hen getracht uit te leggen dat wij kort hiervoor contact gehad hebben met de touroperator, aangezien wij Roca 1 prefereren. Uiteindelijk ging de camping overstag, en bleek er toch een sta-caravan Fiji beschikbaar te zijn op Roca 1. Bij aankomst bleek er geen linnen beschikbaar te zijn. Ook deze hebben wij besteld via de touroperator Aftersales circa 3 weken voor ons vertrek. Na navraag bij de receptie werd dit later op de dag dan ook keurig bezorgd bij onze plek.

Sinds kort zijn er gigantische springkussens te vinden in de speeltuin van de camping. Helaas gebeurd het nog wel eens dat de elektriciteit van de camping volledig uitvalt. Hierdoor komen kinderen vast te zitten in het springkussen, met alle gevolgen van dien. Het gebeurd met regelmaat dat dit gebeurd tussen 12:30 - 14:30. Wanneer het personeel afwezig is. Dit lijdt tot levensgevaarlijke situaties.

De babykamer van het toiletgebouw tegenover de speeltuin is zeer smerig. De kit-randen van het baby-badje zijn geheel zwart beschimmeld. Dit vraagt om problemen. Tevens zijn er diverse deuren, welke niet gesloten zijn waar men zo in kan. Hierin staan o.a afwasmiddelen, insectenspray en dergelijke. Ook hebben wij diverse intimiteiten ontdekt van het personeel, in dezelfde douches als de campinggasten.

Op een warme dag, is het zwembad op Roca 1 gevaarlijk voor de gezondheid. Na een paar uur werd het water geel. Wij hebben diverse gasten gesproken over hoofdpijn en pijn in de keel. Mijn verloofde is zelfs 2 dagen ziek geweest van het water, met braken als gevolg. De tegels van het baby-badje in Roca 1 waren al dagen kapot. Een oplettende campinggast heeft dit opgemerkt en gemeld. Al-met-al heeft dit 4 dagen open en bloot gelegen.

Het personeel neemt het al helemaal niet zo serieus met de veiligheid op de camping. Bij aankomst op de camping is een groot bord met "10 KM/h" te zien. Door diverse personeelsleden wordt hier 30-40 km/h gereden waar kleine kinderen aan het spelen zijn. Wij hebben zelfs een geval gezien waarvan een golfkar nog zichtbaar "aan" stond, hier een kind op ging zitten en uiteindelijk tot stilstand kwam tegen een muur.

Alle animatie is in het Frans. Elke ochtend rond 9 uur komt de animatie met een megafoon, al schreeuwend in het Frans over "spectaculaire" dingen die er te doen zijn die dag. Wij kunnen U vertellen, dat is heerlijk als je pas om 4 uur s'ochtends in slaap valt omdat de bedden gemaakt zijn van een 2 cm dik matrasje.

Bij vertrek moesten wij een afspraak maken, om onze accommodatie te laten checken. Wij moesten dit namelijk zelf schoonmaken. Hetgeen wat wij hier tegen kwamen is werkelijk te lugubur voor woorden. Daarom zal ik U de details besparen. Wij hadden de afspraak gemaakt om 8 uur s'ochtends. U raad het al, 10 minuten te laat. De interieurverzorgsters vonden het namelijk nodig om nog rustig een bakje koffie te nuttigen. Nadat wij hen aanspraken kwamen ze nogal mopperend uit hun stoel en kwamen ze mee voor controle. Nadat de controle gereed was, moest de borg nog teruggegeven worden. Hier was uiteraard niemand voor aanwezig.

Wij raden iedereen af om deze camping te boeken!

Gereisd met partner in juli 2016

echt fijn

Nicole Knecht, 30-8-2015

Een gezellge, gemoedelijke camping, met mooie mobile homes en zalig zwembad
                    Gereisd familie in juli 2015

Prima gezellige camping

Migchel, 12-8-2015

Bij aankomst leek de camping wat rommelig maar dat viel achteraf heel erg mee.

De plaats die wij kregen toegewezen was denk ik de beste van de camping (plaats c02) naast het zwembad weet niet of we op een plaats zonder uitzicht ook zo tevreden waren geweest.

Het personeel is zeer behulpzaam (bij aankomst was er 1 stopkontakt te weinig maar dat werd meteen opgelost) spreekt een klein beetje engels maar met gebaren kom je ook een heel eind. Het kleine verwarmde zwembad is aan het eind van een (warme) dag wel erg troebel het andere zwembad is zeer schoon en lekker (koud) water en door het wat koudere water lekker rustig. Genoeg te zien in de omgeving. Alleen jammer dat er geen plaatsje in de buurt is om even naar toe te lopen.

Gereisd familie in juli 2015

Super vakantie gehad!

lies Elslander, 20-7-2013

De camping bestaat uit twee delen (op 100 meter van elkaar via wandelpad), Deel één met het restaurant en de receptie en twee zwembaden ( met twee glijbanen) en deel twee met een aquapark (ook twee zwembaden en 3 glijbanen) Wij hadden een stacaravan op het tweede deel, type fiji (geboekt bij vacansolei = type habana plaatselijke benaming = 24 m2) De stacaravan was tiptop in orde, ze was gloednieuwe, rustig gelegen en voldoende privacy. Verder was er elke avond op de camping wel iets te doen en het personeel zeer vriendelijk. Het winkeltje heeft echt een belachelijk mini assortiment, het restaurant hebben we niet geprobeerd, wel één keer pizza gaan afhalen en die was ok. Het sanitair op de camping ben ik eens gaan bekijken en het was zeer proper. Verder is er een klein speeltuintje en zijn er twee springkastelen voor de kids. Ook verschillende ping pong tafels en gratis wifi. Qua ligging is het echt ideaal veel te bezoeken! Gouffre de padirac, racamadour, apenpark...
                    Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Roca d'Amour in Padirac (lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Roca d'Amour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Roca d'Amour scoort een 6.39 uit 10 op basis van 123 reviews.