Camping Domaine Lacanal

8,1

29 reviews over Camping Domaine Lacanal in het Nederlands

Prima camping

jomapa, 23-6-2017

Wij verbleven de eerste drie weken van juni 2017 met onze caravan op deze camping. Heerlijk rustige camping. Ruime plaatsen. Prachtig uitzicht. Sanitair prima in orde. Zwembad was voor ons groot genoeg (en schoon). Eigenaren vriendelijk en behulpzaam (de accu van mijn auto was leeg en direct kwam de eigenaar mij helpen om de auto weer aan de praat te krijgen).

Je zit tegen het bos aan dus voor je wandelingen zit je goed. Je kan eventueel ook naar het meer.

Voor alle andere bezienswaardigheden moet je wel een stukje rijden, maar dat is in principe ook goed te doen (Albi, Gorges du Tarn, Gorges d'Heric, Carcasconne, Jardin des Martels, Cordes sur Ciel, Lautrec, Sidobre).

Gereisd met partner in juni 2017

rust, kindvriendelijk mooie natuur

lisa, 17-1-2017

Heerlijk rustige camping met een prachtige natuur.

De kinderen hebben zich prima vermaakt. Mooi net schoon zwembad en genoeg natuur gezellige wandelpaden en weilanden om in rond te rennen en opzoek te gaan naar dieren.

Iedere ochtend heerlijke verse broodjes. Net en schoon sanitair.

Camping is auto vrij waardoor de kinderen heerlijk kunnen rondlopen, hierdoor ook een hele leuke rustige sfeer, zouden meer campings moeten doen.

Je kan een paar keer preek heerlijk mee eten, er is dan zelfs een aparte kindertafel die door de oudste dochter wordt verzorgd. Volwassenen kunnen dan even heerlijk eten en gezellig kletsen met andere gasten.

Echt een aanrader als je van natuur, rust en kindvriendelijke omgeving houdt.Geen animatie aanwezig, maar dat zoeken wij ook niet.

klein puntje om rekening mee te houden.

bezienswaardigheden moet je echt wel even een stukje rijden, maar het landschap waar je door heen rijdt is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie rustige locatie!

Mfoesenek, 17-8-2016

We hebben in 1 van de 2 gites een week doorgebracht. Prachtig uitzicht, mooi, net, charmant huisje waar met gemak een gezin van 4/5 een heerlijke week kan doorbrengen.

De zonsopkomst is prachtig, de Nederlandse eigenaren aardig en zeer behulpzaam! Ligging is wat afgelegen maar binnen een half uur / 3 kwartier is er voldoende te zien. Table d'hote was zeer gezellig en het eten van hoge kwaliteit. Het zwembad was zeer netjes en prachtig gelegen.

Al met al hebben wij een heerlijke week doorgebracht waarbij we een compliment willen geven aan de dochter die tijdens de table d'hote onze kids geweldig heeft vermaakt.

Onze scores zijn dus gebaseerd op een verblijf in 1 van de 2 gites.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Natuur/mooie uitzichten/kindvriendelijk/rustzoeker

Inge, 15-8-2016

Wat een fantastische plek. Hier kom je helemaal tot rust. Op elke plek heb je fantastisch uitzicht, wat lijkt of het voor jou alleen bedoeld is. De camping ligt geweldig mooi, en is lekker overzichtelijk, kindjes kunnen er heerlijk spelen en ontdekken. We hebben als ouders in tijden niet zo'n relaxte vakantie gehad. Linda kookt erg lekker en het zwembad is een fijne bonus. In de buurt kun je leuke uitstapjes maken (tip: pad van het verloren kind) en actief zijn. Voor ons een absolute aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie, rustige plek in een prachtige omgeving.

Marisca Lukasik, 27-5-2016

Helemaal geschikt om tot rust te komen en mooie wandelingen te maken in de omgeving.

De eigenaren zijn aardige en hulpvaardige mensen.

Gereisd met partner in mei 2016

Mooie groene camping heerlijk gelegen

Fam. Michels, 19-4-2016

Deze camping is rustig gelegen op het platteland. Je moet verder rijden dan dat je gewend bent in Nederland maar als je echt voor de natuur en de rust op vakantie gaat ben je hier prima op je plek. Wij hebben een gite gehuurd en twee heerlijke weken genoten van prima eten en een goede nachtrust. Het meer is rustig geen massa toerisme. Veel buitensportactiviteiten kun je er ondernemen, wandelen is heel mooi en mountainbike routes in overvloed. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Wij komen graag weer eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heer-lijk-e plek!

Fam Van de Kerkhof, 13-1-2016

Twee keer eerder zijn we al op Lacanal geweest, en dit jaar gaan we weer. Wat een heer-lijk-e plek! Hier ervaren we de rust en de uitzichten die we zoeken op vakantie. De (kleine autovrije) camping ligt werkelijk prachtig. En de aparte kinder-table-d'hote een paar keer per week is een fijne bonus. Dan hebben we zelf de tijd om rustig te eten (samen met andere gasten aan tafel; gezellig!) zonder dat we naar de kindjes hoeven om te kijken. Hoe relaxt is dat! Voor onze drie kleintjes is de camping een lekkere plek met veel ruimte om te spelen, te zwemmen en vriendjes en vriendinnetjes (tot ongeveer 10 jaar). In tegenstelling tot sommige negatieve commentaren hebben wij goede ervaringen met Linda en Erik, ze zijn rustig en bescheiden, maar geven ons in ieder geval het gevoel dat ze altijd klaar staan voor hun gasten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Op zijn Nederlands...

Pascal, 23-12-2015

Zeer rustige camping in een uiterst groene omgeving (Ardennen 2.0) met

op grotere afstand de bezienswaardigheden.

Wat opvalt aan deze de camping is dat er voor kleine kinderen voldoende voorzieningen voorhanden zijn en dat voor oudere kinderen eigenlijk weinig vertier is, buiten de fraaie omgeving dan. Verder Krijg je al snel de indruk dat de gehele omzet in 2 maanden uit de camping geperst moet worden en dat het financiële plaatje met kop en schouders boven het vertier/welverdiende rust van de betalende campinggast uitsteekt.. Prijzen zijn niet marktconform de regio, maar eerder voor kustregio.

Dat je zelfs je welkomstdrankje terugvind op de rekening is naar mijn idee tekenend genoeg.

Pascal

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Groen en gewoon weer

Janssen, 2-12-2015

Deze camping was volledig geweid aan natuur en dat is wat wij zoeken tijdens en kampeervakantie. Heerlijk de uilen die je in slaap wiegen. Fijne mensen die naar je luisteren als er iets is! Dus wij komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Veel was positief maar toch nooit meer

Michelle, 17-11-2015

We verbleven in de gite La Bergerie - een plaatje - tuintje is schitterend met een mooi uitzicht en het huis zelf is schattig en mooi.

Waarom dan nooit meer? Nou, we werden gewaarschuwd bij aankomst door de eigenaars dat er heel misschien beesten in het huis waren - zevenslapers ( Edible doormouse) en het was de eerste nacht al raak. Die beesten renden over het plafond - schattig om te zien maar ze schreeuwen naar elkaar. Ze maakten ook herrie in de keuken - op zoek naar eten. Ik heb de hele verblijf nauwelijks geslapen.

De eigenaars deden wel hun best om ze te bestrijden met gif maar tevergeefs. Hopelijk is dat inmiddels wel gelukt ( onze verblijf is een aantal jaar geleden en was in de zomer).

Daarnaast vond ik de camping veels te ver gelegen van alles.

Wel zeer positief over de vrijheid die de kinderen hadden om over het terrien te rennen en spelen. Alle kinderen konden heerlijk met elkaar spelen.

Maar terugkomen van vakantie met wallen onder je ogen, nee.

Gereisd met jonge kinderen in november 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Lacanal in Nages, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Lacanal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Lacanal scoort een 8.05 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: