8,4

33 reviews over Camping Saint-Pal in het Nederlands

Heerlijke vakantie aan de rivier

MH, 16-8-2017

- top: personeel, ligging, entertainment kids en volwassenen, mogelijkheden omgeving, broodjesservice en prima kantine;

- kan beter: sanitair van het Saint-Pal deel, waterkranen bij de plaatsen (wat weinig)

Gereisd familie in juli 2017

Mooi maar zeer rumoerig

Joanneke, 8-8-2017

Prachtige ligging, fijn zwembad, mooie en begaanbare rivier, super schattig dorpje op loopafstand. Leuke groene -wel wat krappe- tentplaatsten. Helaas 's avonds heel rumoerig; tot 00:30 's nachts herrie van terras met gillende kinderen en mensen die plezier maken. De eigenaars doen hier niets aan. Onze kinderen hebben zich hier heel goed vermaakt. Wij ook, het is een relaxte camping, maar de herrie tot in de nacht is echt asociaal.
Gereisd familie in augustus 2017

Camping op prachtige locatie

Johannes, 28-8-2016

Een camping gelegen op een prachtige locatie aan de Tarn.

Leuk dicht bij de rivier en leuk dat er kano's en ligbedden aan de rivier lagen.

Ook een leuk en schoon zwembad aanwezig.

Schoon en net toiletgebouw en douche.

Wat ons wel tegen viel was dat een groot deel van de ijsjes op waren (met een dochter die glutenvrij eet is dat toch wel een probleem). Ook de gastvrouw vonden wij niet heel gastvrij en vriendelijk, Toen we de telefoon om 13:00 uur wilden gebruiken om de Anwb te bellen moesten we om 16:00 uur maar terug komen.... de receptie was nameljk gesloten. Na uitleg van de auto pech met gemopper toch wel mogen bellen.

Twee maal gegeten in het restaurant waarbij één maal de frites te lang gebakken was. Wel ruime porties!

De gastheer van de recreatie was wel zeer gastvrij.

Gereisd familie in augustus 2016

fijne camping in een prachtige omgeving

Ronald, 22-8-2016

Een hele fijne camping aan de rivier de Tarn. Zeker de plaatsen aan de rivier zijn prachtig, meer naar het zwembad/bar toe wordt het wat drukker en zou je wat last kunnen hebben van de gezelligheid.

De omgeving is echt prachtig! De camping is een mooie uitvalsbasis voor diverse activiteiten, al hebben we ons ook prima vermaakt op de camping zelf. Prettige mix van veel Fransen, Belgen en 30-40% Nederlanders.

Wifi op de plek op sommige momenten best prettig, maar geen noodzaak.

Fijn dat je voor de boodschappen terecht kan in het dorpje op 1 km afstand. Grotere supermarkten in Millau op 20 min rijden.

De rivier leent zich prima voor allerlei activiteiten, tot borsthoogte (1.50 meter) diepte, maar geleidelijk aflopend. Volop vis en kano plezier.

voor het eerst in 18 jaar camperen overwegen we volgend jaar terug te keren naar dezelfde camping; zegt wat ons betreft genoeg!

Gereisd familie in juli 2016

heerlijke rustige camping met gastvrije eigenaars

familie Knol, 11-8-2016

Wij hebben dit jaar op een zeer grote plek gestaan op het gedeelte Long Leque. Genoten van de rust, veel schaduw, mooi sanitair en gezellige camping eigenaren. De kleinschalige camping (dit gedeelte)is voor ons zeker de moeite waard om eens naar terug te gaan.

Ligbedden aanwezig aan de rivier, leuk terras, patat wordt bij de tent gebracht. Leuke activiteiten zoals bandenrace en voetbaltafel competitie. Zonen van de eigenaar zijn erg aardig en behulpzaam.

Gereisd familie in juli 2016

goede camping op een hele mooie plek.

Joost Konijnenberg, 11-7-2016

goed onderhouden camping met vriendelijke mensen, prachtig gelegen aan de rivier de Tarn. relaxte sfeer en een keer per week gezamenlijke maaltijd.

Kortom, Top !

Gereisd met partner in juli 2016

Zeer de moeite waard

Familie A. J. Everts, 16-8-2015

Prima,mooi gelegen, rustige camping waar voor iedere wat wils is. Mooie grote schaduwrijke plekken. Goede sanitaire voorzieningen die keurig schoongehouden worden. De eigenaar samen met zijn vrouw en 2 zonen doen geweldig hun best om het de gasten naar het zin te maken. Ze verdienen een pluim!

Mooi dicht aan de rivier die verkoeling biedt in warme dagen. Mooi helder en schoon water. De vissen voelen zich er ook thuis! Ook het strand onder Montpellier is goed te doen. Mooie route. Maar ook is het zwembad goed te doen. Zwemmogelijkheden te over. In de nabije omgeving is ook genoeg te zien. Onze kinderen vonden het heerlijk. Een aanrader dus!

Prachtige ligging

Joris en Anneke, 28-7-2015

Zeer goed gelegen camping , plaatsen aan de rivier zijn zeer ruim. Vooral het rustge gedeelte is prachtig. Vernieuwd sanitair op rustige gedeelte . Sanitair aan de receptie iets ouder en vooral s'avonds iets minder proper door de ( vooral) vele kinderen die net iets minder goed mikken 😁 de pizza is zeker niet slecht en ook de drankjes zijn zeer betaalbaar . Ook de grote flessen om mee te nemen naar tent of camper. Deze camping is aanrader voor zowel gezin met kindjes als rust zoekers ( deze laatste vragen best naar plaats aan de rivier op rustge gedeelte) voor herhaling vatbaar , doe zo voort .
Gereisd familie in juli 2015

Ideale camping om de Tarn te bezoeken

Ghislain, 28-7-2015

In alle jaren dat ik kampeer is dit de camping met de vriendelijkste eigenaren die ik ooit ben tegengekomen. Erg zorgzame mensen die zich dagelijks inzetten om van jouw vakantie het beste te maken.

Er zijn twee gedeelten op de camping: het iets drukkere gedeelte met daarop het zwembad en de bar/resto. De plekken zijn er ruim, maar je zit wel dicht op elkaar. Wij hebben daar gestaan, maar geen hinder ondervonden. 's avonds is het er wel druk tot 23u30. Naast de speelweide heb je een rustig gedeelte waar de kampeerders wat verder van elkaar staan en waar je kan genieten van volledige rust. Voor ieder wat wils dus op deze camping. Het zwembad is prima en je kan genieten van de rivier in een ondiep gedeelte. Je kan gratis gebruik maken van kano's van de camping (inclusief veiligheidsmateriaal), erg leuk voor de kinderen.

De camping is tevens zeer goed gelegen: 500m van Le Rozier (met een kleine spar voor inkopen) en wat resto's. Daar begint ook de mooie kloof tussen de bergen.

Kleine Camping aan de Tarne,

Harald , 9-8-2014

Kleine camping met oudere maar nette stacaravans tussen de tenten en caravans. Kinderen maken makkelijk contact. Fransen, Belgen en Nederlanders. Klein familiebedrijf. Daardoor soms wat rommelig maar wel netjes. Eigenaresse kan een beetje prikkelbaar zijn maar op ook behulpzaam. Zwembad is voldoende voor een verfrissende duik. Restaurant (kantine) is voordelig maar niet bijzonder. Free wifi was slecht. De rivier is heerlijk. De Camping heeft eigen kano's die je zo mag lenen. Ook kun je bij de camping of om de hoek (meer éénpersoonskayaks) een kanotocht boeken van 12km. 's Ochtends even naar het dorp wandelen (ca 1 km) voor brood en boodschappen. Dit kan ook op de camping maar Frans dorpje is leuker. Le Rozier stelt niet veel voor maar heeft leuk restaurant (beneden. pizza boven) Forelkwekerij in het dorp voor op de BBQ. De plekken zijn meestal vrij ruim, Bij ons stonden er mooie bomen op zodat de auto er moeilijk op paste maar dit was geen probleem. In de buurt veel te doen. Zie Tips
Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint-Pal in Mostuejouls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint-Pal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Saint-Pal scoort een 8.41 uit 10 op basis van 47 reviews.