Camping Rieumontagné ****

8,3

17 reviews over Camping Rieumontagné in het Nederlands

Heerlijke camping

Brechtje, 9-8-2017

Zijn net terug van de camping en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het meer ligt gelijk naast de camping waar je je echt prima kan vermaken. Alle kinderen hebben zich op en top vermaakt, zwembad is inderdaad niet echt groot maar meestal word deze ook niet gebruikt maar ga je naar het meer waar van alles te doen is, je kan er heerlijke chauffres halen en waterfietsen, sporten of lekker zwemmen, gedeelte van het meer is tevens beveiligd. Op de camping moet je het brood bestellen en zit een piepklein winkeltje maar als je aan de kant van het meer de camping afloopt richting rieumontagne ( net voorbij vvv ) zit een groter winkeltje, vers brood en terrasjes. Sanitair van de camping was schoon en werd er goed bijgehouden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping, heerlijk meer

Mariska, 7-8-2017

Ik vind het vorige review wel erg kort door de bocht en slecht onderbouwd. Wij hebben zelf 2 leuke weken op de camping doorgebracht. Ik ben het ermee eens dat de barvrouw niet overloopt van vriendelijkheid, maar de bar staat eigenlijk los van de camping. Het personeel van de camping zelf is juist erg vriendelijk. Wij vonden de camping prima qua grootte en alles zag er netjes uit. Wij hadden een mooie stacaravan op een superlocatie met prachtig uitzicht over het meer. Enige puntje van kritiek is dat bij disco avonden ed. het volume wel behoorlijk hard is.

Het zwembad kan druk zijn, maar bij het meer is heel veel ruimte om lekker te zonnen en het meer is heerlijk om te zwemmen en varen. Je kunt er kano's en motorbootjes huren en het office de toerisme zit daar ook. Kortom, wij hebben ons goed vermaakt en gaan wellicht nog wel eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

nooit meer

gerrit, 31-7-2017

slechte camping bar vrouw geen respect voor kinderen voor de rest klein
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie nette camping

Michael, 11-8-2015

Mooie camping, goed ingedeeld. We mochten kiezen welke plek we wilden. Verschillende nationaliteiten. Hele mooie omgeving aan de route les lacs. Mooi om te fietsen ook . Restaurant op de camping wil dat je alles, zelfs brood reserveert. Als je naar beneden loopt zit er een winkeltje met vers brood. Daarnaast zit nog een restaurant met heel gezellig personeel en lekker eten.

Chateau montaigut is een aanrader, heel leuk voor kinderen...die mogen verkleed.

Jambon museum ook leuk in lacaune.

Kanoën kan over de l'orb.

In bedarieux, op 45 km, zit er een lidle intermarche carrefour en Mac bij elkaar. Ook een goede fietsenmaker mocht je fiets kapot gaan.

Gereisd met partner in augustus 2015

Rustige en ruime camping in schitterende omgeving

KL, 9-8-2015

Wij hebben met onze drie kinderen ( 16, 15 en 9) een heerlijke week gehad! De terrassen camping is ruim opgezet, onze leuke safarihuurtent stond op een zeer ruime plaats met veel schaduw. Iedere plek is voorzien van een eigen watertap, dit bronwater is drinkbaar maar heeft een beetje een zandsmaak. Een goede mix van Nederlanders en Fransen geeft een leuke sfeer. Het sanitair is eenvoudig, maar wordt goed schoongehouden en de douches zijn lekker warm. Boodschappen moet je goed inslaan, want je moet er een kwartier voor rijden. Evenals voor een pinautomaat!! Beneden aan de camping ligt een prachtig meer waar de plaatselijke bevolking ook recreëert, volop ruimte en verhuur van waterfietsen motorbootjes etc. Ook is er een soort VVV kantoortje voor tips in de omgeving. Verderop een klein winkeltje bij een restaurant waar je terecht kunt voor brood als je vergeten bent om je brood op de camping te bestellen 😀. Zeer vriendelijk personeel, extra dekbedden voor de koude nachten zijn gratis.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke camping!

Jacco, 9-8-2015

We zijn een weekje geweest en vonden het super! We hebben jonge kinderen en die konden zich prima vermaken. De accommodatie zelf is goed. Stacaravan was in prima conditie en had een hekwerk rondom de veranda! Wat fijn is met een baby van 10 maand oud. Niet alle stacaravans op deze camping hebben dit. (Nummer 104, 3 kamer-stacaravan). Uitzicht over het meertje is prachtig. En vergeet niet de omgeving te bekijken! Het is een camping voor mensen die niet van massaal houden. Boodschappen doen kost je een ritje van 20 min naar Lacaune. Het zwembad op camping is goed maar het zwembad bij het meer is ook prima. Bij het meer zijn voldoende activiteiten te doen zoals waterrecreatie en speeltuin. Kortom een camping die voldeed aan onze eisen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima camping !

JH, 28-7-2015

Rieumontagne is een prima camping, met nette mobile homes en tent lodges. Fransen en Nederlanders bepalen de sfeer op deze familiecamping. Voor de jongere jeugd prima; voor de oudere jeugd is er weinig vertier. Pluspunten: rust, zwembad, meer, kwaliteit mobile homes.

Minpunten: brood, geen voetbalveld o.i.d. Animatie in het Frans. Bakker en winkel(s) op 15 min. rijden.

Al met al een leuke terrascamping, waar het goed toeven is. Touroperator vraagt vooralsnog weinig geld voor de verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

prachtige camping, schitterend meer

W Struijk, 1-8-2013

Mooie camping. Toen wij aankwamen kregen we eerst een plek die ons niet beviel (vlak bij transformator van zuivering zwembad), en konden daarna kiezen uit meerdere plekken.

Personeel is erg vriendelijk, maar spreekt maar 'little English'. In verhouding staan er ook weinig Nederlanders op de camping, onbegrijpelijk. Geen camping in Italie kan hier aan tippen. De camping is ruim opgezet en , niet onbelangrijk, 's nachts is het stil. Dat is ook wel eens anders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Een camping die zowel rust als afleiding biedt

Christophe.BR, 21-6-2012

Prima ontvangst, voldoende informatie, aangeboden extra’s, goed onderhouden en schoon. Dankzij al deze elementen hebben we een onvergetelijke tijd gehad, die binnenkort wordt vervolgd met een nieuwe vakantie.
Gereisd met partner in mei 2012

;)

James, 22-9-2011

Leuk personeel, dat professioneel was, ook al gingen de gasten niet altijd even respectvol met het campingterrein om.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rieumontagné in Nages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rieumontagné zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rieumontagné scoort een 8.28 uit 10 op basis van 38 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: